Subaru XV 2.0XS/CVT
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Nafotil jsem to, si to můžete přečíst - jinak číslo Svět motorů diesel speciál 3/2012 stojí za přečtení. Zatím drží kvalitu minulých čísel.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Díky :826:
S tou "křehkou variátorovou konstrukcí" spíš jen opakují klišé z dob,
kdy se používal do variátorů řemen. Tahle převodovka má ale řetěz.
Navíc v terénu, resp. na nezpevněném povrchu dostávají převody podstatně
míň zabrat, než při ostré jízdě na asfaltu. Na asfaltu kola drží přilepené, ale
tady si spíš odhrábnou. Navíc v terénu se jede pomalu a tak tam nejsou
takové setrvačné síly...
S tou "křehkou variátorovou konstrukcí" spíš jen opakují klišé z dob,
kdy se používal do variátorů řemen. Tahle převodovka má ale řetěz.
Navíc v terénu, resp. na nezpevněném povrchu dostávají převody podstatně
míň zabrat, než při ostré jízdě na asfaltu. Na asfaltu kola drží přilepené, ale
tady si spíš odhrábnou. Navíc v terénu se jede pomalu a tak tam nejsou
takové setrvačné síly...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
a navíc má pořád starý dobrý HD měnič. takže by to mohlo fungovat. :826: ..čas ukáže.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Zda se mi to, nebo na hnany hrideli od retezu variatoru nevidim talire? :670: Jak to teda funguje? Nejakej napinak? :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
RallyCAD> Diky :diky: , byl jsem oklaman fotkou :845:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Subaru XV 2.0XS/CVT - Spotřeba
Tak mám najeto 2000 km a začínám mít přehled o spotřebě.
Jak jsem zjistil, tak narozdíl od Forestera 2.0/92kW, kde tolik nezáleží na stylu
jízdy a spotřeba na LPG mi u něj osciluje mezi 10,5l při klidné jízdě v létě, až po cca 12,5l
při hodně agresivní jízdě v zimě v terénu, je XV dost citlivější.
Dlouhodobá spotřeba dle počítače je 7,4l/100km. Jezdím tak 15% město, 15% dálnice a zbytek
normální silnice. Běžná cestovní rychlost je mimo město tak 100 - 110km/h. Cestou do
práce vždycky předjíždím do dvou táhlých kopců s dvoupruhem kolonu kamionů, takže
motor je vytočený a rychlost cca 120km/h a tam vždycky naskáče dost nahoru.
Včera jsme jeli na veterinu do Poděbrad a protože jsme vůbec nepospíchali, zkoušel jsem
jet striktně podle pravidel a na spotřebu. Tam i zpátky jsme jeli se zahřátým motorem.
Cestou tam jsem přidával nohou, zpátky skoro celou cestu pomocí tempomatu, pořád v AT režimu.
Cestou do Poděbrad jsem dosáhnul 5,8l/100km a cestou zpátky 6,1l/100km.
Dneska jsem naopak pospíchal do práce a pořád předjížděl, takže jsem se dostal na 9,8l/100km.
Takže jak jsem předeslal - u XV se dá stylem jízdy hodně ušetřit...
Jak jsem zjistil, tak narozdíl od Forestera 2.0/92kW, kde tolik nezáleží na stylu
jízdy a spotřeba na LPG mi u něj osciluje mezi 10,5l při klidné jízdě v létě, až po cca 12,5l
při hodně agresivní jízdě v zimě v terénu, je XV dost citlivější.
Dlouhodobá spotřeba dle počítače je 7,4l/100km. Jezdím tak 15% město, 15% dálnice a zbytek
normální silnice. Běžná cestovní rychlost je mimo město tak 100 - 110km/h. Cestou do
práce vždycky předjíždím do dvou táhlých kopců s dvoupruhem kolonu kamionů, takže
motor je vytočený a rychlost cca 120km/h a tam vždycky naskáče dost nahoru.
Včera jsme jeli na veterinu do Poděbrad a protože jsme vůbec nepospíchali, zkoušel jsem
jet striktně podle pravidel a na spotřebu. Tam i zpátky jsme jeli se zahřátým motorem.
Cestou tam jsem přidával nohou, zpátky skoro celou cestu pomocí tempomatu, pořád v AT režimu.
Cestou do Poděbrad jsem dosáhnul 5,8l/100km a cestou zpátky 6,1l/100km.
Dneska jsem naopak pospíchal do práce a pořád předjížděl, takže jsem se dostal na 9,8l/100km.
Takže jak jsem předeslal - u XV se dá stylem jízdy hodně ušetřit...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Ahoj Láďo,
tak jak pokračují zkušenosti s XV? Je to bratru rok co si tady psal naposledy....
Zdravím do Jičína :pr:
tak jak pokračují zkušenosti s XV? Je to bratru rok co si tady psal naposledy....
Zdravím do Jičína :pr:
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Díky za optání - všechno je super :supeer: :pr:
Mám najeto 35.000km a bez jedinýho problému. Letos jsme na jaře dali znovu Estonsko a
tak jsme si káru užili do sytosti - 5000km za dva týdny a bez bolavých zad a únavy :826:
Každopádně můžu prohlásit, že bych nic neměnil. S CVT jsem sžil a spotřeba se ustálila na
6,8l/100l. Akorát že už jsem setřásl jho zaměstnavatele a jsem teď na volný noze, takže
mi odpadlo denní dojíždění a mám trochu absťák :845:
Mám najeto 35.000km a bez jedinýho problému. Letos jsme na jaře dali znovu Estonsko a
tak jsme si káru užili do sytosti - 5000km za dva týdny a bez bolavých zad a únavy :826:
Každopádně můžu prohlásit, že bych nic neměnil. S CVT jsem sžil a spotřeba se ustálila na
6,8l/100l. Akorát že už jsem setřásl jho zaměstnavatele a jsem teď na volný noze, takže
mi odpadlo denní dojíždění a mám trochu absťák :845:
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
caute, ake zimne kolesa obuvate na XV ? chcem 16" a rad by som obul Dezent RE 6.5x16 5x100 ET38, ktore mi navrhuje predajca Subaru. zo vsetkych obchodov mi vsak hlasia, ze tieto disky nie su certifikovane pre XV (az 17" a vacsie) a navrhuju mi nejake MAK a BROCK, ktore mi kolegovia na SK fore neodporucaju kupovat a takisto od inych ludi som pocul, ze su makke.
ako je to u vas ?
ako je to u vas ?
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Já jsem koupil kola u škodovky, protože jsem chtěl černý a nikde jsem nemohl sehnat
slušný design za přijatelnou cenu. Levný teda nejsou, ale já je kupoval přes jednoho
škodováka za jejich interní slevu. Jediná "vada" je logo Škoda na středových krytkách,
ale to se dá zamaskovat barvou na plast. Na XV pasují v pohodě, jen se musí vyměnit
šrouby, protože jedny mají sedla na kužel a druhý na kulové sedlo (teď nevím který je který).
Obuto mám na nich Bridgestone LM-80. Je to sice loňský vítěz testu, ale zase takový
zázrak to není. Oproti Bridgestone Blizzak DM-V1 nebo i General Grabber AT2 jsou horší
na sněhu...
slušný design za přijatelnou cenu. Levný teda nejsou, ale já je kupoval přes jednoho
škodováka za jejich interní slevu. Jediná "vada" je logo Škoda na středových krytkách,
ale to se dá zamaskovat barvou na plast. Na XV pasují v pohodě, jen se musí vyměnit
šrouby, protože jedny mají sedla na kužel a druhý na kulové sedlo (teď nevím který je který).
Obuto mám na nich Bridgestone LM-80. Je to sice loňský vítěz testu, ale zase takový
zázrak to není. Oproti Bridgestone Blizzak DM-V1 nebo i General Grabber AT2 jsou horší
na sněhu...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
ja mam tmavosedu metalizu, cierne kola by sa stratili. uz som objednal Dezent RE 16" a Bridgestone LM-80 EVO, uvidime co to bude. cital som na ne vela chvaly, trochu ma prekvapilo ze pises, ze nie su dobre na snehu.. dam vediet
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
Největší NEvýhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul... :?:RallyCAD píše:No tenhle víkend mám opět pracovní, takže nic nedávám :655:
Re: Subaru XV 2.0XS/CVT
To je parafráze na Murphyho zákon o offroadech :845:
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...