Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je ned pro 15, 2019 11:27 pm
Autor |
Zpráva |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30830 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Petře děkuju !!  Jsem moc spokojenej. A těší mě, že se to nelíbí jen mě. 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
stř srp 14, 2019 9:54 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm Příspěvky: 1929 Bydliště: Plzeň
|
_________________Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
|
stř srp 14, 2019 10:05 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am Příspěvky: 10103 Bydliště: Valašsko
|
 Vážně, mě se taky kredenc moc moc líbí, kdyby ne řeknu to, nebo sem vůbec nepíšu, ale já už chválil dřív, je to super a určitě origo jedinečný kousek 
_________________ Forester 2.0 SG 2002 Citroen Saxo Twist 1.1 2000 bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
|
stř srp 14, 2019 10:19 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10145
|
A vejde se tam k tomu ten stan?  Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv srp 15, 2019 12:01 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm Příspěvky: 1929 Bydliště: Plzeň
|
A já že jsem spammer 
_________________Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
|
čtv srp 15, 2019 12:06 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10145
|
Tvl mi vubec nemluv, napred ma kramy tapatalk, pak je ma prohlizec a kdyz uz jsem se konecne doklikal kam potrebuju, tak jsem asi slepej a nejde mi to po sobe smazat  jsem fakt slepej nebo kdyz to nekdo ocituje, tak uz to smazat nejde? (A muze to nekdo erudovany pripadne vycistit?  )
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv srp 15, 2019 12:11 am |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30830 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Dotazy na stan jsem zredukoval.  Stan zabírá půlku zahrádky. Dneska ho nasadím, tak to uvidíš. Vláďo já jsem rád, že si stojím tak vysoko, ale hromádku vám teda ukazovat nebudu. Tam se obávám, že by to nic k obdivování nebylo.  
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
čtv srp 15, 2019 4:37 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm Příspěvky: 3159 Bydliště: Jizni Australie
|
VDC: Opravdu dustojny hever  S timhle bys mohl zvednout i zapadlou Tatru  Libi se mi, jak mas drzak vymysleny i se zamkem. Nabiji se obvykle jizdou pres alternator. Nicmene je potreba sikovneho elektrikare, ktery to zapoji tak jak to potrebujes - tedy ze mas v aute 12V zasuvky co jsou krmene tou "deep cycle" baterkou, a zbytek jede z te hlavni. Navic kdyz se ti vytriska hlavni baterka, neco prepnes a z te sekundarni baterky to jde do te hlavni. V zasade externi nabijecku tedy nepotrebujes, krom situaci, kdy si zalozni chces nabit doma.
_________________ Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011 ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014 ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
|
čtv srp 15, 2019 5:41 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am Příspěvky: 6956 Bydliště: Most
|
Tak to je jinej level  .
_________________ Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
|
čtv srp 15, 2019 5:46 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10145
|
Díky, zas tak moc zaspamovat jsem to tu nechtěl  Na fotku jsem zvědavý  Já si právě nebyl jistej, když se u těch nabíječek řeší nesmysly která je dobrá, která špatná, jak se to k tomu má chovat, atd. - tak co to s tím udělá, když to vlastně jenom připojíš na zdroj napětí (a ještě k tomu ne úplně stabilní, pač se mu to napětí dost hýbe). Ale asi tomu olovu je to jedno  Nebo alespoň těm "laciným" olovům, co se do aut dávají  U tý propustě jsem se v myšlenkách taky zasekl. Chápu, že je asi jednoduché dát tam nějaký bazmek, který pouští napájení jenom z auta do druhé baterky (a k zásuvkám, co jsou za ní) a ne obráceně (dokud to nepřepneš), jenom nevím, jak by ten bazmek měl fungovat, aby zároveň to napájení pouštěl jenom ve chvíli, kdy běží alternátor (a nedobíjel teda tu druhou baterku tou první v případě, kdy neběží). Teda, asi to může dělat podle napětí, ale už jsem u outbacka nachytal, že v některých situacích (typicky spuštěná zátěž + volnoběžné otáčky) je i to napětí z alternátoru tak nízké, že od baterky nejde moc poznat. No a hlavně jsem teda pohořel na tom, že jsem vytáhl nějakou ukázkovou ledničku a dopočítal se k tomu, že bych u olova potřeboval alespoň 60Ah baterii, aby ji to udrželo nějak rozumně dlouho naživu... což nebude zrovna malá baterka, která by šla někam schovat  (a ještě jsem začal koukat na LiFePO4, která by vzhledem k cyklovatelnosti asi stačila i menší... ale furt to bude dost velký, je to strašně drahý a tohle asi skoro určitě bude potřebovat nabíječku a nebude tomu stačit napětí z alternátoru). No nic, počkám napřed, jestli mi přistane do klína ta baterka nebo ne a pak budu vymýšlet kraviny  Furt nemám ani ten kabel 
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv srp 15, 2019 6:56 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm Příspěvky: 1929 Bydliště: Plzeň
|
Tome, klidně smaž i tu mou reakci na spm-ovo 4x stan, ať tady nemáš bordel  Asi i tohle povídání o baterkách bychom mohli klidně přesunout někam vhodněji... Mám dojem, že na obyčejné "alternátor-2.baterka" ano a "2.baterka-hlavníbaterka" ne, by stačily vhodně dimenzované diody (ne LED  ) aby proud mohl téct jen jedním směrem? Ale netuším pak, na co jsou ty "krabičky" které se dávají mezi alt. a baterie, aby byly oddělené. Pokud budou následně okruh auta a okruh 12V zásuvek z druhé baterie odděleny, měly by stačit ty diody? A mimochodem, jestli jsou LiFePO4 podobné konstrukce jako Li-Pol, tedy daj se natvarovat libovolně, daly by se nacpat do nějakého nevyužitého zákoutí... ale nevím, jestli bych chtěl cokoliv zbastleného z lithia v autě, když vidím, jaký problémy jsou s lipolkama z RC modelů, nafukujou se, hoří, ...  Edit: Ajo, koukam, že LiFe jsou trochu jiná story než LiPo... omlouvám se za neinformovanost 
_________________Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
|
čtv srp 15, 2019 8:15 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10145
|
Já v rychlosti kouknul třeba na ten victroní bazmek, co tu postoval parabol. A to je dle všeho relátko s mikroprocesorem. Takže IMHO mikroprocesor měří napětí a podle toho buď sepne nebo vypne relátko, které posílá tu šťávu dál. Což je asi OK, jenom nevím, jak se to bude chovat v případě "mám nastartované auto s puštěnou klimou na volnoběhu a alternátor dává 12,7V," případně "zrovna jsem chcípnul auto po 2h jízdy, baterka má 13V." LiFePO jsou jednak spíš lithiový, takže tvarovat se jako LiPol nedají. A i proti standardním lithiovým by měly být vcelku bezpečnější. Je to teda furt lithium, takže když to fakt zapálíš, tak to asi hořet bude, ale nemělo by se to jednoduše samovznítit, když to na chvíli šlusneš. Potencionální další výhodu proti olověným by mělo být, že by měly být rozměrově menší na stejnou kapacitu a měly by být odolnější na cyklování. (Našel jsem něco takového, že ta olověná by se neměla vybíjet pod 50% z hlediska životnosti, u lith je to asi do 80% + ten počet cyklů je větší). Ale je to taky o hodně dražší a asi náchylnější na nabíjení. (A druhá moje sranda je, že mám 600W měnič, který bych byl rád, kdyby z toho taky dokázal běžet... což je taky lehce problém, protože baterka, který nevadí dávat těch 50A víc než pár sekund, je taky typicka hodně velká  )
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv srp 15, 2019 8:51 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am Příspěvky: 1300 Bydliště: Plzeň - Božkov
|
Moc to řešíš, odpojovací napětí je nižší než připojovací, buď se ti to odpojí nebo ne... Asi máš spíš rozbitý altík, mě to i na volnoběh dává přes 13v a neodpojuje se. Lifepo v kapacitě 50 výrazně zhodnotí cenu vozidla 
_________________ ___________________________ ex Outback H6 3.0 MY02 B9 Tribeca MY07 Impreza GF MY98 Outback H6 3.0 strikes back :)
|
čtv srp 15, 2019 9:35 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10145
|
Já mám rozbitý všechno  Mně to taky většinou dává přes 13V, ale párkrát jsem tam viděl číslo pod  Výrazně bych asi neřekl, na to je ten můj krám na provoz moc drahej, aby mu to zásadně zvedlo cenu  Ale drahý to je dost 
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv srp 15, 2019 9:43 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm Příspěvky: 1929 Bydliště: Plzeň
|
Tyjo, to zase neni tak hrozný  První odkaz co mi to našlo... https://www.battery.cz/winston-clanek-l ... -60ah.html
_________________Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
|
čtv srp 15, 2019 9:51 am |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|