Nástřik dutin a spodku XV G5 2018
Napsal: ned kvě 12, 2019 11:48 pm
Pustil jsem se do dlouho odkládané činnosti a to nástřiku dutin a spodku.
Nejprve jsem kontaktoval uživatele VDC a dostal mnoho cenných rad, za které velmi děkuji.
Rozhodl jsem se Vám se toto napsat proto, jelikož jsem odstrojil spodek XV od všech plastů a zjistil, že na rozdíl od všech aut, co jsem si kdy koupil, XV G5 nemá ochranu de facto žádnou, pouze lak. Toto je potřeba neustále zdůrazňovat, kdo si auto chcete nechat délenež pár sezón, je potřeba konzervovat. Našel jsem už několik rezavých částí a to je auto 8 měsíců staré a prd najeto.
Pro zdar akce doporučím nakoupit novou pistoli, ochranu vlasů, čiré brýle, rukavice, pořádnou pásku lakýrnickou (ne od primalexu) a alespoň 300-450mikronový igelit na zakrytí auta 4x5 m.
Materiál - dutiny Dinitrol ML berte jen 5 litrové balení , stejně toho 4,5 l vycejpráte.
https://www.colorshop.cz/ochrana-karose ... tin-i2510/
Ochrana spodku stačí 4 litry / 4 ks Dinitrol 4942 (hnědý) je lepší než černý
a 2-3 plechovky technického benzínu na ředění 4942 (skoro neteče - asfalt)
https://www.colorshop.cz/ochrana-karose ... 2-1l-i850/
Kamarád, co mi půjčil zvedák, používá jiné německé vosky, a řekl že Dinitrol je přinejmenším stejně dobrý na aplikaci. Já mohu říci, že jsem byl spokojen. ML se neředí, a spodek ano , asi až 2:1 nebo 3:1.
Zde jsou fotky z průběhu,
https://murphy.rajce.idnes.cz/Subaru_XV_G5_2018_spodek
kardan, výfuk, brzdy ap. jsem zakryl. Naprosto nezbytné je auto zakrýt silnější plachtou, v celé dílně pak hodinu sněží hnědý sníh, i když je odsávání.
Dutiny zaschly asi za 2 hodiny, hnědý spodek schnul celou noc a stejně to bylo ještě trochu živé druhý den odpoledne. Neplatí jak píšou 3 h po aplikaci. Podotknu, že v bezpečnostním listě píšou bod vzplanutí 4942 pouhých 40 °C což je podezřele málo.
Dveře jsem pro náročnost nedělal, to si udělám sprayem dodatečně.
Stání poté vícero dnů doporučím na igelitu, kape z auta dlouho vytékající přebytečný vosk.
Vzhledem k tomu, jak jsme se s tím piplali, neumím si představit, jak to dělají servisy, nemohou jinak než to odfláknout, 8-9 hodin práce byste jim nevěřili.
Svépomocí mne to vyšlo na 2400,- vč igelitů a pásky a benzínu.
Nejprve jsem kontaktoval uživatele VDC a dostal mnoho cenných rad, za které velmi děkuji.
Rozhodl jsem se Vám se toto napsat proto, jelikož jsem odstrojil spodek XV od všech plastů a zjistil, že na rozdíl od všech aut, co jsem si kdy koupil, XV G5 nemá ochranu de facto žádnou, pouze lak. Toto je potřeba neustále zdůrazňovat, kdo si auto chcete nechat délenež pár sezón, je potřeba konzervovat. Našel jsem už několik rezavých částí a to je auto 8 měsíců staré a prd najeto.
Pro zdar akce doporučím nakoupit novou pistoli, ochranu vlasů, čiré brýle, rukavice, pořádnou pásku lakýrnickou (ne od primalexu) a alespoň 300-450mikronový igelit na zakrytí auta 4x5 m.
Materiál - dutiny Dinitrol ML berte jen 5 litrové balení , stejně toho 4,5 l vycejpráte.
https://www.colorshop.cz/ochrana-karose ... tin-i2510/
Ochrana spodku stačí 4 litry / 4 ks Dinitrol 4942 (hnědý) je lepší než černý
a 2-3 plechovky technického benzínu na ředění 4942 (skoro neteče - asfalt)
https://www.colorshop.cz/ochrana-karose ... 2-1l-i850/
Kamarád, co mi půjčil zvedák, používá jiné německé vosky, a řekl že Dinitrol je přinejmenším stejně dobrý na aplikaci. Já mohu říci, že jsem byl spokojen. ML se neředí, a spodek ano , asi až 2:1 nebo 3:1.
Zde jsou fotky z průběhu,
https://murphy.rajce.idnes.cz/Subaru_XV_G5_2018_spodek
kardan, výfuk, brzdy ap. jsem zakryl. Naprosto nezbytné je auto zakrýt silnější plachtou, v celé dílně pak hodinu sněží hnědý sníh, i když je odsávání.
Dutiny zaschly asi za 2 hodiny, hnědý spodek schnul celou noc a stejně to bylo ještě trochu živé druhý den odpoledne. Neplatí jak píšou 3 h po aplikaci. Podotknu, že v bezpečnostním listě píšou bod vzplanutí 4942 pouhých 40 °C což je podezřele málo.
Dveře jsem pro náročnost nedělal, to si udělám sprayem dodatečně.
Stání poté vícero dnů doporučím na igelitu, kape z auta dlouho vytékající přebytečný vosk.
Vzhledem k tomu, jak jsme se s tím piplali, neumím si představit, jak to dělají servisy, nemohou jinak než to odfláknout, 8-9 hodin práce byste jim nevěřili.
Svépomocí mne to vyšlo na 2400,- vč igelitů a pásky a benzínu.