Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je sob úno 16, 2019 9:34 pm
Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018
Autor |
Zpráva |
Zkušený uživatel
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm Příspěvky: 544 Bydliště: Kolín
|
Není to s těma emisema náhodou tak, že musí automobilka splnit nějakou celkovou kvótu? Já myslím, že ano. Citace Koubka na dotaz o emisích u Volva: Tady vidím jádro pudla. Evropský automobilky ten průměr srážejí tříválcema a podobnýma nesmyslama. Jenže takový Subaru moc nemá čím to v Evropě srazit. A že sem Subaru vozí plečky? Vážně? STI, Levorg? Forester XT, Outback, XV, to jsou všechno plečky? Chceme tu normálně diskutovat nebo si tu vybíjet nějaký mindráky? 
_________________ Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP KTM 990 Adventure
|
čtv zář 07, 2017 10:28 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 7627
|
Ono to má dvě roviny. První jsou nějaké ty Euro X normy, kde se specifikuje, jaké konkrétní emise to konkrétní auto musí splňovat. To se generálně vzato plnit zatím dá (ale přesně kvůli tomuhle se třeba teď u dieselů houfně nasazuje ad blue a podobně), ale furt je potřeba ten motor upravit tak, aby to vyšlo (a cárat se s tim kvůli pár prodaným autům...). A druhá zároveň platná věc je ten flotilový průměr na CO2, kde přesně jak píšeš, se to počítá z průměru automobilky (kde automobilky vyrábějící oturbené tříválce se zfalšovanou spotřebou má nezanedbatelnou výhodu) a při nedodržení se platí nějaká výše pokuty per auto. (A jinak mám pocit, že tu pokutu nebo minimálně v její plné výši, zatím neplatil nikdo).
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv zář 07, 2017 11:20 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm Příspěvky: 1417
|
2 Harous: K EU regulaci se vyjadrovat nechci. Vim, ze existuji limity na auta a pak neco na flotilu, ale studovat to nebudu. Vyjadrim se k tem pleckam. Jedna se o muj osobni (tzn. SUBJEKTIVNI) nazor, zadny mindrak - to jsem mel dojem, bylo zrejme. Takze ja to osobne vidim takto: XV i outback v atmosfere (neco jen s automatem) je pro me osobne plecka. XT (do ktereho jsem si byl pred mesicem z nouze i sednout) je pro me plecka (i kdyz verim, ze pro nekoho to muze byt nejlepsi auto na trhu!) Levorg s 1.6 v automatu je pro me take plecka. STI je nejspis super auto, ale jako jedine pro me tezko pouzitelne (sedan) a starou techniku proste ma. Takze kdyz shrnu muj SUBJEKTIVNI pohled na subaru, prodavaj dnes samy plecky a do jejich prodejen me nic netahne. Bohuzel jsem (zatim?) nenasel zadnou alternativu ... takze si budu hyckat sveho ropaka se tretim motorem a necelych 90.000 km na tachometru 
_________________ _____________________________ Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008) PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
|
čtv zář 07, 2017 12:58 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm Příspěvky: 544 Bydliště: Kolín
|
OK, jako subjektivní hodnocení to beru. I když pod plečkou si představuju něco jinýho. Asi jde jen o to jak to nazvat. Já třeba auta který mě něčím nevyhovují plečkou nenazývám. To, že těžko můžu mít třídveřák v mých očích z BRZ plečku nedělá. A ohledně STI. Ano, má starou techniku. A proto to auto mám. Protože ta stará technika nabízí přesný řízení s hydraulickým posilovačem, manuální převodovku, tři samosvorný diferáky a silnej (byť užranej) motor. A protože je tímhle STI poslední svého druhu tak mu rád odpustím i to, že mají jinde silnější motory. Jako jedinou alternativu k STI vidím Focuse RS, ale má spoustu ale. Největší v tom systému nahrazující zadní diff. Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.
_________________ Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP KTM 990 Adventure
|
čtv zář 07, 2017 1:31 pm |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 26691 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
newli má poměrně vyhraněný autonázor, byť ho vyjevuje takovým způsobem, že to čtenáře neirituje a nenutí k podrážděné reakci... 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
čtv zář 07, 2017 4:10 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm Příspěvky: 2206 Bydliště: Železná Ruda
|
_________________ Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008 EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
|
sob zář 09, 2017 8:09 pm |
|
 |
Místopředseda klubu
Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm Příspěvky: 10398 Bydliště: Hradubice
|
Forester tam mají ještě bez ES = MY2017. U Chalupů už mají aktuální ceník i s ES
_________________quicklyForester SJ 2.0i CVT MY13  Outback BR H6 3.6R AT MY10  Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06  ex Forester 2.0D Active MY09
|
sob zář 09, 2017 8:51 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm Příspěvky: 1417
|
Takze predni mlhovky nejdou ani priplatit?
_________________ _____________________________ Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008) PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
|
sob zář 09, 2017 9:59 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm Příspěvky: 945
|
Snad to neskončí úplně. Dle info ze Subaru ČR současné STI vydrží do příští emisní normy, tedy jeden rok, ale někdy v budoucnu se zase vrátí s novým motorem, který dřív nebo později bude. STI 2018 vypadá hodně dobře, dle jízdních dojmů jsou brzdy úplně někde jinde (už se bude moct nechat série i na okruhové ježdění) a nový diff podle dojmů funguje podobně jak starý se Skácelem. Podvozek by měl být komfortnější. Na zimu ideální hračka. Jsem na něj zvědav. A kdyby skončilo, tak nevadí, aspoň ceny všech starých turbo Imprez včetně té mojí půjdou pravděpodobně nahoru. 
_________________ MY2008 BMW M3 E92 MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII
ex MY2001 Impreza WRX RS ex MY2006 Focus II ST
v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R
|
ned zář 10, 2017 7:29 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm Příspěvky: 544 Bydliště: Kolín
|
Lehce OT - vím, že to není přímá konkurence pro STI, ale vcelku příjemně mě překvapilo, že BMW dělá 340i s manuálem. A to jak zadokolku, tak xDrive. Jen pouze jako sedan.
_________________ Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP KTM 990 Adventure
|
ned zář 10, 2017 8:32 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm Příspěvky: 945
|
Za mě pokud 340i, tak automat a zadokolka. Čtyřkolka v manuálu sice může být zajímavá alternativa k STI, jestli se to tak dá říct, ale BMW s xDrivem nikdy nemají tak dobrý handling jako zadokolky a manuál od BMW tedy není žádná sláva (v M3 mám taky manuál), naopak automat od ZF je top. Jel jsem v 340i s automatem i manuálem, vždy zadokolka.
K M3 E92 s atmosférickým V8 mi ještě manuál sedí (byť není nic moc, v Golfu R je lepší), koncepčně, k moderním turbomotorům 340i/M4 už bych ho nechtěl, tam 8AT/7DKG.
_________________ MY2008 BMW M3 E92 MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII
ex MY2001 Impreza WRX RS ex MY2006 Focus II ST
v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R
|
ned zář 10, 2017 8:39 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm Příspěvky: 544 Bydliště: Kolín
|
Jestli AT nebo MT je na diskuzi a preference každýho z nás. Plus u mě mají za to, že ten manuál vůbec nabízejí. Takovou Giulii v benzínu s manuálem pořídíš jen jako QV.
_________________ Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP KTM 990 Adventure
|
pon zář 11, 2017 1:04 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm Příspěvky: 945
|
To určitě, já taky obecně preferuju manuál, zvlášť u ryze sportovních verzí. Ale někde je třeba se v obou verzích svézt. Třeba u Golfu R mě manuál sedí víc, tam kvalty jen cvakají, a DSG občas dokáže být neposlušné (soudě dle jízdy v GTI Performance). U BMW mě manuál moc nesedí (není úplně přesný, dlouhé dráhy).
V Giulii Quadrifoglio jsem řídil manuál i automat. Po svezení v manuálu bych jej jasně volil (jediné 500+ koňové auto v zadokolce a manuálu z těch běžných), po svezení v automatu jsem změnil názor. Ty dnešní automaty fungují fakt skvěle, rychle reagují na pádla a odřazují, berou v úvahu míru sešlápnutí pedálu, dávají meziplyny, na dálnici díky vyššímu počtu převodů nižší otáčky... A v 500+ koňovém autě už to dává smysl, protože ta rychlost je taková, že se běžný člověk potřebuje soustředit na jízdu a ne na řazení/meziplyny, aby opravdu plně využil potenciál.
Třeba Porsche 911 GT3 bylo vždy řidičské auto s manuálem, v generaci 991 pre-FL už dali jen PDK a funguje to naprosto skvěle, manuál, který je po-FL bez příplatku bych tam už ani nechtěl. Pro mě po svezení v Alpách dreamcar.
_________________ MY2008 BMW M3 E92 MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII
ex MY2001 Impreza WRX RS ex MY2006 Focus II ST
v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R
|
pon zář 11, 2017 11:29 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm Příspěvky: 248
|
Zřejmě tedy kromě STi končí v Evropě i Forester XT, jak jsem pochopil. Ale snad se naproti tomu zvažuje dvoulitrovej Levorg. Uvidíme..
_________________ SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017 SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016
|
pon lis 13, 2017 11:00 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am Příspěvky: 7630 Bydliště: Valašsko
|
_________________ Forester 2.0 SG 2002 Citroen Saxo Twist 1.1 2000 bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
|
pon lis 13, 2017 11:29 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|