Subaru XV 2.0XS/CVT
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Tatik si chce pristi rok na duchod koupit novy Subo. Ted ma starou Imprezu a chce Forester. Presvedcuju ho, at koupi radeji XV, ze je mensi a bude mu vic vyhovovat. Ale dival jsem se, ze cenove je Forestovi strasne blizko. Kolik jsou skutecny ceny u XV se CVT?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
No řekněme, že podle toho co vím a znám, tak je standartní dneska dávat slevu 10% z ceníkové částky.
Každých 15tis km pak garančka v intervalu 6200 - 10000 (včetně třeba nových stěračů, náhradního oleje, apod.)
Za sebe hlásím najetých 47000km bez problémů = bez závad...
Každých 15tis km pak garančka v intervalu 6200 - 10000 (včetně třeba nových stěračů, náhradního oleje, apod.)
Za sebe hlásím najetých 47000km bez problémů = bez závad...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Zdar,
jak už sem to postnul v členech a nových autech, máme tedy XV 2,0 CVT, rok 2012 a netuším jestli to je normální ale při menší rychlosti a přejíždění nerovností to na zadku skáče jako koza a občas se ozývají tlumené rány.
Auto má najeto 86k a podle mého dvorního mechanika, to auto nemělo chybu, prostě všechno jak má být, žádné vůle vše čisté pěkné, no prohlížel ho docela dlouho poté prohodil že by stačilo na to plácnout zelenou převozku a je to nové auto.
Při přejíždění těch příčných hrbů to taky docela skáče. Ano mohou to být tlumiče na zadku popřípadě uložení ale myslím že by se to chovalo trochu jinak. Při větší rychlosti si to na nerovnostech jen tak lehce poskočí a pomalu to ani necítíte že jste do nějaké té menší díry na silnici vjeli. Takže je to normální a nebo se mám vrhnout podívat na zadní tlumiče?
A potom ještě jedna věc, nelíbí se mi tam to autorádio, měl již někdo možnost to vyměnit za multifunčkní display s BT a všema těma možnostma?
Dík
Shai
jak už sem to postnul v členech a nových autech, máme tedy XV 2,0 CVT, rok 2012 a netuším jestli to je normální ale při menší rychlosti a přejíždění nerovností to na zadku skáče jako koza a občas se ozývají tlumené rány.
Auto má najeto 86k a podle mého dvorního mechanika, to auto nemělo chybu, prostě všechno jak má být, žádné vůle vše čisté pěkné, no prohlížel ho docela dlouho poté prohodil že by stačilo na to plácnout zelenou převozku a je to nové auto.
Při přejíždění těch příčných hrbů to taky docela skáče. Ano mohou to být tlumiče na zadku popřípadě uložení ale myslím že by se to chovalo trochu jinak. Při větší rychlosti si to na nerovnostech jen tak lehce poskočí a pomalu to ani necítíte že jste do nějaké té menší díry na silnici vjeli. Takže je to normální a nebo se mám vrhnout podívat na zadní tlumiče?
A potom ještě jedna věc, nelíbí se mi tam to autorádio, měl již někdo možnost to vyměnit za multifunčkní display s BT a všema těma možnostma?
Dík
Shai
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Ahoj,
to může dělat naladění tlumičů. Mám to na Impreze taky a na Outbacku to bylo taky tak. Pomalá jízda je jakoby bez tlumičů .-)
Origo rádio bych za rozumnou cenu bral
to může dělat naladění tlumičů. Mám to na Impreze taky a na Outbacku to bylo taky tak. Pomalá jízda je jakoby bez tlumičů .-)
Origo rádio bych za rozumnou cenu bral
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Budu zase za debila a kverulanta,ale je to bohužel normální u XV,jak je to vysoký a prakticky a vůbec nejlepší, tak je to bohuzel takhle naladěny!
Jinak originál zakladni radio je taky katastrofa,jak se třeba samo neumí připojit k telefonu apod...ale jinak super kára!;)
Jinak originál zakladni radio je taky katastrofa,jak se třeba samo neumí připojit k telefonu apod...ale jinak super kára!;)
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
..ta ironie je v tom textu zcela zbytečná...On hledá radu, nikoliv ironické konstatování tvých pocitů z tohoto auta...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
radu nehledám, na intenetu je docela dost multifunčkních dotykových obrazovek, jen stojej kolem 11 až 30 litrů, a dodávají k tomu i ten plast, jen nevím jestli to opravdu tak funguje když píšou že to je pro XV 2012 a více. jako prostor by tam na to bylo, to jo.
No taky mne štve že se automaticky nepřipojí BT, to je fakt na prd, a hlavně mužeš tam mít jenom jeden telefon v paměti, takže když se chci připojit musím to manželce smazat a nahrát svuj telefon, teda pokud jedu na nějakou delší cestu sám, jinak to neřeším.
Potom ještě jedna, věc na kterou bych se rád zeptal a to je očipování auta. Zvýšení výkonu ( není ani třeba ) a snížení spotřeby paliva. Máte to někdo? Funguje to?
jo na všech stránkách s chip tunningem se tím prsej, ale já k tomu prostě nemám moc velkou důvěru, a u toho dvoulitru by ta menší spotřeba byla asi dost znát.
No taky mne štve že se automaticky nepřipojí BT, to je fakt na prd, a hlavně mužeš tam mít jenom jeden telefon v paměti, takže když se chci připojit musím to manželce smazat a nahrát svuj telefon, teda pokud jedu na nějakou delší cestu sám, jinak to neřeším.
Potom ještě jedna, věc na kterou bych se rád zeptal a to je očipování auta. Zvýšení výkonu ( není ani třeba ) a snížení spotřeby paliva. Máte to někdo? Funguje to?
jo na všech stránkách s chip tunningem se tím prsej, ale já k tomu prostě nemám moc velkou důvěru, a u toho dvoulitru by ta menší spotřeba byla asi dost znát.
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
..když tam nemáš turbo, tak nemá smysl čipovat, nikam tě to extra neposune a jsou to vyhozený peníze...Tyhle motory 2.0 i CVT jsou na poklidné ježdění..zejména s CVTéčkem.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- KoX
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte úno 17, 2015 8:45 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jeřábek
- Bydliště: Praha
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Pokud jde o BT, je možné mít regisrtrovaných několik telefonů najednou (my máme tři). Po registraci se telefon bez problému automaticky připojí, je-li BT telefonu zapnuto. Možná to chce pořádně nastudovat v návodu. Sám jsem se tím probíral hodiny a prakticky jsem to jakž takž pochopil až při samotném provádění registrace. Když přítelkyně nedávno vyfasovala nový služební telefon, vše se opakovalo. Je to uživatelsky značně nepřívětivé - jak návod, tak samotná akce.
Skákání zadku na příčných nerovnostech (zpomalovací prahy, nikoliv díry v silnici) je bohužel asi běžné - koupeno jako nové a dělá to od začátku.
Skákání zadku na příčných nerovnostech (zpomalovací prahy, nikoliv díry v silnici) je bohužel asi běžné - koupeno jako nové a dělá to od začátku.
Subaru XV, 2.0i MT, MY 2014
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Vidíš, žádnou radu nehledal, jen se ptal, zda je to normální a dostal odpověď, že je, a že tam byla ironie, takový jsem jáSubaru70 píše:..ta ironie je v tom textu zcela zbytečná...On hledá radu, nikoliv ironické konstatování tvých pocitů z tohoto auta...
- MKo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Komora
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Potvrdzujem, aj na ženinom XV je badateľné skákanie. Navyše niekedy i pri pomalých rýchlostiach pri ich prejazde preblikne kontrolka VDC.KoX píše:Skákání zadku na příčných nerovnostech (zpomalovací prahy, nikoliv díry v silnici) je bohužel asi běžné - koupeno jako nové a dělá to od začátku.
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
tak skákání nebudu řešit, zatím teda, díík
na to rádio se podívám, ale stejně bych tam raději viděl nějakej multifunční display, je hezčí
na to rádio se podívám, ale stejně bych tam raději viděl nějakej multifunční display, je hezčí
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Jeden kamarád jezdí s totožným autem a nevim jak to dělá, ale jezdí s tím za 6 litrů. Tak mi řekněte za kolik by měl jezdit benzinový 2-litr s automatem a 4x4? Nebo mi takový auto rovnou ukažte. Vzhledem i k teréním schopnostem tohoto auta, když by se tomu obuly větší bačkůrky, tak nenajdete konkurenci. Myslím, že v terénu strčí XV s CVT forestra do kapsy s přehledem. Jo, chtějí za něj hodně, ale nenajdete skoro nic co by se s tím dalo srovnat. Jasně, XV nemá kufr a forester je mnohem větší a s jeho cenou si každý vybere větší auto, ale XV je velmi dobrá volba. Upřímně nechápu, že někdo by si vybral Kiu. Navíc Sportage. Nevim o jaké generaci mluvíš, ale žádná nebyla dobrá. Naopak, všechny stály za hov.. .Shai píše:Potom ještě jedna, věc na kterou bych se rád zeptal a to je očipování auta. Zvýšení výkonu ( není ani třeba ) a snížení spotřeby paliva. Máte to někdo? Funguje to?
jo na všech stránkách s chip tunningem se tím prsej, ale já k tomu prostě nemám moc velkou důvěru, a u toho dvoulitru by ta menší spotřeba byla asi dost znát.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Známý si vyměnil na stará kolena v penzi hyundajé santa fééé v naftě za XV.A to to auto tak opěvoval a že už mu to vydrží a nechce jiné.Jen do času,než jel se synem pro subaro do Zlína a přesvědčili ho ať se projede v XV.Totálně se pán v letech pobláznil a to ho drží furt,je do toho auta blázen pořád,úplně ožije,omládne když o něm mluví.Sešli jsme se totiž,když jsem dojel na lesosprávu a tam stály dva forestry a jedno XV a já se ho optal kdo to auto tam má.. Spotřebu ani chip neřeší,vzhledem k jeho věku,situaci je to logické užívá si.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
kia Sportage 2 litr benzín, rok 2012 v automatu napsáno na zadku 4x4 ale náhon na 4 kola se zapínal zvlášť byl to zajímavý kus, v republice byli snad jenom 4 kusyMira píše:
Jeden kamarád jezdí s totožným autem a nevim jak to dělá, ale jezdí s tím za 6 litrů. Tak mi řekněte za kolik by měl jezdit benzinový 2-litr s automatem a 4x4? Nebo mi takový auto rovnou ukažte. Vzhledem i k teréním schopnostem tohoto auta, když by se tomu obuly větší bačkůrky, tak nenajdete konkurenci. Myslím, že v terénu strčí XV s CVT forestra do kapsy s přehledem. Jo, chtějí za něj hodně, ale nenajdete skoro nic co by se s tím dalo srovnat. Jasně, XV nemá kufr a forester je mnohem větší a s jeho cenou si každý …
no jinak spotřeba je momentálně na 7,5 litrech protože s tím jezdí krátké vzdálenosti, cca 30km denně ale jeli jsme s tím delší trasu tak se dostávám na spotřebu kolem 6 litrů bez problémů. tedy podle počítače. Opravdu to chce jenom tak lehce lechtat plyn a jede to samo