U-Geenovo Subaru Legacy BH 2.5 MT
Napsal: stř úno 23, 2011 9:03 pm
Ahoj,
tak nejak pokukuju po Subarkach a na jedno jsem se ted byl podivat. Je to 2.5 s manualem, kombik z roku 2000 za 90.000Kc. Ma to temer plnoou palbu, az na kuzi, automatickou klimu (ma to manualni), takze je tam sibr, tempomat, vyhrivany sesle atd.
Mel jsem to na zvedaku, projel jsem to a tak nejak se mi to zda i jako adekvatni cena.
Co jsem zjistil:
- auto nejaky kosmeticky vady ma - na kastli je klasicka parkovaci dubka a pak trochu promacklej zadni lem
ten samej lem ma zvenku jednu bublniku
- mel jsem to na zvedaku, prahy vypadaj dobre, jen mistama za prednima kolama je povrchova liska, ale nevypada hluboka - plastizolem japonci asi setrej?
- neco decentne mlati na zadni naprave - asi stabilizator. koukal na to servisak kterej dela i subarka na tom zvedaku a rikal to "vnitrni" uchyceni (servis se zvedakem je v Lanove, nevim, jesi ho znate, ale byl to kamarad prodejce tak vite jak)
- je rupla manzeta na poloose a trochu oblitej jeden predni tlumic - proste 11 let stary auto
- interier pomerne peknej... chybi rezerva, pod airbagem spolujezdce je nejakej slinc (prorizla kozenka asi 1cm) a chybi prostredni operka hlavy vzadu
- podvozek je vcelku nevorezlej, diferak nevoblitej, prevodovka lehounce kolem vypustaku
- pak co se mi nelibilo, pri otvirani predni dvere jakoby o kousek klesnou dolu, ale na obou stranach stejne a opticky jako by to ani nebylo videt
- gumy kolem oken jsou trosinku spuchrely, ale to je asi v tom veku standart, jinak to zadny zvuky ani kolem 100km/h+ nevydavalo
- no a byl sem to projet, prijemne zivy, motor jenom prede, zadny cvakani klepani nic
- radilo to dobre az na zpatecku, tu jsem musel s extra proslapnutim spojky
Tak co myslite za ty penize, slo by, nebo ruce pryc? A jeste by me zajimalo, da se nejak zjistit realnej stav km? Je to cerstve dotazeny z Nemecka.
Diky za pripadny rady
tak nejak pokukuju po Subarkach a na jedno jsem se ted byl podivat. Je to 2.5 s manualem, kombik z roku 2000 za 90.000Kc. Ma to temer plnoou palbu, az na kuzi, automatickou klimu (ma to manualni), takze je tam sibr, tempomat, vyhrivany sesle atd.
Mel jsem to na zvedaku, projel jsem to a tak nejak se mi to zda i jako adekvatni cena.
Co jsem zjistil:
- auto nejaky kosmeticky vady ma - na kastli je klasicka parkovaci dubka a pak trochu promacklej zadni lem
ten samej lem ma zvenku jednu bublniku
- mel jsem to na zvedaku, prahy vypadaj dobre, jen mistama za prednima kolama je povrchova liska, ale nevypada hluboka - plastizolem japonci asi setrej?
- neco decentne mlati na zadni naprave - asi stabilizator. koukal na to servisak kterej dela i subarka na tom zvedaku a rikal to "vnitrni" uchyceni (servis se zvedakem je v Lanove, nevim, jesi ho znate, ale byl to kamarad prodejce tak vite jak)
- je rupla manzeta na poloose a trochu oblitej jeden predni tlumic - proste 11 let stary auto
- interier pomerne peknej... chybi rezerva, pod airbagem spolujezdce je nejakej slinc (prorizla kozenka asi 1cm) a chybi prostredni operka hlavy vzadu
- podvozek je vcelku nevorezlej, diferak nevoblitej, prevodovka lehounce kolem vypustaku
- pak co se mi nelibilo, pri otvirani predni dvere jakoby o kousek klesnou dolu, ale na obou stranach stejne a opticky jako by to ani nebylo videt
- gumy kolem oken jsou trosinku spuchrely, ale to je asi v tom veku standart, jinak to zadny zvuky ani kolem 100km/h+ nevydavalo
- no a byl sem to projet, prijemne zivy, motor jenom prede, zadny cvakani klepani nic
- radilo to dobre az na zpatecku, tu jsem musel s extra proslapnutim spojky
Tak co myslite za ty penize, slo by, nebo ruce pryc? A jeste by me zajimalo, da se nejak zjistit realnej stav km? Je to cerstve dotazeny z Nemecka.
Diky za pripadny rady