Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 150 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 503
Bydliště: Kolín
Není to s těma emisema náhodou tak, že musí automobilka splnit nějakou celkovou kvótu? Já myslím, že ano.
Citace Koubka na dotaz o emisích u Volva:
Citace:
Cituji: „Dle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 443/2009 se mají emise CO2 do roku 2020 snížit na 95 g CO2/km za celý vozový park nových automobilů (tzv. flotilový průměr).“
Znamená to, že se zprůměrují všechny vyráběné modely ve flotile a vůbec se nebere v potaz poměr jejich prodejů. Když má tříválec emise 50g/km a silný šestiválec 150 g/km, průměr je prostě 100 g/km a nikoho nezajímá, že na jeden šestiválec daná automobilka prodá 40 tříválců. A protože Volvo nemá v nabídce malé modely typu Citigo apod., vyrábět šestiválce by pro ní znamenalo příliš velkou finanční zátěž.


Tady vidím jádro pudla. Evropský automobilky ten průměr srážejí tříválcema a podobnýma nesmyslama. Jenže takový Subaru moc nemá čím to v Evropě srazit.

A že sem Subaru vozí plečky? Vážně? STI, Levorg? Forester XT, Outback, XV, to jsou všechno plečky? Chceme tu normálně diskutovat nebo si tu vybíjet nějaký mindráky? :-|

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


čtv zář 07, 2017 10:28 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5619
Ono to má dvě roviny. První jsou nějaké ty Euro X normy, kde se specifikuje, jaké konkrétní emise to konkrétní auto musí splňovat. To se generálně vzato plnit zatím dá (ale přesně kvůli tomuhle se třeba teď u dieselů houfně nasazuje ad blue a podobně), ale furt je potřeba ten motor upravit tak, aby to vyšlo (a cárat se s tim kvůli pár prodaným autům...). A druhá zároveň platná věc je ten flotilový průměr na CO2, kde přesně jak píšeš, se to počítá z průměru automobilky (kde automobilky vyrábějící oturbené tříválce se zfalšovanou spotřebou má nezanedbatelnou výhodu) a při nedodržení se platí nějaká výše pokuty per auto. (A jinak mám pocit, že tu pokutu nebo minimálně v její plné výši, zatím neplatil nikdo).

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


čtv zář 07, 2017 11:20 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1356
2 Harous: K EU regulaci se vyjadrovat nechci. Vim, ze existuji limity na auta a pak neco na flotilu, ale studovat to nebudu. Vyjadrim se k tem pleckam. Jedna se o muj osobni (tzn. SUBJEKTIVNI) nazor, zadny mindrak - to jsem mel dojem, bylo zrejme. Takze ja to osobne vidim takto: XV i outback v atmosfere (neco jen s automatem) je pro me osobne plecka. XT (do ktereho jsem si byl pred mesicem z nouze i sednout) je pro me plecka (i kdyz verim, ze pro nekoho to muze byt nejlepsi auto na trhu!) Levorg s 1.6 v automatu je pro me take plecka. STI je nejspis super auto, ale jako jedine pro me tezko pouzitelne (sedan) a starou techniku proste ma. Takze kdyz shrnu muj SUBJEKTIVNI pohled na subaru, prodavaj dnes samy plecky a do jejich prodejen me nic netahne. Bohuzel jsem (zatim?) nenasel zadnou alternativu ... takze si budu hyckat sveho ropaka se tretim motorem a necelych 90.000 km na tachometru :-)

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


čtv zář 07, 2017 12:58 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 503
Bydliště: Kolín
OK, jako subjektivní hodnocení to beru. I když pod plečkou si představuju něco jinýho. Asi jde jen o to jak to nazvat. Já třeba auta který mě něčím nevyhovují plečkou nenazývám. To, že těžko můžu mít třídveřák v mých očích z BRZ plečku nedělá. ;)
A ohledně STI. Ano, má starou techniku. A proto to auto mám. Protože ta stará technika nabízí přesný řízení s hydraulickým posilovačem, manuální převodovku, tři samosvorný diferáky a silnej (byť užranej) motor. A protože je tímhle STI poslední svého druhu tak mu rád odpustím i to, že mají jinde silnější motory. Jako jedinou alternativu k STI vidím Focuse RS, ale má spoustu ale. Největší v tom systému nahrazující zadní diff.
Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


čtv zář 07, 2017 1:31 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24162
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
newli má poměrně vyhraněný autonázor, byť ho vyjevuje takovým způsobem, že to čtenáře neirituje a nenutí k podrážděné reakci... ,,,,| (*_^) |,,,,

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv zář 07, 2017 4:10 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2095
Bydliště: Železná Ruda
jatros píše:
No a cena Svítilo tam 1.3 mio ... prý to není nadstadardní výbavou, prý fakt zdražili

na http://www.subaru.cz/ceniky.html už je nový ceník %-)

_________________
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989


sob zář 09, 2017 8:09 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9990
Bydliště: Hradubice
Forester tam mají ještě bez ES = MY2017. U Chalupů už mají aktuální ceník i s ES

_________________
quickly

Forester SJ 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


sob zář 09, 2017 8:51 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1356
Takze predni mlhovky nejdou ani priplatit?

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


sob zář 09, 2017 9:59 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 789
Harous píše:
Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.


Snad to neskončí úplně. Dle info ze Subaru ČR současné STI vydrží do příští emisní normy, tedy jeden rok, ale někdy v budoucnu se zase vrátí s novým motorem, který dřív nebo později bude.

STI 2018 vypadá hodně dobře, dle jízdních dojmů jsou brzdy úplně někde jinde (už se bude moct nechat série i na okruhové ježdění) a nový diff podle dojmů funguje podobně jak starý se Skácelem. Podvozek by měl být komfortnější. Na zimu ideální hračka. Jsem na něj zvědav.

A kdyby skončilo, tak nevadí, aspoň ceny všech starých turbo Imprez včetně té mojí půjdou pravděpodobně nahoru. B-)

_________________
MY2008 BMW M3 E92
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


ned zář 10, 2017 7:29 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 503
Bydliště: Kolín
Lehce OT - vím, že to není přímá konkurence pro STI, ale vcelku příjemně mě překvapilo, že BMW dělá 340i s manuálem. A to jak zadokolku, tak xDrive. Jen pouze jako sedan.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


ned zář 10, 2017 8:32 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 789
Za mě pokud 340i, tak automat a zadokolka. Čtyřkolka v manuálu sice může být zajímavá alternativa k STI, jestli se to tak dá říct, ale BMW s xDrivem nikdy nemají tak dobrý handling jako zadokolky a manuál od BMW tedy není žádná sláva (v M3 mám taky manuál), naopak automat od ZF je top. Jel jsem v 340i s automatem i manuálem, vždy zadokolka.

K M3 E92 s atmosférickým V8 mi ještě manuál sedí (byť není nic moc, v Golfu R je lepší), koncepčně, k moderním turbomotorům 340i/M4 už bych ho nechtěl, tam 8AT/7DKG.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


ned zář 10, 2017 8:39 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 503
Bydliště: Kolín
Jestli AT nebo MT je na diskuzi a preference každýho z nás. Plus u mě mají za to, že ten manuál vůbec nabízejí. Takovou Giulii v benzínu s manuálem pořídíš jen jako QV.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


pon zář 11, 2017 1:04 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 789
To určitě, já taky obecně preferuju manuál, zvlášť u ryze sportovních verzí. Ale někde je třeba se v obou verzích svézt. Třeba u Golfu R mě manuál sedí víc, tam kvalty jen cvakají, a DSG občas dokáže být neposlušné (soudě dle jízdy v GTI Performance). U BMW mě manuál moc nesedí (není úplně přesný, dlouhé dráhy).

V Giulii Quadrifoglio jsem řídil manuál i automat. Po svezení v manuálu bych jej jasně volil (jediné 500+ koňové auto v zadokolce a manuálu z těch běžných), po svezení v automatu jsem změnil názor. Ty dnešní automaty fungují fakt skvěle, rychle reagují na pádla a odřazují, berou v úvahu míru sešlápnutí pedálu, dávají meziplyny, na dálnici díky vyššímu počtu převodů nižší otáčky... A v 500+ koňovém autě už to dává smysl, protože ta rychlost je taková, že se běžný člověk potřebuje soustředit na jízdu a ne na řazení/meziplyny, aby opravdu plně využil potenciál.

Třeba Porsche 911 GT3 bylo vždy řidičské auto s manuálem, v generaci 991 pre-FL už dali jen PDK a funguje to naprosto skvěle, manuál, který je po-FL bez příplatku bych tam už ani nechtěl. Pro mě po svezení v Alpách dreamcar.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


pon zář 11, 2017 11:29 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 247
Zřejmě tedy kromě STi končí v Evropě i Forester XT, jak jsem pochopil. Ale snad se naproti tomu zvažuje dvoulitrovej Levorg. Uvidíme..

_________________
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016


pon lis 13, 2017 11:00 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6188
Bydliště: Valašsko
Takže tenhle článek z dubna už neplatí?
http://www.autanet.cz/autonews-test-sub ... esnik-3312

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon lis 13, 2017 11:29 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 150 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: