Andělka 11.6.2016

Diskuse o srazech pořádaných naším klubem, nebo kluby spřátelenými.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od Traveller »

Něco takového mi dělala na předchozím autě špatná geometrie. Když jsem brzdil do cca 25%, tak to celkem kopalo (ne vždycky - asi podle toho jak se to ještě sešlo s drobnými nevývažky na kolech - po projetí zatáčky, kdy se kola proti sobě pootočila to třeba bylo úplně O.K.). No a když jsem to zašlápl větší silou, tak to bylo úplně O.K. a nic jsem nepozoroval.
Ale to bylo úplně obyčejné auto a ne tak hustokrutopřísný stroj jako kterékoliv subaru. :845:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od Slavek_xxx »

Traveller> fakt? Mne se totiz deje presne to samy a prestane to na par mesicu vzdy kdyz necham vycistit brzdy. A geometrii jsem delal loni, akorat mam od ty doby asi o 5 stupny natocenej Volant :655: A co je horsi, na skodovce mam taky cerstvou geometrii a Volant mam taky o 5 stupnu, ale pro zmenu na druhou stranu :670:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od Traveller »

To aby sis na ty auta napsal návod..., jedno tak, druhý tak. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:

Já tedy aspoň žiju v domnění, že to tou geometrií bylo. :845: Myslel jsem si, že to byly kotouče, ale ty neměly od čeho.
Pak jsem pátral po nevyvážených kolech (že to jako poskakuje celé a projevuje se to kopáním, i když jsem tomu moc nevěřil) - nechal jsem vyvážit a pár neděl (rozuměj pár tisíc km) od toho byl pokoj. A za chvíli zase. Zřejmě od té špatné geometrie se to po chvíli trochu sjelo nějak našišato a začalo to lehce brnkat do volantu (ale fakt sotva znatelně, lépe řečeno neznatelně), ale hlavně to bylo znát při tom brždění.
Jakmile udělali geometrii, tak byl od toho pokoj. No a pak jsem to po pár měsících vyměnil za Forejse, takže další vývoj neznám. Ale do poslední chvíle se to po srovnání geometrie tvářilo dobře.
A máš pravdu, určitě jsem to tady o těch brzdách před pár měsíci také četl. Jen nevím, kdo to psal?!? Že když zatuhnou třmeny a tlačí to na kotouč jen pomocí prasátek z jedné strany, tak to kope. Něco v tom duchu, ne?!? Jenže to by asi nebyl problém STI, jelikož tam jsou min. 4 - pístky?!? :655:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
VendaSTI
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 233
Registrován: pát kvě 16, 2014 3:51 pm

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od VendaSTI »

dantasik píše:Evo nemoc si zkusil i někdo jiny
Ano, to ja jsem se nakazil :-) Jel jsem s tim sice jen par stovek metru, ale projev toho auta me nadchl (a to rika vic subaristu). Fakt paradni.

A jeste jednou diky za platak!!
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od geraltos »

jsem stejného názoru, taky jsem se evo-nakazil. a to jsem neřídil, jen jsem dělal spolujezdce. asi to bude hodně o tom aktivním diferáku a taky rozdíl ve výkonu oproti WRX (i když načipovanému), byl hodně znát. auto prostě fungovalo výborně....
WRX 2003
dantasik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: pát pro 23, 2011 11:54 pm
Jméno a příjmení: Daniel

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od dantasik »

geraltos píše:jsem stejného názoru, taky jsem se evo-nakazil. a to jsem neřídil, jen jsem dělal spolujezdce. asi to bude hodně o tom aktivním diferáku a taky rozdíl ve výkonu oproti WRX (i když načipovanému), byl hodně znát. auto prostě fungovalo výborně....
To v cem si jel bylo RS, to nemá aktivní differáky...pouze mezinápravu ale zadní je mechanický samosvor, kterej už je skoro k.o. svíral uz malo...
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od martas »

dantasik píše:
To v cem si jel bylo RS, to nemá aktivní differáky...pouze mezinápravu ale zadní je mechanický samosvor, kterej už je skoro k.o. svíral uz malo...
Dana znam a vozil me v Moste.Ano to Evo je RS a je to odlechcena verze.
Abych upresnil muj prispevek na pravou miru :850: Dan ma RS a je to odlechcene a jinak specifikovane auto.Brzdy a podvozek je Serie,ale ma jinou prevodovku a diferencialy.Ale prikrmeny to ma :850: Dan se posledni dobou pekne vyjezdil a vloni myslim vyhral Mogul v hobikach,takze to fakt umi a ma na to koule ::-DD:Jinak STI je gauner,rvac a chuligan a podle toho se s nim musi jezdit.Nic neda zadarmo a clovek se s rizenim musi trosku prat,ale ten kdo tohle trosku umi,tak si tu jizdu uziva na plno :845:STI potrebuje trosku hrubsi zachazeni.Kdezto EVO je jednodusi na rizeni a snadneji se ovlada,ale rika se ze je EVO pro slecinky a STI pro chlapi ::-DD: Na udrzbu a financne narocne jsou myslim uplne na stejno.STI ma jednoznacne kvalitnejsi tuhost kastle,jak nosniky atd.Videl jsem to na vlastni bulvy a je to dost velkej rozdil,oproti EVO.Takze asi takhle STI proti EVU.Obe jsou samozrejme vynikajici auta :supeer:
Naposledy upravil(a) martas dne stř čer 15, 2016 6:51 pm, celkem upraveno 2 x.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od vojtasbus »

Travo. Tvé domeni potvrzuji. Posledních 10 000 jsme jezdili se špatnou geometrií a to nám trošku odrovnalo kotouče. No a včera po dodělané geometrii když jsem letěl k výjezdu, tak jsem si všiml, že auto sedí jak přibité a brzdy najednou neklepou. Nehledě na to, že předtím to nad 120 plavalo a teď se i 200 dá. Ale pst. Byl jsem na Německé dálnici :D
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od geraltos »

jo, špatně jsem se vyjádřil, měl jsem napsat nastavitelnou svornost mezinápravy, to mi tam chybí a jak jedu pořád 50:50, tak je to celkem rozdíl, než když si pošleš víc výkonu dozadu.
taky těch asi 130 koní navíc je dost znát

asi je jedno, čím to je, ale je to velkej rozdíl :)
WRX 2003
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4328
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Andělka 11.6.2016

Příspěvek od OZP »

Dnes jsme si na srazku v Letnanech vzpomneli na Andelku, jaka to byla super akce...
A pak na me vyskoci tenhle clanek a fotka v novinach.

Drzim pesti mistnim obyvatelum i hasicum!

http://liberec.idnes.cz/foto.aspx?r=lib ... 172118.jpg
Přílohy
hasici2.jpg
hasici.jpg
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Odpovědět

Zpět na „Srazy“