Taky bych ráda poděkovala Danovi za zorganizování akce.
Pár připomínek bych k tomu taky měla. Srovnávat můžu jedině s 1. Jihlavou a tam jsme brzdění půl na půl zkoušeli, to si pamatuji. Co se týká toho brzdění jako takového, tak to zase mně přijde trochu "zbytečné" když u toho není např. aspoň ten vyhýbací manévr. Prostě na to dupnu co to dá. Jen ty dlouhý brzdný dráhy trochu vyděsí + vidět na grafu v rychlostech 30, 50, 70 a pak si to ověřit, že nekecají. Budu jezdit u škol výhradně 30
To brzdění se stočenýma kolama mě strašně překvapilo, že funguje. Právě z tý Jihlavy jsem měla zafixovaný žádný brzdy, jen spojku a řídit. Teď jsem si říkala, spojku nemám, jak se to bude správně dělat a ejhle, brzda nevadí.
Kyvná deska tady byla mnohem lepší, jednak oboustranná a s vyšším nájezdem (Jihlava nad 30 km/hod. nesmykla). Ty vodotrysky mi tam chyběly, ale jak čtu, tak tam byly
škoda. Deska mi šla myslím dobře. Když se nepovedla, mohlo za to vypnuté VDC. Jednou jsem si ho vypla a 2x si ho auto zaplo, resp, vyplo samo
trochu mě to vyděsilo, protože k tomu za chvíli přidalo ještě další kontrolu, což jak mi řekl návod, byla el. parkovací brzda. Rychlejší návratovou cestou se to pak zase vyplo, jenže poprvé jsem se bála, proč to svítí a jela zpátky pomalu
Jo a v Jihlavě jsem se nemohla na desce při smyku zbavit reakce, něco se děje, dupnu na brzdu. Tady už jsem to NEDĚLALA
Ale oktávka, co s námi na konci jezdila, brzdila pokaždý a taky jí to fungovalo. Takže asi neva.
U tý desky jsem si ještě říkala, že člověk jede cca 50, pekelně se soustředí právě teď, ví přesně, ve kterém okamžiku a co se stane..... a stejně si vemte, kolikrát se to nepovedlo uřídit a skončili jsme v hodinách. Na silnici nevíte kdy, co, většinou ještě mnohem rychleji a případně s překážkama....... je vůbec možný dobře a hlavně VČAS zareagovat????
Co mi teda nešlo vůbec, byl rychlý průjezd bránama.
To bych si byla třeba zkoušela raději víc než desku nebo ten kruh. Případně i rychlý slalom. To auto je mi pocitově moc velký, takže se tam s ním prostě nevejdu
... a ještě k teorii, pán showman sice mluvil o posedu a nastavení hlavové opěrky, ale ve finále nám stejně neřekl, jak si ji dobře nastavit.
Úchop volantu - to řekl, ale už nedodal správnou techniku otáčení volantem, myslím tlačit/tahat. To od Jihlavy považuji za naprosto zásadní věc. Do tý doby mi to nikdo nikde neřekl.
Volant držím v 95% oběma rukama, s tím problém nemám, ale držím ho mnohem výš a ta 3/4 na 3 mi prostě nejde. Ale budu se o to snažit a třeba díky tomu zrychlím průjezdy brankama.
Shrnutí - jsem ráda, že jsem to absolvovala a povinně bych 1 den na takovém polygonu nařídila všem v rámci autoškoly. Ten systém autoškoly bych teda zrevidovala celý, ale to je na jiný téma.