Stránka 2 z 3

Re: Start-stop

Napsal: stř led 09, 2019 5:41 pm
od hellax
Je to 2015, ale bylo delší dobu garažováno a moc nejezdilo. Už je na nabíječce, budu si muset koupit nějaký měřák.

Re: Start-stop

Napsal: čtv led 10, 2019 7:52 am
od Lefie
Tak jsem poptal na XV automatické vypínání této blbosti u níže uvedené firmy. Odpověď si přečtěte. Zadara to teda není.
V odpovědi zmiňovaný modul je ten z první stránky tohoto vlákna z DE stránek.


Dobrý den Vážený pane,

děkujeme za Vaši poptávku. V oboru automobilového příslušenství pracujeme 28 let. Spolupracujeme i s prodejci nových vozidel (včetně brněnské společnosti Subaru Mija Autocentrum) pro které dodáváme zboží a služby z našeho sortimentu. Zařízení z vašeho odkazu nemáme v sortimentu. Pro vypnutí systému START-STOP používáme CAN-BUS řídící jednotku. Je určena pro vozidla vybavená tlačítkem na vypnutí systému START-STOP. Konkrétně na Subaru XV 2018 jsme toto zařízení nezkoušeli čili kompatibilitu je nutno ověřit fyzicky při montáži. Domníváme se, že fungovat by to mělo. Riziko pro Vás není žádné: Kdyby se vypnutí START-STOPu nepodařilo, neplatíte nic. Pokud ano, celková cena realizace je 3 000,- Kč bez DPH, 3 630,- Kč s DPH včetně materiálu, montáže a DPH. Zařízení máme skladem a montáž může po dohodě proběhnout v brzké době.

Dále nabízíme špičkové elektronické a mechanické zabezpečovací systémy, tažná zařízení, bezpečnostní značení (pískování) skel CEBIA, záznamové kamery, akustické parkovací senzory, GPS elektronické knihy jízd a lokalizační jednotky, tempomaty, antiradary, vyhřívání sedadel a další věci z našeho sortimentu viz. náš web. Zde také najdete některé naše reference viz http://www.neuzil.cz/a9-reference. Děkujeme.

S přátelským pozdravem

Centrum zabezpečení vozidel
Michal Neužil
Gajdošova 76
615 00 Brno – Židenice
Tel.: 548 213 533
neuzil@neuzil.cz
www.neuzil.cz

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 11:46 am
od Status78
Pro zajímavost stav mé baterie - auto kupování nové v listopadu.

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 12:18 pm
od PeteBiggy
U XVčka jsem ten nesmysl od koupě poctivě vypínal. A po nějakém čase jsem zjistil, že už to ani nechcípá, tak jsem několik dlouhých měsíců na to nemusel vůbec šahat. Až po dlouhém čase to zase jednoho krásného dne chcíplo. Tož jsem zase poctivě vypínal. Pak už nevím, auto jsem prodal...

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 12:31 pm
od plukovník
Status78 píše:Pro zajímavost stav mé baterie - auto kupování nové v listopadu.
Ano, to souhlasí
Přesně tak jsem to měl po koupi nového auta i já.

Opakovaná hodnota 12,2 V znamená, že baterie je po čtyřměsíční přepravě po moři, kdy nebyla dobíjena, ale pouze vybita mnohačetným startem při překládání, takříkajíc "v kómatu".

Pokud ji naformuješ mnoha opakovanými dobíjeními pomocí externí nabíječky, tak jak jsem psal, vzpamatuje se a posléze její napětí po odstavení vozidla již nebude klesat pod cca 12,5 V.
Pokud to neuděláš, má před sebou tak rok života, maximálně dva.
A to ještě v tom lepším případě.
Dobíjení soustavou vozidla, inteligentní dobíjení, to v žádném případě nezachrání. A to ani v případě, že systém S-S budeš svědomitě vypínat
Já osobně připojuji mojí CTEK 7.0 minimálně každých 14 dní.

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 12:49 pm
od Traveller
plukovník píše: Pokud to neuděláš, má před sebou tak rok života, maximálně dva.
A to ještě v tom lepším případě.
Potvrzuji. Mně vydržela asi 2 měsíce a šla do kopru. Pak už v pohodě.

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 1:34 pm
od jiko01
řešíte preventivně dobíjení baterky?
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 1:57 pm
od quickly
Já mám SJ 5 let, SaS vypinam poslední 2 roky a nedobijim. Forestik parkuje celou dobu venku a startují bez problémů. Jedině, že by v C&K baterku vyměnili.

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 2:12 pm
od námořník
Já dobíjím pravidelně, klidně i každej den. Mám konektor na baterce a auto v garáži hned vedle zasuvky. Nabíječka ctek start stop.

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 5:12 pm
od francjin
Austin píše:Ahoj, musím se přiznat, že mi start-stop vadí. Sice jsem se naučit lechtat brzdu a leckdy nevypne, ale stejně...
Auto nemám na popojíždění po městě, ale aby mi to zdechalo na první křižovatce na 6 sekund se mi zajídá.
Tlačítko je umístěno dole neintuitivně, musí se hledat.

Rozvíjel jsem s kamarády teorii, že by se tam dalo dát relátko, které by po 10 sec po nastartování jednou sepnulo a tím by to automaticky vyřadilo, ale funkce by zůstala zachována tj. šel by motor v koloně nastavit zpět do módu vypínání /tunely ap./

Mám ostatní auta anglická, a v této …
************************************************
Mám. Už jsem to tu psal. Je to ovšem určené pouze pro ty, kteří mají tažné zařízení. Krátce: Stačí do zásuvky zapojit prázdnou zástrčku a start-stop se deaktivuje.

Re: Start-stop

Napsal: pát led 11, 2019 7:56 pm
od hellax
Zdarec, test S&S č.2. Tak baterka byla na nabíječce 6hodin takže asi cajk. Teplota dnes -2C, motor zahřátý na 92C(olej).
Nevím čím to, ale stále nevypíná stále nevypíná. :-/
Jako jsem rád že to tak je, aspoň si na to nemusím dávat pozor. Jen by mě zajímalo proč to tak je.

Re: Start-stop

Napsal: pon led 14, 2019 7:23 am
od Traveller
Neboj. Žije si to svým vlastním životem. Měl jsem to tak i na SJ forejsovi. Občas jsem to před nějakým městem zapomněl vypnout ručně a někdy to chcípalo, jindy to nechcípalo. Neřešil jsem to a v klidu jsem jezdil. 8-?

Re: Start-stop

Napsal: pon led 14, 2019 7:48 am
od plukovník
hellax píše:Zdarec, test S&S č.2. Tak baterka byla na nabíječce 6hodin takže asi cajk. Teplota dnes -2C, motor zahřátý na 92C(olej).
Nevím čím to, ale stále nevypíná stále nevypíná.
Jako jsem rád že to tak je, aspoň si na to nemusím dávat pozor. Jen by mě zajímalo proč to tak je.
Jedním z důvodů deaktivace S-S je to, když napětí při startu opakovaně klesá pod určitou hranici. myslím, že je to nějakých 9,5 V.
Toto "zhoupnutí" tam může být i v případě, že je baterka čerstvě nabitá a znamená to, že je "měkká", má zvýšený vnitřní odpor.
Příčinou tohoto stavu může být počínající (nebo pokročilá) sulfatace, vlivem předchozího nedostatečného dobíjení, případně delší doby stavu nabití pod 25%.

Ale jak říkám, je to jenom jeden z možných důvodů.
Každopádně, kdybys tam dal novou, plně nabitou EFB baterii, tak by to s největší pravděpodobností fungovalo normálně.
Pokud, jak píšeš, je auto čtyři roky staré a nevíš, jakým způsobem bylo používáno a jaký byl k baterii vztah.
Já osobně bych neváhal s výměnou, protože až ta baterie klekne a bude to v té nejméně vhodné chvíli, budeš namydlenej...

Já, jelikož jsem paranoidní, jsem si pro jistotu koupil náhradní baterii hned k novému autu.

Plnohodnotná a zřejmě jedinná náhrada originálního akumulátoru YUASA Q-85, která se v Česku nesežene, a která se vejde do kastlíku, je pouze EXIDE Start-stop EFB EL604 12V/60 Ah [BANANA]
(platí pro Ferestera SJ, jestli je to u noveho Outbacka stejné, nevím)

Re: Start-stop

Napsal: pon led 14, 2019 9:19 pm
od ferorev
Lefie píše:Pro vypnutí systému START-STOP používáme CAN-BUS řídící jednotku. Je určena pro vozidla vybavená tlačítkem na vypnutí systému START-STOP. Konkrétně na Subaru XV 2018 jsme toto zařízení nezkoušeli čili kompatibilitu je nutno ověřit fyzicky při montáži. Domníváme se, že fungovat by to mělo. Riziko pro Vás není žádné: Kdyby se vypnutí START-STOPu nepodařilo, neplatíte nic. Pokud ano, celková cena realizace je 3 000,- Kč bez DPH, 3 630,- Kč s DPH včetně materiálu, montáže a DPH.
Toto som si nechal nainstalovat v AWD za velmi podobnu sumu. Uz ma to nebavilo a manzelku som nwvedel naucit aby to vypinala. Zatial funguje ako ma a o starost menej.

Re: Start-stop

Napsal: pon led 14, 2019 9:25 pm
od námořník
Mě to stálo cca 200kč :-D