Nová subarata XV
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Budu mít naprodej origo TPMS ze svýho XV2018 kdybyste chtěl někdo do druhý sady.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Pokud půjdou na otb tak beruyohn píše:Budu mít naprodej origo TPMS ze svýho XV2018 kdybyste chtěl někdo do druhý sady.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 123
- Registrován: ned dub 28, 2019 11:46 am
- Jméno a příjmení: Věra Klabíková
Re: Nová subarata XV
Ahoj, pokládám ryze ženský, pro technicky zdatné, asi nablblý dotaz. Už jsem tu mockrát četla o naklonování TPMS. Co je to v případě ventilků "naklonovat" ? V pátek jedu nechat poprvé na Sůbovi (XV) nazout zimáky. Mám koupené disky, pneu i ty ventilky. Právě proto jsem pro první zkompletování zvolila velký servis Best Drive. Mám vše nechat na nich nebo je na tu nutnost naklonování ventilků upozornit. Díky všem za radu.Lefie píše:Tak dneska obuto na zimní a záměrně nedodrženo umístění na nápravách tak jak dosud. Záměna byla zadní, přední a né levá, prává.
Po dvou letních sezónách a dodržování umístění přední kola sjeté o 1 mm víc než zadní.
Po výměně se kola postupně načetla za asi 1 km a auto nijak neprotestovalo. Zimní koka mám naklonován od loňského podzimu.
Zítra to projedeme mnohem dál tak dám vědět co a jak.
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Ahoj,
čistě k tvé otázce:
V Best Drive by si měli hravě poradit s klonováním ventilků na tvé auto za předpokladu že ventilky jsi kupovala u nich. V opačném případě může nastat problém s klonovacím zařízením které nebude komunikovat s ventilky které jsi koupila jinde, existuje více výrobců a každý dodává k výrobkům vlastní klonovací zařízení. Na druhou stranu nevidím důvod proč by to nemělo jít když načíst ze stávajících kol musí umět všechny.
A ano můžeš jim klidně říci že kola potřebuješ nově naklonovat.
O co jde při klonování podle mě:
V řídící jednotce auta jsou zapsány 4 unikátní kódy ventilků z výroby které po dobu životnosti baterie komunikují z vozem. Tyto kódy se dají změnit vetšinou jen v autorizovaném servisu a děje se tak v ideálním případě jen když ti přestanou fungovat ty originální a v servisu ti je vymění za novou sadu. Jestli umí autorizovaný servis načíst z řídící jednotky staré a zpětně do nové sady nahrát nemám tucha. Klon je v podstatě jen fejk toho unikátního čísla z originálních kol tak aby si auto myslelo že vše v pořádku. Pokud máš dvě sady kol letní/zimní a baterie se ti nevybijí naráz, můžeš v podstatě klonovat do nekonečna bez toho aby jsi musela chodit do autorizovaného servisu a platit o dost větší peníze. I v pneuservisech se ceny za klonování výrazně liší.
K problematice TPMS jsem psal loni zde:
viewtopic.php?f=8&t=1119&hilit=TPMS&start=90
V mém příspěvku je odkaz i na tebou zvolený BEST DRIVE.
čistě k tvé otázce:
V Best Drive by si měli hravě poradit s klonováním ventilků na tvé auto za předpokladu že ventilky jsi kupovala u nich. V opačném případě může nastat problém s klonovacím zařízením které nebude komunikovat s ventilky které jsi koupila jinde, existuje více výrobců a každý dodává k výrobkům vlastní klonovací zařízení. Na druhou stranu nevidím důvod proč by to nemělo jít když načíst ze stávajících kol musí umět všechny.
A ano můžeš jim klidně říci že kola potřebuješ nově naklonovat.
O co jde při klonování podle mě:
V řídící jednotce auta jsou zapsány 4 unikátní kódy ventilků z výroby které po dobu životnosti baterie komunikují z vozem. Tyto kódy se dají změnit vetšinou jen v autorizovaném servisu a děje se tak v ideálním případě jen když ti přestanou fungovat ty originální a v servisu ti je vymění za novou sadu. Jestli umí autorizovaný servis načíst z řídící jednotky staré a zpětně do nové sady nahrát nemám tucha. Klon je v podstatě jen fejk toho unikátního čísla z originálních kol tak aby si auto myslelo že vše v pořádku. Pokud máš dvě sady kol letní/zimní a baterie se ti nevybijí naráz, můžeš v podstatě klonovat do nekonečna bez toho aby jsi musela chodit do autorizovaného servisu a platit o dost větší peníze. I v pneuservisech se ceny za klonování výrazně liší.
K problematice TPMS jsem psal loni zde:
viewtopic.php?f=8&t=1119&hilit=TPMS&start=90
V mém příspěvku je odkaz i na tebou zvolený BEST DRIVE.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nová subarata XV
Tak já bych to trochu upravil. Pokud ventilek není klonovací, tak ti ho nikdo nenaklonuje. A klonování je přenesení ID ventilku do jiného ventilku. Ten pak komunikuje s ŘJ vozu bez nutnosti nového načtení.
Pokud jsi si nekoupila klonovací, tak ti je do ŘJ musí někdo načíst. Buď servis Subaru, nebo pneuservis. Pokud to pneuservis neumí, tak buď to nedělá, nechce umět, nemá aktuální databázi(platí se za to) a nebo nemá správnej kabel.
Pokud jsi si nekoupila klonovací, tak ti je do ŘJ musí někdo načíst. Buď servis Subaru, nebo pneuservis. Pokud to pneuservis neumí, tak buď to nedělá, nechce umět, nemá aktuální databázi(platí se za to) a nebo nemá správnej kabel.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 123
- Registrován: ned dub 28, 2019 11:46 am
- Jméno a příjmení: Věra Klabíková
Re: Nová subarata XV
Díky všem za reakci i vysvětlení. Ventilky jsem koupila tyhle TPMS senzor CUB pro Subaru XV GK/GT/G5 (09/2017-12/2019). Zítra budu mít jasno. Tak pak dám vědět, jak jsem dopadla.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nová subarata XV
Ty by měli být programovatelný. Tak hodně štěstí ať ti je dokáží naprogramovat. Jenom pozor, pokud nebudou ventilky naprogramovaný, tak to na nazutým kole nejde. To se musí dělat před tím než se dají do disků. Pokud mají jiný ID, tak načíst do ŘJ samozřejmě ano.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Nová subarata XV
Chtělo by to nějakého „frajera“, který by natvrdo vyzkoušel namontovat kompatibilní, ale ne programovatelné ventilky. A možná by se ukázalo, že nové XV je již natolik chytré (některé jiné značky to prý umí), že se nebude muset nic říkat jednotce a auto si samo ventilky načte. Když umí „jemu známé“ ventilky správně detekovat na jednotlivých pozicích, tak třeba zvládne i neznámé. Třeba majitel 2 XV by mohl udělat takový pokus:-)
Subaru XV 1.6i AE MY2018
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 123
- Registrován: ned dub 28, 2019 11:46 am
- Jméno a příjmení: Věra Klabíková
Re: Nová subarata XV
Ahoj, plním slib a oznamuji, že tyto ventilky nedokázali v opravdu velkém Best Drive pneuservisu se Sábou spárovat. Nevím, kde se stala chyba, jestli u prodejce, když tvrdí, že na XV 2019 půjdou nebo v servisu. Ale viděla jsem, že to opravdu dlouho na té jejich mašince zkoušeli. Nakonec jsem musela koupit ventilky od nich. Ze servisu to mám domů ale jen asi 3 km a ty se obešly bez chybového hlášení, teď si nejsem jistá, jestli to na vyzkoušení stačí nebo ne. Takže poučení pro ostatní. TPMS senzory kupovat raději až tam, kde vám přezouvají. Abyste zbytečně nevyhodili peníze, jako já. Píšu to jako technický laik, možná, že nějaký šikula by si s tím poradil.Sába píše:Díky všem za reakci i vysvětlení. Ventilky jsem koupila tyhle TPMS senzor CUB pro Subaru XV GK/GT/G5 (09/2017-12/2019). Zítra budu mít jasno. Tak pak dám vědět, jak jsem dopadla.
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Přeji hezký de a jsem tu s dotazem - pojistky.
Dnes mi přestala svítit zadní světla, levá i pravá strana.
Přední jedou v pořádku, brzdové a blinkry také.
Je k dispozici nějaká "mapa pojistek" - Která je pro jaký obvod a jakou má hodnotu?
Díky
Dnes mi přestala svítit zadní světla, levá i pravá strana.
Přední jedou v pořádku, brzdové a blinkry také.
Je k dispozici nějaká "mapa pojistek" - Která je pro jaký obvod a jakou má hodnotu?
Díky
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Omlouvám se, stačilo kouknout do návodu!
Je to v přílohách vzadu
P.S. ale z těch zkratek v tabulce moc chytrý nejsem.
Je to v přílohách vzadu
P.S. ale z těch zkratek v tabulce moc chytrý nejsem.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nová subarata XV
A vetsinou to byva i v tom krytu pojistkovky
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Takže to byla pojistka 10A, v motorovém prostoru. Pozice č. 8 (TAIL)
Proměřil jsem vše, začal jsem v interiéru a nakonec to byla až předposlední, kterou jsem měřil. Naštěstí se dají propísknout pohodlně.
Pojistka slouží pro napájení zadní části světel.
Nastartování v garáži vydržela. Uvidím dál. Možná se dostala nějaká vlhkost do prostoru napájení tažného zařízení ...
Proměřil jsem vše, začal jsem v interiéru a nakonec to byla až předposlední, kterou jsem měřil. Naštěstí se dají propísknout pohodlně.
Pojistka slouží pro napájení zadní části světel.
Nastartování v garáži vydržela. Uvidím dál. Možná se dostala nějaká vlhkost do prostoru napájení tažného zařízení ...
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
...
ale podle mě je docela blbé, že Subaru nemá nějakou indikaci toho, že je nějaký pojistka v háji. Nebo indikaci nefungující žárovky.
ale podle mě je docela blbé, že Subaru nemá nějakou indikaci toho, že je nějaký pojistka v háji. Nebo indikaci nefungující žárovky.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)