Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Subaru XV 2.0XS/CVT 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 1057
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Já tady těm příspěvkům nějak nerozumím. Proč se tu nezobrazujou ty dva, co jsem tu napsal už před dvěma hodinama??? Tak si dovolím aspoň jeden z nich teda poslat znovu...

No mám prostřední výbavu Comfort, která šla ještě během prvních měsíců, možná prvního půl roku loni ještě objednat (můj vůz se objednával v únoru a přebíral jsem jej v srpnu). Teď už jde dvoulitr benzín v manuálu obj. jen v základní výbavě Active i v ČR. Na většině trhů už nešla obj. i celý loňský rok, jen v CVT. A co mám informace, tak do budoucna se manuál přestane vůbec dodávat, aspoň u XV.
Mně tento variátor nevyhovuje. Proti "automatům" obecně nejsem, ale ten skůtroidní projev CVT mi tady prostě rve uši. U XV to bohužel není jako u Levorgu, že ta převodovka sama rozpozná sportovnější jízdu a začně sama řadit přednastavené stupně, tak jako by to byl klasický automat....To by mi už asi neva, ale stejně tam zase chybí ta klasická 4x4....
No sháněl jsem starší XV od 2014 (už s lepším podvozkem a hluk.izolací) nebo raději Forestera od 2012 (s červenými budíky), ale to je problém sehnat. A to jsem byl ochotný jezdit i po Evropě, 2x jsem se vrátil s nepořízenou z Německa, málem odjel do Bruselu (pak to tam bouchlo, myslím ta bomba)....Navíc, já jsem absolutně nadstandardní puntičkář a jak řekl můj známý... ty jsi prostě nikdy nemůžeš koupit starší auto, vždyť ty najdeš vždycky něco i na novém :-D Mno, má pravdu, i když jsem teda původně do auta tolik zdaleka nechtěl dávat...
Jinak si teda nemyslím, že je XV auto jen do města. Je to velký univerzál, bohužel "jen" ten kufr jej limituje, což je teda celkem důležitá věc. Jsme rodina zatím s jedním špuntem, ale druhý je na cestě, takže už to začínám trošku řešit...nejspíš rakev nebo dobře prodat >B-) Každopádně rakev bych si buď chtěl nechat dát do laku, pokud by to šlo/byli někde ochotní a nebo pořídit novou od Ultraplastu, ať to nějak vypadá 8-?

_________________
Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech/2020/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


Naposledy upravil PeteBiggy dne sob úno 11, 2017 11:20 am, celkově upraveno 1



pát úno 10, 2017 9:25 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12445
Bydliště: Hradubice
PeteBiggy píše:
Já tady těm příspěvkům nějak nerozumím. Proč se tu nezobrazujou ty dva, co jsem tu napsal už před dvěma hodinama???

U nováčků je to nastaveno tak, že se nejdříve musí schválit 3 příspěvky, než se může příspívat bez schvalování. Je to ochrana proti spamu. Sice je nás 5, co schvalujeme, ale nejsme stále on-line, proto schválení Tvých příspěvků chvíli trvalo >:-@

_________________
quickly

Outback BS 2.5 CVT ES MY19 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek

ex Forester SJ 2.0i CVT MY13 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D Active MY09 6.7 l/100km 218 tkm


pát úno 10, 2017 10:01 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 13125
CVT dokáže držet stejné otáčky při různých rychlostech, zatímco u manuálu to točí to, co prostě vyjde na ten stupeň, na který to může jet. Takže z toho bude pramenit ta nižší spotřeba u CVT, pač to v některých rychlostech bude točit méně. Jinak v zásadě asi jediný důvod, proč by automat měl žrát víc, je přítomnost hydroměniče, který nebude mít 100% účinnost. Ten u CVT pořád je (nemají ho třeba dvouspojkové převodovky, co se v Evropě hojně používají, takže tam zase není důvod, aby AT brala víc), nicméně prakticky všechny trochu novější převodovky ten hydroměnič v určité rychlosti přemostí a převodovku spojí s motorem na pevno - takže ve větších rychlostech to zase bude žrát stejně...

Jinak nevim, CVT jsem neřídil, taknějak chápu, že když je člověk zvyklý na to, že to auto při sešlápnutí plynu dělá vruuuuuuum, tak CVT zní divně, ale na druhou stranu z pohledu toho, aby to auto co nejvíc zrychlovalo, by mělo CVT na tom být lépe. Tím spíš zas nechápu virtuální stupně, který sice dělají vruuuum, ale v reálu tu akceleraci auta sníží, když by to jinak ta převodovka dala líp :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek


sob úno 11, 2017 1:34 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35971
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Virtuální stupně jsou tam jednak proto, aby právě eliminovaly ten pocit neustálého vruuuuum a za další jsou tam proto, aby při manuálním řazení, měla ta převodovka co řadit. :-)
Ale primární důvod je právě ten pocit, že to něco řadí. Tím jsem si celkem jistej. :-)

Trend je jasný. Manuální převodovka je archaismus a je to vidět i na prodejních číslech. Více než 70% nových aut je prodáváno právě s CVT. Takže není divu, že v budoucnu přestane manuální převodovka v nabídce existovat zcela a zůstane doménou sportovních modelů, kam patří.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob úno 11, 2017 7:46 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 1057
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
quickly píše:
U nováčků je to nastaveno tak, že se nejdříve musí schválit 3 příspěvky, než se může příspívat bez schvalování. Je to ochrana proti spamu. Sice je nás 5, co schvalujeme, ale nejsme stále on-line, proto schválení Tvých příspěvků chvíli trvalo


OK, v pohodě. Dík za info 8-?

_________________
Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech/2020/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


sob úno 11, 2017 11:18 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 17, 2015 8:45 pm
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Já bych to s tím manuálem viděl spíš tak, že nejde o archaismus, ale o klasiku, o kterou je (a bude) stále zájem. Evropské automobilky stále dávájí bohatě na výběr. Subaru protlačuje CVT do všeho. Jedna z výbav Levorga se jmenuje "sport", co tam tedy dělá variátor? Takový motor by si manuální verzi zasloužil. Ještě horší mi přijde nacpat CVT do Forestera XT. To je jako vykleštit plemenného hřebce. A 70%? Jak by ne, když nic jiného nenabízejí. Jako tady Isekon: chce manuál v comfortu, ale nedostane ho. Proč proboha, motorizace je stejná! Co udělá? koupí si CVT (já bych bral základní model), nebo zmizí k jiné automobilce. Taková statistika je zavádějící. U Outbacka je to ještě nepochopitejnější. Proč neexistuje benzín s manuálem, ale nafta jo?
Před lety, kdy jsem ještě Subaru neměl, bych si z každé modelové řady lehce vybral (STI nepočítám, to je kategorie sama o sobě). Dnes bych z té nabídky vybral jen jediné auto. Jestli bude nové XV 2017, které představí na autosalonu v Ženevě, jen s automatem, píšu do Japonska! >:-@

_________________
Subaru XV, 2.0i MT, MY 2014
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010


sob úno 11, 2017 11:36 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 1057
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Hele KoXi, tys měl před XV Forestera že? Proč jsi měnil, co tě k tomu vedlo? Porovnej prosím. Dík.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech/2020/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


sob úno 11, 2017 11:59 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35971
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já vím, že v Evropě je po manuálním řazení pořád poptávka. On ten vztah k manuálnímu řazení je, podobně jako vztah k dieselu, takové evropské specifikum. :-) Vůbec to nemyslím nijak ironicky, ani zle, ale jsem přesvědčen, že obojí časem zanikne.
Mě zdaleka nepřijde Forester XT v automatu jako něco špatného nebo nepatřičného. Pro mě byl už Forester SF S-turbo v automatu, mnohem zajímavější auto, než v manuálu. Ale to je dáno tím, že já automat preferuju. A chápu i postoj automobilky. Chybějící spojka, eliminuje potíže spojené s tímhle dílem. A zrovna spojky u Subaru historicky celkem trpěly, díky vysoko položenému krouťáku.

Ty procenta o podílu cvt na prodaných vozech sedí, protože to jsou globální čísla.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob úno 11, 2017 12:54 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 17, 2015 8:45 pm
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Měnil jsem zejména proto, že se ktomu naskytla dobrá finanční situace a taky proto, že čím dřív Forejse prodám, tím víc za něj dostanu. Taky jsem chtěl auto, které bude na silnici zábavnější (splnilo se) a v terénu zvládne víceméně totéž co Forester. Nesrovnatelně menší kufr mi nevadí: jezdíme ve dvou a jsme pohodlní, takže žádné stany ani kempy. Do kufru se hodí jedna velká taška a tradá. Další kritérium byla spotřeba. Pod 10l/100km jsem se nikdy nedostal. Nevadilo by to, kdyby to bylo za něco, ale nebylo. Být můj Forester XT, v manuálu samozřejmě, neprodával bych. XV je se spotřebou o dobrých 20% níž a a jede líp. Rozdíly jsou i jinde, XV má o dost tvrdší podvozek a utaženější řízení. Ve Forestru se mi zase (překvapivě) líp řadilo. Asi tak.

_________________
Subaru XV, 2.0i MT, MY 2014
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010


sob úno 11, 2017 1:10 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 1057
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Díky za odpo. Pokud nepotřebuješ kufr, to pak dává jednoznačně smysl. Že je XVéčko na silnici zábavnější mohu potvrdit. Holt nižší stavba a tužší podvozek. A kdyby mělo místo 22 cm světlost třeba "jen" 18 cm, tak by to bylo zase ještě lepší. A kdyby podélně, klidně na úkor vnitřku auta bylo tak aspoň těch 8 cm více ve prospěch kufru, to by pak byla pro mě trefa do černého. Nebo kdyby byly zadní sedadla posunovací, to by byl gól. Takhle mě ten kufr furt nahlodává....
Překvapuje mě ten rozdíl ve spotřebě. Celkem dost, nedostat se u atmošky pod 10??? Hmm, no myslím, že u novějšího Forina by už to bylo těch 8-9.....

_________________
Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech/2020/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


sob úno 11, 2017 4:20 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 8522
Bydliště: Brno
No ony už i amící začínají nově znovu nabízet manuály. Už se i tam vyprofilovává skupina zákazníků, co je baví kvedlat. A nejsou to jen majitelé sportovních aut. Amíci objevují ameriku v mauálu. Kdo by to byl řekl.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


sob úno 11, 2017 5:00 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35971
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
PeteBiggy píše:
. A kdyby mělo místo 22 cm světlost třeba "jen" 18 cm, tak by to bylo zase ještě lepší. .


To by degradovalo XV na mnohem méně zajímavé auto, než díky tomu je. :-)

Mira píše:
No ony už i amící začínají nově znovu nabízet manuály. Už se i tam vyprofilovává skupina zákazníků, co je baví kvedlat. A nejsou to jen majitelé sportovních aut. Amíci objevují ameriku v mauálu. Kdo by to byl řekl.


Fakt ? Vidíš, tuhle informaci jsem ještě nikde nezaznamenal.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob úno 11, 2017 6:17 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 1057
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Shai píše:
zdarec,
konečně taky někdo další s XV .
Limitující to je a od toho máme rakve M y ho máme jako rodinné auto a řešíme to jednoduše, co nepotřebuješ to si neber.


Ještě otázka, pro kolikačlennou rodinu auto používáš? S jedním nebo dvěma dětma? A kolik jim je resp. musíš řešit i kočárek, který zabere úplně nejvíc místa [?]

_________________
Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech/2020/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pon úno 13, 2017 1:04 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: úte pro 13, 2016 11:20 am
Příspěvky: 33
PeteBiggy píše:

Ještě otázka, pro kolikačlennou rodinu auto používáš? S jedním nebo dvěma dětma? A kolik jim je resp. musíš řešit i kočárek, který zabere úplně nejvíc místa


Sme jako čtyři z tanku a pes :-)
Kočárek už řešit naštěstí nemusím ale když si lehne pesan do kufru, je plno. Má si 60 kilo a je drobek větší, takže potom řešíme kam a jak dát věci. Do kufru se vejde on a max dvě nebo tři tašky po stranách, zbytek jde mezi děti, a pokud jedem někam na dovolenou, to už záleží jestli se psem nebo bez, pokud s, tak je samozřejmě rakev potřeba.


pon úno 13, 2017 2:04 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 1057
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Shai píše:

Sme jako čtyři z tanku a pes
Kočárek už řešit naštěstí nemusím ale když si lehne pesan do kufru, je plno. Má si 60 kilo a je drobek větší, takže potom řešíme kam a jak dát věci. Do kufru se vejde on a max dvě nebo tři tašky po stranách, zbytek jde mezi děti, a pokud jedem někam na dovolenou, to už záleží jestli se psem nebo bez, pokud s, tak je samozřejmě rakev potřeba.


Hmmm :-/ /°b"\ Tak to obdiv

_________________
Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech/2020/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pon úno 13, 2017 5:53 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: