Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Diskuse o srazech pořádaných naším klubem, nebo kluby spřátelenými.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1619
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od Harous »

Není to s těma emisema náhodou tak, že musí automobilka splnit nějakou celkovou kvótu? Já myslím, že ano.
Citace Koubka na dotaz o emisích u Volva:
Cituji: „Dle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 443/2009 se mají emise CO2 do roku 2020 snížit na 95 g CO2/km za celý vozový park nových automobilů (tzv. flotilový průměr).“
Znamená to, že se zprůměrují všechny vyráběné modely ve flotile a vůbec se nebere v potaz poměr jejich prodejů. Když má tříválec emise 50g/km a silný šestiválec 150 g/km, průměr je prostě 100 g/km a nikoho nezajímá, že na jeden šestiválec daná automobilka prodá 40 tříválců. A protože Volvo nemá v nabídce malé modely typu Citigo apod., vyrábět šestiválce by pro ní znamenalo příliš velkou finanční zátěž.
Tady vidím jádro pudla. Evropský automobilky ten průměr srážejí tříválcema a podobnýma nesmyslama. Jenže takový Subaru moc nemá čím to v Evropě srazit.

A že sem Subaru vozí plečky? Vážně? STI, Levorg? Forester XT, Outback, XV, to jsou všechno plečky? Chceme tu normálně diskutovat nebo si tu vybíjet nějaký mindráky? :-|
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od spm »

Ono to má dvě roviny. První jsou nějaké ty Euro X normy, kde se specifikuje, jaké konkrétní emise to konkrétní auto musí splňovat. To se generálně vzato plnit zatím dá (ale přesně kvůli tomuhle se třeba teď u dieselů houfně nasazuje ad blue a podobně), ale furt je potřeba ten motor upravit tak, aby to vyšlo (a cárat se s tim kvůli pár prodaným autům...). A druhá zároveň platná věc je ten flotilový průměr na CO2, kde přesně jak píšeš, se to počítá z průměru automobilky (kde automobilky vyrábějící oturbené tříválce se zfalšovanou spotřebou má nezanedbatelnou výhodu) a při nedodržení se platí nějaká výše pokuty per auto. (A jinak mám pocit, že tu pokutu nebo minimálně v její plné výši, zatím neplatil nikdo).
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od newli »

2 Harous: K EU regulaci se vyjadrovat nechci. Vim, ze existuji limity na auta a pak neco na flotilu, ale studovat to nebudu. Vyjadrim se k tem pleckam. Jedna se o muj osobni (tzn. SUBJEKTIVNI) nazor, zadny mindrak - to jsem mel dojem, bylo zrejme. Takze ja to osobne vidim takto: XV i outback v atmosfere (neco jen s automatem) je pro me osobne plecka. XT (do ktereho jsem si byl pred mesicem z nouze i sednout) je pro me plecka (i kdyz verim, ze pro nekoho to muze byt nejlepsi auto na trhu!) Levorg s 1.6 v automatu je pro me take plecka. STI je nejspis super auto, ale jako jedine pro me tezko pouzitelne (sedan) a starou techniku proste ma. Takze kdyz shrnu muj SUBJEKTIVNI pohled na subaru, prodavaj dnes samy plecky a do jejich prodejen me nic netahne. Bohuzel jsem (zatim?) nenasel zadnou alternativu ... takze si budu hyckat sveho ropaka se tretim motorem a necelych 90.000 km na tachometru :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1619
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od Harous »

OK, jako subjektivní hodnocení to beru. I když pod plečkou si představuju něco jinýho. Asi jde jen o to jak to nazvat. Já třeba auta který mě něčím nevyhovují plečkou nenazývám. To, že těžko můžu mít třídveřák v mých očích z BRZ plečku nedělá. ;)
A ohledně STI. Ano, má starou techniku. A proto to auto mám. Protože ta stará technika nabízí přesný řízení s hydraulickým posilovačem, manuální převodovku, tři samosvorný diferáky a silnej (byť užranej) motor. A protože je tímhle STI poslední svého druhu tak mu rád odpustím i to, že mají jinde silnější motory. Jako jedinou alternativu k STI vidím Focuse RS, ale má spoustu ale. Největší v tom systému nahrazující zadní diff.
Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od VDC »

newli má poměrně vyhraněný autonázor, byť ho vyjevuje takovým způsobem, že to čtenáře neirituje a nenutí k podrážděné reakci... ,,,,| (*_^) |,,,,
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od Albi »

jatros píše:No a cena Svítilo tam 1.3 mio ... prý to není nadstadardní výbavou, prý fakt zdražili
na http://www.subaru.cz/ceniky.html už je nový ceník %-)
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od quickly »

Forester tam mají ještě bez ES = MY2017. U Chalupů už mají aktuální ceník i s ES
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od newli »

Takze predni mlhovky nejdou ani priplatit?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od emve »

Harous píše: Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.
Snad to neskončí úplně. Dle info ze Subaru ČR současné STI vydrží do příští emisní normy, tedy jeden rok, ale někdy v budoucnu se zase vrátí s novým motorem, který dřív nebo později bude.

STI 2018 vypadá hodně dobře, dle jízdních dojmů jsou brzdy úplně někde jinde (už se bude moct nechat série i na okruhové ježdění) a nový diff podle dojmů funguje podobně jak starý se Skácelem. Podvozek by měl být komfortnější. Na zimu ideální hračka. Jsem na něj zvědav.

A kdyby skončilo, tak nevadí, aspoň ceny všech starých turbo Imprez včetně té mojí půjdou pravděpodobně nahoru. B-)
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1619
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od Harous »

Lehce OT - vím, že to není přímá konkurence pro STI, ale vcelku příjemně mě překvapilo, že BMW dělá 340i s manuálem. A to jak zadokolku, tak xDrive. Jen pouze jako sedan.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od emve »

Za mě pokud 340i, tak automat a zadokolka. Čtyřkolka v manuálu sice může být zajímavá alternativa k STI, jestli se to tak dá říct, ale BMW s xDrivem nikdy nemají tak dobrý handling jako zadokolky a manuál od BMW tedy není žádná sláva (v M3 mám taky manuál), naopak automat od ZF je top. Jel jsem v 340i s automatem i manuálem, vždy zadokolka.

K M3 E92 s atmosférickým V8 mi ještě manuál sedí (byť není nic moc, v Golfu R je lepší), koncepčně, k moderním turbomotorům 340i/M4 už bych ho nechtěl, tam 8AT/7DKG.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1619
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od Harous »

Jestli AT nebo MT je na diskuzi a preference každýho z nás. Plus u mě mají za to, že ten manuál vůbec nabízejí. Takovou Giulii v benzínu s manuálem pořídíš jen jako QV.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od emve »

To určitě, já taky obecně preferuju manuál, zvlášť u ryze sportovních verzí. Ale někde je třeba se v obou verzích svézt. Třeba u Golfu R mě manuál sedí víc, tam kvalty jen cvakají, a DSG občas dokáže být neposlušné (soudě dle jízdy v GTI Performance). U BMW mě manuál moc nesedí (není úplně přesný, dlouhé dráhy).

V Giulii Quadrifoglio jsem řídil manuál i automat. Po svezení v manuálu bych jej jasně volil (jediné 500+ koňové auto v zadokolce a manuálu z těch běžných), po svezení v automatu jsem změnil názor. Ty dnešní automaty fungují fakt skvěle, rychle reagují na pádla a odřazují, berou v úvahu míru sešlápnutí pedálu, dávají meziplyny, na dálnici díky vyššímu počtu převodů nižší otáčky... A v 500+ koňovém autě už to dává smysl, protože ta rychlost je taková, že se běžný člověk potřebuje soustředit na jízdu a ne na řazení/meziplyny, aby opravdu plně využil potenciál.

Třeba Porsche 911 GT3 bylo vždy řidičské auto s manuálem, v generaci 991 pre-FL už dali jen PDK a funguje to naprosto skvěle, manuál, který je po-FL bez příplatku bych tam už ani nechtěl. Pro mě po svezení v Alpách dreamcar.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Username
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od Username »

Zřejmě tedy kromě STi končí v Evropě i Forester XT, jak jsem pochopil. Ale snad se naproti tomu zvažuje dvoulitrovej Levorg. Uvidíme..

SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018

Příspěvek od sima »

Takže tenhle článek z dubna už neplatí?
http://www.autanet.cz/autonews-test-sub ... esnik-3312
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Srazy“