HSK - Transylvánie 2018
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: HSK - Transylvánie 2018
Rally Bamako hadr Tk přeju, že jste si to vyžrali a dál už jen samá pozitiva a sociální jistoty.
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: HSK - Transylvánie 2018
Jen trochu zklamal použitím svářečky a návštěvou civilizace, měli jsme vsazeno na lesní plody, případně voo-doo Každopádně palec nahoru za vyřešení.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: HSK - Transylvánie 2018
To jsem rád že jsi to takhle vyřešil a jede se dál .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: HSK - Transylvánie 2018
yohn píše:Jen trochu zklamal použitím svářečky a návštěvou civilizace, měli jsme vsazeno na lesní plody, případně voo-doo Každopádně palec nahoru za vyřešení.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: HSK - Transylvánie 2018
Sem říkal ze si to Tomáš opraví. ))))))))))
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: HSK - Transylvánie 2018
VDC píše:Přátelé s chlazením závada nesouvisí. Chladí to jako víno. Dejv nekecal, opravdu se kolečko polámalo. Dneska jsme si dali nejvýživnější výjezd za celou naši společnou historii a v jedné vracečce mi levý předek sklouzl do díry, kde byl kámen. Guma dostala ránu v rejdu směrem dovnitř a dozadu a z nosníku se vytrhla vnější matice uchycení zadního silentbloku na předním rameni. //uploads.tapatalk-cdn.com/201808 ... 0a7d04.jpg
Tome, nezlob se na mně, ale tohle neni chyba japonskejch inženýrů, ale konstrukcí tvýho liftu. Když by to dostalo ránu na ten origo silentblok, opře se celou plochou, ale ty tvý dvě kostičky jsou ideální …
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: HSK - Transylvánie 2018
Ty tvy kostičky jsou ideální nástroj na to, když to dostane ránu na to, aby se to stalo. Chce to okopírovat tvar kastle, když to dostane opře se to a rozloží..m.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14875
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: HSK - Transylvánie 2018
Tyvole von přeceda vaří to svý peklo i na dovolený... proč mě to vůbec nepřekvapuje
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: HSK - Transylvánie 2018
Den pátý
Liščí orgie a den plný her na servisáky.
Naše trosky, vzdáleně připomínající auta, se již začínají rozpadat. Nejprve VDC urazil nápravu. Snaží se nám namluvit, že to byla jediná část vozidla, kterou nechal v originálním stavu, ve slepé důvěře v japonské inženýrství. Opravu se po svém pokusil provést vyžebranou stahovací kurtou- nevydrželo, ani na podruhé. Kurta měla tendence vychylovat kolo 5-15cm, ve všech směrech. Při zrychleném přesunu zbytku kolony, abychom se toho bídáka konečně zbavili, došlo k několika defektíčkům.
Jmenovitě.
Tiger prorazil gumu. Otvor zející v bočnici, velikosti víčka od solviny, nám nedal možnost použít všech 40 knotů, posbíraných ze všech vozů. Nakonec jsem mu s Mácou musel uvést vůz do provozuschopného stavu. Ten manták by byl totiž schopen, dát zjetou rezervu navlečenou v opačném směru, na přední nápravu.
Byl líný hledat správné matice, tak jsme tam museli nacpat ty z hliníkáče. Ve stejném okamžiku, pouze o několik desítek kilometrů za námi, oznámila posádka černé trosky, "právě jsme si píchli", tak sláva. Později jsme se dozvěděli, že šlo také pouze o defekt přední pneumatiky. Knotů stále ubývá. A jak je již zvykem, posádka vozu s defektem opravu neřeší, pouze zevluje po okolí. Všechny náhradní díly a opravu za ně řeší ostatní. V tomto případě můj nový sponzor a skoro přítel, Vojcek.
Mutující pubertální adolescent Vojtíšek machroval, že na rozdíl od většiny ostatních má ještě dvě rezervy. Marcel mu při pohledu na jeho auto suše oznámil, aby si tedy jednu zrovna vyndal a našel někoho, kdo mu to jeho prázdné kolo vymění. Opravy jsem se musel opět ujmout já. Při pozorování výměny své pneumatiky, na cestě plné kamenných jehlanů velikosti školní aktovky, se uznale podivoval, co že to všichni ostatní máme za divné plechy pod motorem. Netrvalo dlouho a Vojtíšek se pokusil prorazit další kolo. Na opravu už se nechystáme, rezervy došly a knoty také.
Zběsilý úprk před VDC ( všimněte se, že již bez titulu předseda) zpomalila barikáda z lišek. Jako správní Češi jsme vyskákali z aut a jali se nezřízeně sklízet tu žlutou záplavu. Večerní program byl tedy jasný.
Díky jazykové bariéře, Marcel s Týnkou koupili místo smetany zákys. Od toho odvíjející se hádka při večerním "outdoorovém vaření s Dádou a Mácou" vyvrcholila konfliktem při krájení lišek a následném dochucování solí. Všechno to vaření jsem odedřel sám, protože ostatní při pohledu na množství hub, větším než obrovské zbaběle utekli vytřít se do řeky. Od hotové večeře jsem si na chvíli odskočil a po návratu jsem zjistil, že na mě lišek na smetaně věru moc nezbývá. Veškeré mé prosby o poskytnutí soli byly ignorovány mlaskajícími spoluúčastníky. Až po patnácti minutovém škemrání, se jinak zlá Jarka slitovala.
Marně jsem toužil po alespoň jednom dni stráveném na asfaltovém koberci. Nicméně následující 15-ti hodinový výjezd vyschlým říčním korytem mě i můj do té doby jediný plně fungující vůz, vůbec nepotěšil. Přestal fungovat plyn, abs i do té doby plně fungující Vojcek. Dnes zřejmě půjdu spát neučesaný.
Jelikož i já umím myslet na ostatní ( a nejen na Mácu) rozhodl jsem tedy, že nebudeme pokračovat ve zdolávání tohoto úseku. Zamířili jsme do nejbližší civilizace a začli hledat domácnost disponující svářečkou a především elektřinou. Po několika hodinovém hledání se nečekaně zadařilo na nedaleké pile. Pustil jsem se do oprav pojízdné nic nepřipomínající kredence. Svěráku nemaje, vytvářel jsem ocelové prvky rozličných tvarů. Jediným VDCho úkolem bylo lehce přibodovat mnou předem perfektně připravené výkovky. Když jsem viděl jak se marně snaží svářet v motorovém prostoru kleštěmi místo elektrodou, polil mě krvavý pot. Téměř jsem si nevšiml, že v tu dobu se mi ztratil Marcel a to i s Týnkou. Očekávaje vše zpoza betonové zdi, malý o to však dunivější výbuch prořízl ticho. Přes kouř valící se z kredence, jsem netušil co tam ten kutil šmoulí. Kvalita provedených svárů ani zdaleka nepřipomíná jeho dosavadně prezentované fotografie. I přes to se díky mým technologickým postupům povedlo uvést kredenc do provozu schopného stavu. Po 6-ti hodinách jsme za bouřlivého potlesku místních čumilů odjeli. Neschopná posádka černé trosky nadále komplikuje život všem účastníkům zájezdu. Nastička vybrala nejhorší místo v Rumunsku. Voda daleko, hovna blízko , podmáčená louka, toulaví psi ve vzdálenosti menší než blízké, komáři všude, Bitcoiny nikde.
A Pavlos s Tazzy? Darmo mluvit.
Váš online reportér z Rumuska David Herda
P.S. Kurva Plukovník měl pravdu.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Liščí orgie a den plný her na servisáky.
Naše trosky, vzdáleně připomínající auta, se již začínají rozpadat. Nejprve VDC urazil nápravu. Snaží se nám namluvit, že to byla jediná část vozidla, kterou nechal v originálním stavu, ve slepé důvěře v japonské inženýrství. Opravu se po svém pokusil provést vyžebranou stahovací kurtou- nevydrželo, ani na podruhé. Kurta měla tendence vychylovat kolo 5-15cm, ve všech směrech. Při zrychleném přesunu zbytku kolony, abychom se toho bídáka konečně zbavili, došlo k několika defektíčkům.
Jmenovitě.
Tiger prorazil gumu. Otvor zející v bočnici, velikosti víčka od solviny, nám nedal možnost použít všech 40 knotů, posbíraných ze všech vozů. Nakonec jsem mu s Mácou musel uvést vůz do provozuschopného stavu. Ten manták by byl totiž schopen, dát zjetou rezervu navlečenou v opačném směru, na přední nápravu.
Byl líný hledat správné matice, tak jsme tam museli nacpat ty z hliníkáče. Ve stejném okamžiku, pouze o několik desítek kilometrů za námi, oznámila posádka černé trosky, "právě jsme si píchli", tak sláva. Později jsme se dozvěděli, že šlo také pouze o defekt přední pneumatiky. Knotů stále ubývá. A jak je již zvykem, posádka vozu s defektem opravu neřeší, pouze zevluje po okolí. Všechny náhradní díly a opravu za ně řeší ostatní. V tomto případě můj nový sponzor a skoro přítel, Vojcek.
Mutující pubertální adolescent Vojtíšek machroval, že na rozdíl od většiny ostatních má ještě dvě rezervy. Marcel mu při pohledu na jeho auto suše oznámil, aby si tedy jednu zrovna vyndal a našel někoho, kdo mu to jeho prázdné kolo vymění. Opravy jsem se musel opět ujmout já. Při pozorování výměny své pneumatiky, na cestě plné kamenných jehlanů velikosti školní aktovky, se uznale podivoval, co že to všichni ostatní máme za divné plechy pod motorem. Netrvalo dlouho a Vojtíšek se pokusil prorazit další kolo. Na opravu už se nechystáme, rezervy došly a knoty také.
Zběsilý úprk před VDC ( všimněte se, že již bez titulu předseda) zpomalila barikáda z lišek. Jako správní Češi jsme vyskákali z aut a jali se nezřízeně sklízet tu žlutou záplavu. Večerní program byl tedy jasný.
Díky jazykové bariéře, Marcel s Týnkou koupili místo smetany zákys. Od toho odvíjející se hádka při večerním "outdoorovém vaření s Dádou a Mácou" vyvrcholila konfliktem při krájení lišek a následném dochucování solí. Všechno to vaření jsem odedřel sám, protože ostatní při pohledu na množství hub, větším než obrovské zbaběle utekli vytřít se do řeky. Od hotové večeře jsem si na chvíli odskočil a po návratu jsem zjistil, že na mě lišek na smetaně věru moc nezbývá. Veškeré mé prosby o poskytnutí soli byly ignorovány mlaskajícími spoluúčastníky. Až po patnácti minutovém škemrání, se jinak zlá Jarka slitovala.
Marně jsem toužil po alespoň jednom dni stráveném na asfaltovém koberci. Nicméně následující 15-ti hodinový výjezd vyschlým říčním korytem mě i můj do té doby jediný plně fungující vůz, vůbec nepotěšil. Přestal fungovat plyn, abs i do té doby plně fungující Vojcek. Dnes zřejmě půjdu spát neučesaný.
Jelikož i já umím myslet na ostatní ( a nejen na Mácu) rozhodl jsem tedy, že nebudeme pokračovat ve zdolávání tohoto úseku. Zamířili jsme do nejbližší civilizace a začli hledat domácnost disponující svářečkou a především elektřinou. Po několika hodinovém hledání se nečekaně zadařilo na nedaleké pile. Pustil jsem se do oprav pojízdné nic nepřipomínající kredence. Svěráku nemaje, vytvářel jsem ocelové prvky rozličných tvarů. Jediným VDCho úkolem bylo lehce přibodovat mnou předem perfektně připravené výkovky. Když jsem viděl jak se marně snaží svářet v motorovém prostoru kleštěmi místo elektrodou, polil mě krvavý pot. Téměř jsem si nevšiml, že v tu dobu se mi ztratil Marcel a to i s Týnkou. Očekávaje vše zpoza betonové zdi, malý o to však dunivější výbuch prořízl ticho. Přes kouř valící se z kredence, jsem netušil co tam ten kutil šmoulí. Kvalita provedených svárů ani zdaleka nepřipomíná jeho dosavadně prezentované fotografie. I přes to se díky mým technologickým postupům povedlo uvést kredenc do provozu schopného stavu. Po 6-ti hodinách jsme za bouřlivého potlesku místních čumilů odjeli. Neschopná posádka černé trosky nadále komplikuje život všem účastníkům zájezdu. Nastička vybrala nejhorší místo v Rumunsku. Voda daleko, hovna blízko , podmáčená louka, toulaví psi ve vzdálenosti menší než blízké, komáři všude, Bitcoiny nikde.
A Pavlos s Tazzy? Darmo mluvit.
Váš online reportér z Rumuska David Herda
P.S. Kurva Plukovník měl pravdu.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: HSK - Transylvánie 2018
normalni zavislost … mel by se lecit … nasimulovat problem , aby mohl zase svařovat …
PARADA !!! tak at to uz vam vsem jede
PARADA !!! tak at to uz vam vsem jede
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: HSK - Transylvánie 2018
Z plukovníka toho vypadlo tolik že si nejsem jistej co máš na mysli
Se docela divím že v jednom šuplíku v kredenci není svářečka a generátor .
Se docela divím že v jednom šuplíku v kredenci není svářečka a generátor .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
HSK - Transylvánie 2018
Z plukovníka toho doposud vypadlo hodně, ale moc kloudnýho mezi tim nebylo
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: HSK - Transylvánie 2018
Jenom jsem z toho zatím nepochytil jednu věc - Vojta s tou svojí plackou jede ten offroad s nimi nebo jim nadbíhá po asfaltu?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: HSK - Transylvánie 2018
Michale ta plocha, kterou jsou ty kostky opřený o kastli je stejná, jako plocha, kterou je o kastli opřený ten domeček silentbloku. V tomhle chyba není. Jen je na tu základnu daleko větší páka. To jsem podcenil. Chyba byla, že jsem to nezpevnil hned podobně, jako teď při té provizorní opravě. Ale žádný konstruktér na světě neudělá všechno na poprvé bez chyb. Tak holt se to zmodifikuje a bude to.mišus píše:Ty tvy kostičky jsou ideální nástroj na to, když to dostane ránu na to, aby se to stalo. Chce to okopírovat tvar kastle, když to dostane opře se to a rozloží..m.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: HSK - Transylvánie 2018
Jojo. Akorát jeden kamenitý výjezd předevčírem nejel, ale ten včerejšek dal i s břichoplazem.spm píše:Jenom jsem z toho zatím nepochytil jednu věc - Vojta s tou svojí plackou jede ten offroad s nimi nebo jim nadbíhá po asfaltu?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97