SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1052
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Tak hlásíme šťastný návrat ,teď už jen odpiskovani děti ,věcí,auta,motoru, sebe .....byl to parádní víkend pan vedoucí to připravil výtečně a myslím že posádka se nadmíru povedla
Sic má ota o pár plastů méně , nějaký ten šrám .....ale za to největší pískoviště to stálo. mjr
Sic má ota o pár plastů méně , nějaký ten šrám .....ale za to největší pískoviště to stálo. mjr
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- Pavlos
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 789
- Registrován: ned zář 06, 2009 8:23 pm
- Jméno a příjmení: Pavel šajdák
- Bydliště: Chropyně
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Foto bude?
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1052
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- tycatko
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: ned srp 26, 2012 11:55 am
- Jméno a příjmení: Ladislav Tyč
- Bydliště: Horní Žukov-Český Těšín
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Bylo to fakt super vydařený víkend-velké díky Dušanovi za bezchybnou organizaci :supeer:
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Taky si myslím, že víkend se vyvedl naprosto skvěle. Jednak vyšlo počasí, ale v prvé řadě se vyvedl díky všem posádkám.
A byly to tentokrát posádky docela různorodé – aspoň, co se vozidel týká : 2x Forester, 2x Outback, 2 x T4, 1 x Toy LC.
Pro většinu bylo ježdění v tolika písku novou zkušeností. A všichni se přesvědčili, že jízda v písku vyžaduje úplně jinou techniku,
než na kterou jsme z terénu zvyklí. Občas se někdo se zahrabal, došlo i na nějaké „navíjakování“, někomu zase odpadlo pár plastů,
všem asi přibylo dost oděrek od větviček – prostě samé drobnosti, kterými se platí za silné zážitky. A o ty nebyla nouze.
Zadařilo se.
A byly to tentokrát posádky docela různorodé – aspoň, co se vozidel týká : 2x Forester, 2x Outback, 2 x T4, 1 x Toy LC.
Pro většinu bylo ježdění v tolika písku novou zkušeností. A všichni se přesvědčili, že jízda v písku vyžaduje úplně jinou techniku,
než na kterou jsme z terénu zvyklí. Občas se někdo se zahrabal, došlo i na nějaké „navíjakování“, někomu zase odpadlo pár plastů,
všem asi přibylo dost oděrek od větviček – prostě samé drobnosti, kterými se platí za silné zážitky. A o ty nebyla nouze.
Zadařilo se.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1052
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Ten odkaz od tycatka mi nefunguje tak si dovolím tady :
http://tycatko.rajce.idnes.cz/Polsko_Subaru_Sahara/
http://tycatko.rajce.idnes.cz/Polsko_Subaru_Sahara/
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Pěkně jste si to užili. :supeer:
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- žužu
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
- Jméno a příjmení: Petr Kříž
- Bydliště: Praha
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Nejenom všichni VY co jste byli v tom písku máte palec nahoru :826: .
Ale za všerejšek musím dát 2 palce nahoru policajtům :supeer: :supeer: :supeer:
FRT tlumiče mi popravdě řečeno zachránily od odebrání papírů.
Uznávám jel jsem rychle.
Vracel jsem se půl 12 v noci v neděli z toho Polska a jak jsem byl nadšen tím SAHARA VÍKENDEM, tak jsem to u nás ve vesnici rozjel na takový pekelný alfaltový roletě asi 90 km/hod abych vyklepal zbytky písku z auta. Samozřejmě jikde nikdo, akorát policajti za bukem. Po přejezdu rolety (cca 30 - 40 metrů) jsem hned zvolnil a zbytek jel 50 km/h. Policajti za mnou jeli až na konec vsi, hezky v tichosti a teprve pak modré majáčky, červená stopka, kontrola dokladů. Od domova jsem byl 100 metrů. Dýchat jsem nemusel.
První otázka byla:"Kampak jste tak pospíchal pane řidiči?".
Tak jsem mu poctivě řekl že stále ještě testuju tlumiče, že za týden jedu na jejich kontrolu (do Dobřan) a že se právě vracím z Off víkendu z Polska a proto jsem to tak rozhulil, když nikde nikdo nebyl.
"Hm, Hm. A co to tam máte za tlumiče." Poctivě odpovím speciálka FRT ze Slovenska. Chlapík rosvítí lucernu a ponoří se pod přední podběh. Chvíli to zkoumá a pak
"A pneu taky nemáte moc silniční." A koukal na ty zubatý ATečka.
"A o kolik jste to zvedal. To taky není standardní."
"A manuální převodovku tam máte?" Odpovídám "Jo a ještě s redukcí"
"Hm. Hm. No todle byly ještě normální auta."
"Tak jeďte, ale jinak by to bylo za řidičák. Když tady ve vsi bydlíte, tak víte že je zde všude 40."
Uff. Uff. Uff. Tak i ten nejposlednější konec se povedl.
Boží víkend.
Ale za všerejšek musím dát 2 palce nahoru policajtům :supeer: :supeer: :supeer:
FRT tlumiče mi popravdě řečeno zachránily od odebrání papírů.
Uznávám jel jsem rychle.
Vracel jsem se půl 12 v noci v neděli z toho Polska a jak jsem byl nadšen tím SAHARA VÍKENDEM, tak jsem to u nás ve vesnici rozjel na takový pekelný alfaltový roletě asi 90 km/hod abych vyklepal zbytky písku z auta. Samozřejmě jikde nikdo, akorát policajti za bukem. Po přejezdu rolety (cca 30 - 40 metrů) jsem hned zvolnil a zbytek jel 50 km/h. Policajti za mnou jeli až na konec vsi, hezky v tichosti a teprve pak modré majáčky, červená stopka, kontrola dokladů. Od domova jsem byl 100 metrů. Dýchat jsem nemusel.
První otázka byla:"Kampak jste tak pospíchal pane řidiči?".
Tak jsem mu poctivě řekl že stále ještě testuju tlumiče, že za týden jedu na jejich kontrolu (do Dobřan) a že se právě vracím z Off víkendu z Polska a proto jsem to tak rozhulil, když nikde nikdo nebyl.
"Hm, Hm. A co to tam máte za tlumiče." Poctivě odpovím speciálka FRT ze Slovenska. Chlapík rosvítí lucernu a ponoří se pod přední podběh. Chvíli to zkoumá a pak
"A pneu taky nemáte moc silniční." A koukal na ty zubatý ATečka.
"A o kolik jste to zvedal. To taky není standardní."
"A manuální převodovku tam máte?" Odpovídám "Jo a ještě s redukcí"
"Hm. Hm. No todle byly ještě normální auta."
"Tak jeďte, ale jinak by to bylo za řidičák. Když tady ve vsi bydlíte, tak víte že je zde všude 40."
Uff. Uff. Uff. Tak i ten nejposlednější konec se povedl.
Boží víkend.
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
- žužu
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
- Jméno a příjmení: Petr Kříž
- Bydliště: Praha
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Krásná akce !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Takže trochu opožděně velé díky Dušanovi - opravdu parádní akce!
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
:pr: :unami: taktéž děkujeme Dušanoví, že nás zase někam vytáh a všem ostatním za spoluúčast. Krásný odpočinkový víkend :supeer: .
Poježdění v písku nemělo chybu. Obzvláště pak při pozorování marných pokusů o výjezd kopce 2 zdatných ofrouďáků a následně (po získání více sebedůvěry), když se nám to podařilo vyjet nahoru s obvyklou lehkostí subárka.
Testoval jsem vyfouknuté pneu na 1,3 (v neděli v sušším písku 1,1) a na standard 2,0.
* se standard tlakem pneu měl forestřík snahu se zahrabat, ale i tak jel vpřed - ta důvěra ve schopnosti auta je dost důležitá (neleknout se a jet). Viset jsem nezůstal nikde, ale pocit to nebyl právě příjemný. Bylo potřeba více šlápnout na plyn, držet více otáček a byla snaha auta hůře držet stopu). Na vhlčím písku jsem takto objel více různých míst a vyjel vše (ale žádlý táhlý a prudký kopec, jen zvlnění po cestě lesem v krátkých kopečcích a zatáčkách). V suchém písku to šlo o poznání hůře a to už byl ten pocit opravdu nepříjemný. I v mírném stoupání se více hrabalo, ikdyž stále vpřed, vzadnikrok Více jsem netestoval a hned upouštěl.
* tlak na 1,3 i 1,1 bylo něco úúúúplně jiného. Popsat to nejde a kdo nezkoušel upouštět tlak, je třeba to vyzkoušet (zatím jsem v pískovnách nikdy neupouštěl). Abych to zjednodušil, forestřík se nikde nezahrabal a vždy se dostal ven (vycouval). Na zahrabání chyběla vůle se zahrabat a i výkon, bo při zastavení ve větším stoupání a pokusu o rozjezd, mi stejně chcípnul motor (tadyk prostě výkon chybí - odměnou je, že se fakt nedá snadno zahrabat). Vždy jsem couvl a rozjel se v menším sklonu. Při výjezdu do většího kopce taktéž chybí výkon a je třeba ho nahradit rychlostí. Při vyjetí toho nejprudšího a snižování sklonu už je vhodné i ubrat otáček, což se dobře radí, ale zbaběle praktikuje :845: (zkusil jsem to jen několikrát, jestli to tak fakt je, obdobně, jako na zasněžené louce aj. :845: )
Při couvání z ostrého kopce, což nikdo z nás nedělal právě s nadšením, spíše naopak, je odvaha ještě důležitější - pustit to dolů, brzdit jen motorem a pokud možno na brzdu nešahat... ::-DD: ::-DDD: ::-DDD: ... je to fakt sakra nepříjemné :725:
Současně jsme vyzkoušeli, že jízda po asfaltě s podhuštěnými pneu je fakt dost nestabilní.
::až se k tomu dostanu, přidám foto, video::
Poježdění v písku nemělo chybu. Obzvláště pak při pozorování marných pokusů o výjezd kopce 2 zdatných ofrouďáků a následně (po získání více sebedůvěry), když se nám to podařilo vyjet nahoru s obvyklou lehkostí subárka.
Testoval jsem vyfouknuté pneu na 1,3 (v neděli v sušším písku 1,1) a na standard 2,0.
* se standard tlakem pneu měl forestřík snahu se zahrabat, ale i tak jel vpřed - ta důvěra ve schopnosti auta je dost důležitá (neleknout se a jet). Viset jsem nezůstal nikde, ale pocit to nebyl právě příjemný. Bylo potřeba více šlápnout na plyn, držet více otáček a byla snaha auta hůře držet stopu). Na vhlčím písku jsem takto objel více různých míst a vyjel vše (ale žádlý táhlý a prudký kopec, jen zvlnění po cestě lesem v krátkých kopečcích a zatáčkách). V suchém písku to šlo o poznání hůře a to už byl ten pocit opravdu nepříjemný. I v mírném stoupání se více hrabalo, ikdyž stále vpřed, vzadnikrok Více jsem netestoval a hned upouštěl.
* tlak na 1,3 i 1,1 bylo něco úúúúplně jiného. Popsat to nejde a kdo nezkoušel upouštět tlak, je třeba to vyzkoušet (zatím jsem v pískovnách nikdy neupouštěl). Abych to zjednodušil, forestřík se nikde nezahrabal a vždy se dostal ven (vycouval). Na zahrabání chyběla vůle se zahrabat a i výkon, bo při zastavení ve větším stoupání a pokusu o rozjezd, mi stejně chcípnul motor (tadyk prostě výkon chybí - odměnou je, že se fakt nedá snadno zahrabat). Vždy jsem couvl a rozjel se v menším sklonu. Při výjezdu do většího kopce taktéž chybí výkon a je třeba ho nahradit rychlostí. Při vyjetí toho nejprudšího a snižování sklonu už je vhodné i ubrat otáček, což se dobře radí, ale zbaběle praktikuje :845: (zkusil jsem to jen několikrát, jestli to tak fakt je, obdobně, jako na zasněžené louce aj. :845: )
Při couvání z ostrého kopce, což nikdo z nás nedělal právě s nadšením, spíše naopak, je odvaha ještě důležitější - pustit to dolů, brzdit jen motorem a pokud možno na brzdu nešahat... ::-DD: ::-DDD: ::-DDD: ... je to fakt sakra nepříjemné :725:
Současně jsme vyzkoušeli, že jízda po asfaltě s podhuštěnými pneu je fakt dost nestabilní.
::až se k tomu dostanu, přidám foto, video::
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: SAHARA VÍKEND 4x4 - Polsko
Dvě neupravené videjka z Biskupic
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P-fDCTu0NZY[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BkskrWXvILM[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P-fDCTu0NZY[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BkskrWXvILM[/youtube]
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl