E-shopy - oleje
E-shopy - oleje
máte někdo zkušenost s nákupem na e-oleje.cz? teď otevřeli prodejnu v Brně v bývalém tuzexu a maj přímo luxusní ceny. např Mobil 5W40 co používám o 300,- levněji než běžně kupuju. to mě pak vyjde komplet výměna oleje na 800,-
dá se jim věřit?
http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=609
dá se jim věřit?
http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=609
Re: E-shopy - oleje
Jo kdysi sme tam něco kupovali, ještě když měli prodejnu na výstavišti a bez problémů.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-shopy - oleje
do Opla jsem tam nakupoval nekolikrát , pak ještě na petrolio.cz ti měli tež slušné ceny a taky vyzvednutí v Brně
akorát e-oleje neměli ten olej co jsem chtěl od Totalu
akorát e-oleje neměli ten olej co jsem chtěl od Totalu
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-shopy - oleje
Jo ale maji problem dodat zbozi co nemaji skladem, co meli skladem jsem vzal hned bez problemu a co nemeli jsem po trech tydnech zrusil. Jinak ceny super.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-shopy - oleje
Jj tak to je noPetrC píše:Jo ale maji problem dodat zbozi co nemaji skladem, co meli skladem jsem vzal hned bez problemu a co nemeli jsem po trech tydnech zrusil. Jinak ceny super.
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Re: E-shopy - oleje
Vcera jsem tam byl a bral olej + filtr, vse ok.. jeste to teda neni v aute
US OTB 03 2.5 AT
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv lis 21, 2019 10:37 am
- Jméno a příjmení: japaneseoil.eu
Re: E-shopy - oleje
AKCE PRO VŠECHNY
Nakupte 4 litry libovolného oleje a dostanete od nás 1 litr ZDARMA
AKCE platí do 30.11.2019
4l + 1l ZDARMA
Do poznámky v nákupním košku napište pouze: SFC
Nakupte 4 litry jakéhokoliv prémiového oleje a 1 litr vám dáme jako dárek ZDARMA.
E-SHOP: https://japaneseoil.eu/obchod
Nakupte 4 litry libovolného oleje a dostanete od nás 1 litr ZDARMA
AKCE platí do 30.11.2019
4l + 1l ZDARMA
Do poznámky v nákupním košku napište pouze: SFC
Nakupte 4 litry jakéhokoliv prémiového oleje a 1 litr vám dáme jako dárek ZDARMA.
E-SHOP: https://japaneseoil.eu/obchod
Re: E-shopy - oleje
Zdar borci, já používal ioleje.cz ale skončili tak jsem našel mroauto.cz. Dobrá dostupnost i ceny.
Těď hledám vhodný olej na svého nového kouska, Forestera IV.gen, 2017/2018. Přivezl jsem ho ze skandinávie a oni používají olej do motoru 0w20.
V našich podmínkách je vhodnější 5w30, ale zde nějak končím. Nevím jakého výrobce a jakou specifikaci oleje použít.
Máte nějaké doporučení? Hodně autorizáků používá značku Motul a nebo čistě origo japonce, ale i tak je ten výběr velký a volba nesnadná.
Díky za konzultaci.
Těď hledám vhodný olej na svého nového kouska, Forestera IV.gen, 2017/2018. Přivezl jsem ho ze skandinávie a oni používají olej do motoru 0w20.
V našich podmínkách je vhodnější 5w30, ale zde nějak končím. Nevím jakého výrobce a jakou specifikaci oleje použít.
Máte nějaké doporučení? Hodně autorizáků používá značku Motul a nebo čistě origo japonce, ale i tak je ten výběr velký a volba nesnadná.
Díky za konzultaci.
Subaru Forester 2.0i, r.v.2017, IV.generace
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: E-shopy - oleje
ahoj, vitej!
musis napsat jeste dva prispevky abys nemusel cekat na schvaleni a mohl posilat zpravy
jinak co se tyce nekonecneho temata oleju, viskozit, vyrobcu a pouziti - mame tu na to takove nekonecne vlakno: viewtopic.php?t=53&hilit=motorové+oleje&start=1920
za sebe pouzivam Millers Oils, jako mnoho dalsich tady
https://www.millersoils.cz kde je i nejaka ta klubova slevicka
musis napsat jeste dva prispevky abys nemusel cekat na schvaleni a mohl posilat zpravy
jinak co se tyce nekonecneho temata oleju, viskozit, vyrobcu a pouziti - mame tu na to takove nekonecne vlakno: viewtopic.php?t=53&hilit=motorové+oleje&start=1920
za sebe pouzivam Millers Oils, jako mnoho dalsich tady
https://www.millersoils.cz kde je i nejaka ta klubova slevicka
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2281
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: E-shopy - oleje
EE PERFORMANCE C3 5w30. U Millers Oil. Subaru by mělo mít specifikaci C3. Tento používám já do Outback BT. Pokud do poznámky uvedeš členství v SFC a připojíš svůj Nick, budeš mít slevu 10%. Vyžádej si ji před zaplacením.
Víťa Kulíšek
Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: E-shopy - oleje
ja byl linej se jit podivat (i do mailu), ale leju tam presne to samy
Re: E-shopy - oleje
Všem co odpověděli moc díky. Určitě si rád počtu nekonečné téma olejů. Takže specifikace C3, to je dobré vědět.
Jsem v Subaru nováček a tak trochu lama, začel jsem před pár dny, takže když mi někdo napoví jak na to členství, uvítám.
Díky borci, jste opravdu fajná komunita.
Jsem v Subaru nováček a tak trochu lama, začel jsem před pár dny, takže když mi někdo napoví jak na to členství, uvítám.
Díky borci, jste opravdu fajná komunita.
Subaru Forester 2.0i, r.v.2017, IV.generace
Re: E-shopy - oleje
Ja nejakú špecifikáciu vôbec neriešim, najčastejšie lejem 5W40. Toho som vystriedal asi 15 typov vrátane Tesco / Kaufland. Ked som kúpil tak som nalial aj 5W30, potom aj 10W40, teraz som kúpil 5W50 (ešte som nepoužil)...
Auto mám cez 12 rokov, auto má teraz 330tkm a sám som natočil 235tkm, lejem čo kúpim kedže žralo olej a nie zrovna málo. Zlepšilo sa to až po použití aditíva Liqui Moly ochrana katalyzátora, kedy žerie toho oleja asi o polovicu menej a ani pri studenom motore nepočujem piston slap klepanie, ked pritlačím na plyn. Predtým som plyn vyslovene hladkal za studena aby sa neozývalo klepkanie...
Či to je API SL, CF, SM a neviem čo vôbec neriešim, nalejem a jazdím a nie je problém...
Moja príručka k autu hovorí API SL/SJ.
Ked už tak si otvorím technický list oleja a pozerám hodnotu "pour point", čo je bod tuhnutia. Možeš mať 5W40 čo má bod tuhnutia -26°C a iný olej bude mať bod tuhnutia -36°C. Nie že by sme tu mali také teploty bežne, ale olej čo tuhne pri -26°C bude aj pri -10°C hustejší ako ten čo tuhne pri -36°C
Tiež pozerám akú má olej viskozitu pri 100°C, čím menšia tým skôr hrozí že sa začne trhať olejový film
Napríklad teraz som kúpil ELF EVOLUTION 900 5W-50 odkaz , kde je bod tuhnutia -40°C a viskozita pri 100°C je 18,2 mm2/s
Ked to porovnám napríklad s 5W40 tak tam je viskozita pri 100°C okolo 13-14mm2/s, ked pozriem 5W30 tak tam to klesá na +-11mm2/s a sračky 0W30 kludne aj pod 10mm2/s
Auto mám cez 12 rokov, auto má teraz 330tkm a sám som natočil 235tkm, lejem čo kúpim kedže žralo olej a nie zrovna málo. Zlepšilo sa to až po použití aditíva Liqui Moly ochrana katalyzátora, kedy žerie toho oleja asi o polovicu menej a ani pri studenom motore nepočujem piston slap klepanie, ked pritlačím na plyn. Predtým som plyn vyslovene hladkal za studena aby sa neozývalo klepkanie...
Či to je API SL, CF, SM a neviem čo vôbec neriešim, nalejem a jazdím a nie je problém...
Moja príručka k autu hovorí API SL/SJ.
Ked už tak si otvorím technický list oleja a pozerám hodnotu "pour point", čo je bod tuhnutia. Možeš mať 5W40 čo má bod tuhnutia -26°C a iný olej bude mať bod tuhnutia -36°C. Nie že by sme tu mali také teploty bežne, ale olej čo tuhne pri -26°C bude aj pri -10°C hustejší ako ten čo tuhne pri -36°C
Tiež pozerám akú má olej viskozitu pri 100°C, čím menšia tým skôr hrozí že sa začne trhať olejový film
Napríklad teraz som kúpil ELF EVOLUTION 900 5W-50 odkaz , kde je bod tuhnutia -40°C a viskozita pri 100°C je 18,2 mm2/s
Ked to porovnám napríklad s 5W40 tak tam je viskozita pri 100°C okolo 13-14mm2/s, ked pozriem 5W30 tak tam to klesá na +-11mm2/s a sračky 0W30 kludne aj pod 10mm2/s
Naposledy upravil(a) pufko dne pon zář 25, 2023 9:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: E-shopy - oleje
Tak to je slušný vopruz. To mám co dohánět. Musím co nejdříve pořešit a mnoho dokumentů nemám. Tím spíš příručku v CZ. Mám tam jistě originál ještě po majiteli 0W20, musím co nejdříve vyměnit ale mám stále tolik nedostatků. Jsem rukodělně zdatný, dej mi cajky a matroš a není co řešit. Jen rozodnutí co za matroš mi trvá, nejsem učený co spadl z nebe....pufko píše: ↑pon zář 25, 2023 8:29 pm
Moja príručka k autu hovorí API SL/SJ.
Ked už tak si otvorím technický list oleja a pozerám hodnotu "pour point", čo je bod tuhnutia. Možeš mať 5W40 čo má bod tuhnutie -26°C a iný olej bude mať bod tuhnutia -36°C. Nie že by sme tu mali také teploty bežne, ale olej čo tuhne pri -26°C bude aj pri mínus 10°C hustejší ako ten čo tuhne pri -36°C
Tiež pozerám akú má olej viskozitu pri 100°C, čím menšia tým skôr hrozí že sa začne trhať olejový film
Napríklad teraz som kúpil ELF EVOLUTION 900 5W-50 odkaz , kde je bod tuhnutia -40°C a viskozita pri 100°C je 18,2 mm2/s
Ked to porovnám napríklad s 5W40 tak tam je viskozita pri 100°C okolo 13-14mm2/s, ked pozriem 5W30 tak tam to klesá na +-11mm2/s a sračky 0W30 kludne aj pod 10mm2/s
Subaru Forester 2.0i, r.v.2017, IV.generace
Re: E-shopy - oleje
Mart : ty máš podstatne modernejšie auto ako ja, ale beztak nemám rád tie ultra riedke oleje...
Ja neviem čo sa zmenilo, motory točia v podstate rovnaké otáčky ako pred 20 rokmi a zrazu na to stačí olej čo má o polovicu nižšiu viskozitu ako pred 20 rokmi. My sme na odborných predmetoch v škole preberali okrajovo aj "mazanie" a tam sme sa učili že čím vyššia teplota tým skôr dôjde k trhaniu olejového filmu. Na tom sa nezmenilo nič
Ja si myslím že dnes viac nahánajú emisie, teda uprednostnia nízku viskozitu a tým akože menší odpor pred zaručeným mazaním aj pri vysokej záťaži, lebo predpokladajú že vo vysokej záťaži nebudeš jazdiť. Ušetria tým 15g emisí na kilometer a to je podstatné. Prečo sú dnes na autách elektrické posilovače miesto hydraulických, respektíve hydraulické, ale s vlastnou pumpou, ktorá nie je pohánaná motorom auta.
Ludí presvedčia že olej vydrží miesto 15000km, 30000km a predpokladajú že to nejak prežije záruku. A potom sa toho zbavíš, pretože servisovať moderné auto bude neekonomické
Ja neviem čo sa zmenilo, motory točia v podstate rovnaké otáčky ako pred 20 rokmi a zrazu na to stačí olej čo má o polovicu nižšiu viskozitu ako pred 20 rokmi. My sme na odborných predmetoch v škole preberali okrajovo aj "mazanie" a tam sme sa učili že čím vyššia teplota tým skôr dôjde k trhaniu olejového filmu. Na tom sa nezmenilo nič
Ja si myslím že dnes viac nahánajú emisie, teda uprednostnia nízku viskozitu a tým akože menší odpor pred zaručeným mazaním aj pri vysokej záťaži, lebo predpokladajú že vo vysokej záťaži nebudeš jazdiť. Ušetria tým 15g emisí na kilometer a to je podstatné. Prečo sú dnes na autách elektrické posilovače miesto hydraulických, respektíve hydraulické, ale s vlastnou pumpou, ktorá nie je pohánaná motorom auta.
Ludí presvedčia že olej vydrží miesto 15000km, 30000km a predpokladajú že to nejak prežije záruku. A potom sa toho zbavíš, pretože servisovať moderné auto bude neekonomické
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...