Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od romull »

Levap píše:Mně přijde že tak jak to vymysleli je eBoxer nanic. Akorát kg navíc v kufru.

Odesláno z mého Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Je to 110 kg navíc a ujede to na elektrický pohon jen 1,6 km. Je to tam opravdu jen kvůli těm emisím, aby tu pakárnu EK splnili, ale na dynamice to nepřidá a benzín moc neušetří. Alespoň, že to nemá to dobíjení ze zásuvky .....ale další už myslím ho mít budou =)
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od VDC »

Tak jak to vnímám já, tak je to vymyšlený tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Evropský byrokrat se nažere a dvoulitr může zůstat. A nebude se převážet 300 kilo baterek. A věřím, že i tak to bude schopný při rozjezdu nějakou dynamiku přidat. Jsem na to zvědavej, jestli se moje domněnka potvrdí, ale tak to na mě působí a dává mi to smysl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4856
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od Makovica »

eboxer az taka blbost nie je.
Dnes som cital test v autobilde a sa mi potvrdil predpoklad, ze je to vyborna pomoc pri pomalo plizeni terenom.
Tam to ozaj vyznam ma, kedze spalovaci motor pri malych otackach tolko nevladze.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od romull »

Makovica píše:eboxer az taka blbost nie je.
Dnes som cital test v autobilde a sa mi potvrdil predpoklad, ze je to vyborna pomoc pri pomalo plizeni terenom.
Tam to ozaj vyznam ma, kedze spalovaci motor pri malych otackach tolko nevladze.
To je sice možné, ale jak dlouho to bude v tom terénu pomáhat, když to ujede po silnici je 1,6 km :-/ . To bude tak možná přes dvě kaluže, v terénu budou nároky na energii o dost vyšší. Přijde mi to jako chytré řešení, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Aspoň že za to nechtějí o moc víc než za obyčejný 2,0.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od PetrAT »

Makovica píše:.
Uváděli tam hodnoty zrychlení ?
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22553
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od spm »

Hlavně to sebere místo pod podlážkou, že se tam nevejde už ani dojezdovka... kvůli baterce s dojezdem 1,6km, takže úplně k ničemu. To už bych fakt tam měl radši aspoň normální baterku, aby to dokázalo projet aspoň tou městskou kolonou... jinak olovo u těch hybridů snad neni u žádnýho :-DDD dneska už asi jenom lithium, priusy ze začátku měly tuším NiCd.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od catana »

O Foresteru eBoxer pisou, ze je pomerne hruby a kdyz na to trochu slapnes a zapoji se motor, tak se to trese... coz u 115 kW je jistota, ze budes mit plyn za pulkou. Ac to hybridni ustroji dodava Toyota, tak vzhledem ke zpusobu pouziti bych tez nebyl prvni co si to koupi. Mno, ma byt na trhu koncem roku, tak se ukaze.
Get beyond about fifty per cent throttle in the Forester eBoxer and a little bit of roughness and shunt from the hybrid driveline materialises, particularly as the petrol engine takes the lead from the electric motor. When you want anything approaching full power, the familiar mix of steady apparent over-revving from the 2.0-litre flat four and slipping from the gearbox presents – and, as ever, the gearboxes’ manual mode isn’t entirely successful at mitigating the latter.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14705
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od Tapan »

Já tedy nechápu, že se všichni zarputile drží toho dojezdu čistě na baterku 1,6 km, zejména v tom terénu. Ten pohon snad není "buď spalovák, nebo elektrika", ne? Pokud při nízké rychlosti bude motor bručet kolem 2000 otáček a kromě tlačení auta lesem i zlehka dobíjet baterku a baterka zas bude pomáhat krouťáku v minimální rychlosti a otáčkách, mohlo by to fungovat slušně, myslím.
Ale to jsou všechno jenom dohady a dokud si to někdo nekoupí a nevezme to do Milovic, budeme stejně vědět kulový :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od suubaru »

Přesně tak, baterky zastupují turbo nebo zastupují pár válců. Tak to má lexus a funguje to. Bude to dobrá kára.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od VDC »

I proto se zdráhám to předem hanět a zavrhovat, protože vím, že ta hybridní část je technologie Toyoty, kde to prostě funguje. A věřím, že při rozjezdu to prostě pomůže. I kdyby nikdy jindy, tak kdyby jen při rozjezdu ten elektromotor přidal nějaký ty ňůtnmetry, tak to bude fajn. Půlka komunity Subaru žije v iluzi, že redukci ty auta měly kvůli terénu. Přitom to bylo jen takový řešení poplatný době, aby ty auta byly schopný se rozjet s vlekem a nespálit pokaždý spojku. Beru ten přidanej elektromotor jako takovou novodobou redukci, byť vynucenou emisními limity. Snad to tak bude...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od PetrAT »

A nemělo teď funkci redukce řešit CVT ?
V každém případě SJéčku v MT ta redukce schází i při normálním ježdění
.
Osobně si myslím, že ten hybrid , v tom řešení jak to udělali jen "plní emise"
Pokud by chtěli přidat ňútnmetry , tak to jde vyřešit jednodušeji, než si život komplikovat baterkama v kufru (ale emise .... )
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od romull »

suubaru píše:Přesně tak, baterky zastupují turbo nebo zastupují pár válců. Tak to má lexus a funguje to. Bude to dobrá kára.
Tak to nebude tento případ, u Lexusu je to o sakra jiných hodnotách, jak u baterií, tak i u elektromotorů .....

Ale je tu spousta zajímavých názorů a jsem sám zvědavý, jak se to nakonec osvědčí třeba právě v tom terénu, počítám, že dobíjet baterii to bude jen při jízdě z kopce, kdy nebude požadavek na výkon, no a na silnici půjde asi vážně jen o rozjezd..... Jsem zvědavý na postřehy prvních uživatelů, třeba nebude ani nic poznat, jen ty emise budou trošku lepší. Já se přiznám jsem trošku skeptický, ale to jsem skoro vždycky :-/
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od mari75 »

Já osobně se na to těším a myslím si, že je to dobrý nápad. Jen by mě zajímala cena :-/
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od námořník »

Mě by na tom určitě sralo to jak se motor pořád vypíná na startuje. Coz určitě dělat treba ve městě bude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)

Příspěvek od VDC »

PetrAT píše:A nemělo teď funkci redukce řešit CVT ?
Ta to rozhodně taky řeší. Uvidíme
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“