Stránka 71 z 85

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: sob led 27, 2018 12:58 pm
od vrgada
Jo, je to to bílý z AWD. Přemýšlel jsem o tom dlouho, bylo to proti mým zásadám automat a bazar. Ale jednání velmi solidní, všechno vyridili včetně servisu, homologace a prepisu. Já jsem si pak jen přijel pro auto a navíc byli příjemní. Mám to týden, vyjel jsem dvě nádrže benzínu a mam z auta moc dobrej pocit. A možná přejdu i na automaty, manuál možná je lepší řešení, ale asi ne v levé ruce a když to má 280 koní, tak to může mít trochu pomalejší řazení. A pochopili jste to dobře, napsal jsem mail, poslal zálohu a pak si zajel pro auto, aniž jsem auto viděl a spolehlivě se jen na dobrou pověst AWD

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: sob led 27, 2018 1:00 pm
od vrgada
Spolehl ne spolehlivě, opravuje mobil

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: sob led 27, 2018 8:22 pm
od VDC
To je moc dobře, že to takhle hezky funguje. :-)

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: sob led 27, 2018 9:13 pm
od spm
jak je na tom s tou korozi? zrovna u tohohle inzeratu si vybavuji, ze primo oni hlasili, ze ji je tam dost...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: sob led 27, 2018 9:46 pm
od vrgada
Nevím, zvednute jsem to neměl, na první pohled jsou tam lemy, ale já mam práh citlivosti na korozi vysoko, provozují jedno 26 let staré turbolegacy-to je diagnoza, předtím jsem měl 6 podobné starých oplu a v rodině byl i jeden hNissan. Ale zde není volba, buď takový auto člověk chce a smiri se s nedokonalostmi, anebo má rozum. Není žádný výběr, alespoň o dalším levným twinturbu nevím. Dodnes si vycitam, že jsem nevzal senátora s 4litrovym irmscherem v manualu,protoze to nebyl kombík a motor býval občas i v omeze, rok to strasilo v inzerci a nikdo to nechtěl, žádná 4litrova omega se samozřejmě neobjevila, takže tak dokonalá koupě to samozřejmě není, ale je to17 let staré auto. Své první Subaru jsem koupil na dojetí na jednu zimu a mám ho 8mym rokem. a i tohle drží rychlostní rekord, žijeme jen jednou

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: ned led 28, 2018 9:04 am
od zdenal-awd
Zdar docela by mě zajímalo přímé srovnání lego 147kw a biturbo, přeci jenom neznám nikoho jiného, kdo to dneska má. Jediná nevýhoda volantu vpravo může být občas u předjíždění, ale člověka to donutí předjíždět s větším rozmyslem. Určitě Tě někdy volant vpravo zaskočí, najel jsem z autem vrpavo dost kilometrů jednak v UK tak na kontinentu, třeba příjezd k mýtné bráně a hledání obsluhy co sedí na "špatné strane" když je člověk v autě sám ;-D Jinak automat je návykovej, manuál patří do víkendovek a do pracovních strojů, jinak jen překáží.

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: pon led 29, 2018 1:33 am
od vrgada
jeste to nemam ani tyden a zacinam treti benzinovou nadrz, takze usporne nebude, ale LPG tentokrat davat nebudu. Ale vir v nadrzi se delal i u staryho lega, zapovedel jsem si kontrolovat spotrebu, aby mi to nekazilo radost. Pocitove je stary lego zivejsi, vzdycky mi to prislo, jak splasena koza, tohle je takove dustojnejsi a nejsem zvyklej na automat, jak tak divne litaji otacky. Prirovnal bych to k volvu V70R s 220 kW, urcite zrychluje lip i pres handicap vahy nez 147kW, ale pocitove to v legu je vetsi zabava. Dobre to vystihuje hlaska me zeny, Nezapinej to turbo...
Samozrejme, za ty roky si zvykla a ja se taky tolik nepredvadim, ale zrychlovani ve V70R a ani v twinturbu ji nevadi. Je takove plynule, dustojne, nehrkave. Mne se ten automat zacina libit. A jinak v tahlem prudkem kopci mne dala impreza s prehledem, nedal jsem tam power mod,ale pedal jsem seslapl, takze zavodnicka to taky neni, ale auto se mi zatim libi moc

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: pon led 29, 2018 1:36 am
od quickly
vrgada: zkoušel jsi u automatu double-kick-down ?

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: pon led 29, 2018 7:21 am
od VDC
Až si to osaháš, budeš jezdit jen na power mód, protože je to mnohem větší zábava. Převodovka je agilnější, rychleji odemyká měnič a reaguje na polohu plynového pedálu.
Já AT režim používám pouze po městě, kdy je mi jedno, že je převodovka líná. Jak jedu mimo město, automaticky zapínám Power.

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: pát bře 30, 2018 9:05 pm
od Ladaf
aby se na Legáče nezapomnělo, tak sem něco šoupnem ,,,,| (*_^) |,,,,

moje nejlepší kolo 2:06.25 [DRIVE] a stejně s chybkama ::-((( ale prej 2:04 je realných ;-D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wCbRVR76-go[/youtube]

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: čtv čer 14, 2018 1:37 pm
od JakubHQV
Tak moje ještě před nedávnem nikdy nekončící dilema 130i e87 x 330i e46 x Legacy BL 3.0 je konečně u konce =)
Ještě mi chybí do sbírky STi Type-R GC8 + BRZ a jsem kompletní :-D

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: čtv čer 14, 2018 1:48 pm
od vrgada
super, je to manual?
...
jinak uz jednickovy lego nemam a twinturbo pouzivam ted jako kazdodenni vuz. Zatim jen drobne problemy typu voda v zadnich svetlech a nezamyka poradne menic, takze casem asi prijde i nejaka drazsi oprava automatu, zatim neresim.
...
casem si taky ctyrkove lego koupim, novejsi uz asi ne, nelibi se mi

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: čtv čer 14, 2018 5:29 pm
od Lukas_McPraask
To neplatí, nemá to turbo. Asi budeš muset přejmenovat vlákno :-D
Jinak ale gratulace. Ať to jezdí...

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: čtv čer 14, 2018 9:02 pm
od JakubHQV
vrgada: Jasný, s automatem bych tenhle motor asi ani nechtěl, zbytečně ho podle mě otupuje. I když je mi jasný že na normal ježdění bude o dost příjemnější =) . Jinak tohle je pro mě taky poslední hezký Legacy :-/

Lukas_McPraask: Děkuji. Tak to víš že by se mi víc líbila JPN verze s 2.0T a 280ti vznešenými oři, ale EZ30 přestože postrádá typickou subaráckou turboauru, je to skvělej motor a moc hezky se s tím jezdí ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Jakubovo Legacy Turbo

Napsal: čtv čer 14, 2018 9:03 pm
od Tapan
Krasavec! Ať slouží!