Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
ja to vcera videl lajf a je to mazec na n-tou. velkej frajer ten nas sef
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
(nastesti nejsme zadny paka, abysme si udelali sefem kdejakyho vola
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
tak jest. Náčelník je na svém místě oprávněně.. ač si to někteří nemyslí
N.
N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Přesně tak, používá se to hodně třeba na obytných autech.VDC píše:Primární účel je držení světlé výšky při zátěži.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Jakože i takového rebela tady máme? Ban na nějnasticka píše:ač si to někteří nemyslí
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Protože modří vědí, že předseda je předseda na hovno. A ti ještě modřejší vědí, kdo by měl být předseda.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
To ale jen do té doby než vyskočí poloosyVDC píše: Takovej rozsah ty měchy zase nemají. Kdybych je nafoukal na maximum, tak budu třeba o 5 cm výš, než když je vyprázdním. Primární účel je držení světlé výšky při zátěži.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
No proto mi to tak učarovalo. Na ségry karavanu vidím, co to vydrží. Pekla.draconis píše:Přesně tak, používá se to hodně třeba na obytných autech.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Vím,že tu moc neuznáváte citroeny,ale teď si vemte jak ta jejich hydraulika fungovala úžasně.Tj,že regulovala automaticky světlou výšku auta,zatížení auta,heveru nebylo třeba,navíc to mělo tři stupně hydro výbavy:standart,hydroactiv a activu,ale to už bylo hodně složité,ale zase mazec za jízdy a to neuvěřitelný.
Navíc ten neuvěřitelný komfort a v pokročilém vývoji téměř bezůdržbové a hlavně směšné náklady oproti výměně unavených tlumičů.Za pár stovek měl člověk nový podvozek-nafouklé "gule" a vše ve stavu 100%-Výměna lhm-hydro kapaliny byla nejdřív po 120000 km,taky za pár stovek,většinou to ty auta něměly měněné ani po dvojnásobném či vícenásobném nájezdu a mnohdy to ještě fungovalo.
Pak tam samozřejmě byla i možnost manuální volby-přizvednutí auta,nebo si auto taky při určité rychlosti víc sedlo dolů,na dálnici atd...no je toho moře,bohužel to zařízli,kokoti,strašná škoda.
Jsem se rozkecal na nesprávném místě,teda clubu vím,ale sem do rádia se vleze všechno Taky jsem zrovna dojel z xantia srazu,kde je už teda xantií drtivá menšina,ale jsou furt Skvělá parta,náročné dva dny,prdel veliká,tak i proto se mě to tu nabízelo.
Tímhle nechci vůbec porovnávat supermanský výkon předsedy jen,že tyhle věci jsou fakt úžasné,mají moře možností a člověka to pak v autě nepopsatelně baví a musím říct,že mě to chybí,něco za něco...
Jo taky jsem tam zkoušel Dakotu V8 4,7l,vzadu měla taky měchy na přifouknutí,nádherný baryton vyluzovala taky bývalý xantiák,c5-kář,jen,že se nás tam sjíždí už teď velice barvitá parta,dřív se sjelo 140 čistokrevných xantií,dnes už jde hlavně o staré přátelství a o pár nováčků
Navíc ten neuvěřitelný komfort a v pokročilém vývoji téměř bezůdržbové a hlavně směšné náklady oproti výměně unavených tlumičů.Za pár stovek měl člověk nový podvozek-nafouklé "gule" a vše ve stavu 100%-Výměna lhm-hydro kapaliny byla nejdřív po 120000 km,taky za pár stovek,většinou to ty auta něměly měněné ani po dvojnásobném či vícenásobném nájezdu a mnohdy to ještě fungovalo.
Pak tam samozřejmě byla i možnost manuální volby-přizvednutí auta,nebo si auto taky při určité rychlosti víc sedlo dolů,na dálnici atd...no je toho moře,bohužel to zařízli,kokoti,strašná škoda.
Jsem se rozkecal na nesprávném místě,teda clubu vím,ale sem do rádia se vleze všechno Taky jsem zrovna dojel z xantia srazu,kde je už teda xantií drtivá menšina,ale jsou furt Skvělá parta,náročné dva dny,prdel veliká,tak i proto se mě to tu nabízelo.
Tímhle nechci vůbec porovnávat supermanský výkon předsedy jen,že tyhle věci jsou fakt úžasné,mají moře možností a člověka to pak v autě nepopsatelně baví a musím říct,že mě to chybí,něco za něco...
Jo taky jsem tam zkoušel Dakotu V8 4,7l,vzadu měla taky měchy na přifouknutí,nádherný baryton vyluzovala taky bývalý xantiák,c5-kář,jen,že se nás tam sjíždí už teď velice barvitá parta,dřív se sjelo 140 čistokrevných xantií,dnes už jde hlavně o staré přátelství a o pár nováčků
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2913
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Tak proč od toho Citróni upustili, když to bylo tak bezúdržbový a vůbec úžasný?
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Ptáš se dobře-to nás právě všechny fandy a příznivce totálně odrovnalo a zaklamalo a i byla petice evropská proti téhle zhovadilosti,nesmyslu.) Jen nevím,zda se ptáš vážně a se zájmem a zda to vysvětlím.Nepřu se a doufám,že to o to snad nejde
Citrony si pro jejich hydro podvozky právě kupovali zákazníci z celé evropy a nejen tam.Měl jsem jí 11 let,tak snad něco vím o té bezúdržbovosti,prostě to vychytali,trubky pozinkovali,systém zjednodušili...náklady fakt téměř korunové,jenže musel jsi taky vědět kde a komu to dát,bylo to podobně jak se subáry,moc lidí to tu neumělo,jen s tím rozdílem,že servis hydry stál fakt pakatel,já preventivně servisoval auto které už mělo odhrkáno slušný nájezd a hydra furt jela bez problémů,servisák říkal,že tomu nic nebylo,nicméně ten litr dva jsem tomu obětoval protože mě to nedalo,nemusel jsem a pak zas na dalších min.120 000 km víceméně klid,můžeš dofouknout hydrogule dřív,ale nemusíš...Juras by mohl taky něco říct.Přitom je taky i subarák.No například na jeho c5 mají koule psanou výdrž min.200000 km a vím,že majitelé na to srali daleko víc a vše v pohodě.Na xantii se dali dofouknout za pár stovek a vyměnit lhm za pakatel,ale to vše fakt za velký nájezd.
Jo a odpověď na tu tvou dobrou otázku-proč?Protože mimořádné auta skončili(jako všude jinde) a převzal to pežot,převážil tam a ředitelka to zařízla postupně,ale jistě.Snižování nákladů,přeci je třeba dělat jiné věci-menší emise,menší spotřebu,větší emis kurvítka...tam je třeba dát náklady a zákazníkovi předložit patřičně nevolitelné čistě pružinové auto,neřešit už vyjímečnost!
Nicméně řešíme to při každém potlachu bývalých či současných citroeňáků.Další volba není,než koupit, vybrat si jinou značku,ale kterou,je to hodně těžké.Letos tam byl třá zase letitý xantiák,pak c5-kář co měl šestivál hdi,ale holt už neměl jinou volbu,tak šel do bavoráka,ač smutní,že to už není ono,nebude kupovat holt starou hydro c5 a takových úvah je povšechno moc.No ti méně majetnější ještě mají čas a budou se starat a opéčovávat své staré c5,xantie už jsou rarita,spíš veteráni a co bude to bude.Jednoduše-vyjímečný hydro podvozek,dobré pozink káry a dobré motory postupně odrovnává dnešní rádoby eko model
Tj celé,jsem rád,že si subaru nechalo svoje 4x4,to jsem tu i psal,já si tradice,kde to má význam cením,snad tak i zůstane,protože když už rozevlátý,nezodpovědný,svěřepý a šílený frantík nehledíc dřív na náklady včil zařízl vyjímečnost hydry,tak čekám a pozoruju,kde mě to zase zklame jinde...
Nicméně musím přiznat,že prodeje hydro citronu prý klesaly,tak vymysleli cactusy a nízkonákladové elysee a jiné monstro hrůzy,jednu jsme včil na sraz měli Ono šlo hlavně o to umět prodat a umět to vysvětlit,o což se pežot vůbec,ale vůbec nesnažil a nehleděl nalevo,napravo.
Jednoduše jde to do řiti,hybridy neuznávám,stačí mě,když si přečtu jak zelení němci rozjíždějí staré odstavené uhelné elektrárny,protože se logicky přepočítali v kapacitě "obnovitelné"energie.Mimochodem,letos jsou zde prvně objednávky na brikety z německa náhoda?
Jedině dobře,že zatím subaro odolává aspoň v něčem,v podvozku
Citrony si pro jejich hydro podvozky právě kupovali zákazníci z celé evropy a nejen tam.Měl jsem jí 11 let,tak snad něco vím o té bezúdržbovosti,prostě to vychytali,trubky pozinkovali,systém zjednodušili...náklady fakt téměř korunové,jenže musel jsi taky vědět kde a komu to dát,bylo to podobně jak se subáry,moc lidí to tu neumělo,jen s tím rozdílem,že servis hydry stál fakt pakatel,já preventivně servisoval auto které už mělo odhrkáno slušný nájezd a hydra furt jela bez problémů,servisák říkal,že tomu nic nebylo,nicméně ten litr dva jsem tomu obětoval protože mě to nedalo,nemusel jsem a pak zas na dalších min.120 000 km víceméně klid,můžeš dofouknout hydrogule dřív,ale nemusíš...Juras by mohl taky něco říct.Přitom je taky i subarák.No například na jeho c5 mají koule psanou výdrž min.200000 km a vím,že majitelé na to srali daleko víc a vše v pohodě.Na xantii se dali dofouknout za pár stovek a vyměnit lhm za pakatel,ale to vše fakt za velký nájezd.
Jo a odpověď na tu tvou dobrou otázku-proč?Protože mimořádné auta skončili(jako všude jinde) a převzal to pežot,převážil tam a ředitelka to zařízla postupně,ale jistě.Snižování nákladů,přeci je třeba dělat jiné věci-menší emise,menší spotřebu,větší emis kurvítka...tam je třeba dát náklady a zákazníkovi předložit patřičně nevolitelné čistě pružinové auto,neřešit už vyjímečnost!
Nicméně řešíme to při každém potlachu bývalých či současných citroeňáků.Další volba není,než koupit, vybrat si jinou značku,ale kterou,je to hodně těžké.Letos tam byl třá zase letitý xantiák,pak c5-kář co měl šestivál hdi,ale holt už neměl jinou volbu,tak šel do bavoráka,ač smutní,že to už není ono,nebude kupovat holt starou hydro c5 a takových úvah je povšechno moc.No ti méně majetnější ještě mají čas a budou se starat a opéčovávat své staré c5,xantie už jsou rarita,spíš veteráni a co bude to bude.Jednoduše-vyjímečný hydro podvozek,dobré pozink káry a dobré motory postupně odrovnává dnešní rádoby eko model
Tj celé,jsem rád,že si subaru nechalo svoje 4x4,to jsem tu i psal,já si tradice,kde to má význam cením,snad tak i zůstane,protože když už rozevlátý,nezodpovědný,svěřepý a šílený frantík nehledíc dřív na náklady včil zařízl vyjímečnost hydry,tak čekám a pozoruju,kde mě to zase zklame jinde...
Nicméně musím přiznat,že prodeje hydro citronu prý klesaly,tak vymysleli cactusy a nízkonákladové elysee a jiné monstro hrůzy,jednu jsme včil na sraz měli Ono šlo hlavně o to umět prodat a umět to vysvětlit,o což se pežot vůbec,ale vůbec nesnažil a nehleděl nalevo,napravo.
Jednoduše jde to do řiti,hybridy neuznávám,stačí mě,když si přečtu jak zelení němci rozjíždějí staré odstavené uhelné elektrárny,protože se logicky přepočítali v kapacitě "obnovitelné"energie.Mimochodem,letos jsou zde prvně objednávky na brikety z německa náhoda?
Jedině dobře,že zatím subaro odolává aspoň v něčem,v podvozku
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Šíma zase napsal elaborát , ale dávám mu za pravdu. Hydro podvozek byl opravdu skvělý. A proč ho zařízli, no přece v rámci snižování výrobních nákladů. Citroen patřil do koncernu PSA dávno před tím, než hydro podvozky skončily, ale dlouho se snažili o unikátnost Citroenu. Jenomže jich neprodávali dost, aby se vývoj unikátních systémů zaplatil.
Tak to všechno unifikovali a udělali z toho fancouzské koncernové slepence. A je jedno, jako v případě těch německo českých, v jaký krabici je to zabalený, vnitřek je stejný.
Ale s tímhle mým výtvorem bych to nesrovnával účel té mé úpravy není změna světlé výšky, ale její udržování bez ohledu na zátěž a vzduch není hydraulika.
Tak to všechno unifikovali a udělali z toho fancouzské koncernové slepence. A je jedno, jako v případě těch německo českých, v jaký krabici je to zabalený, vnitřek je stejný.
Ale s tímhle mým výtvorem bych to nesrovnával účel té mé úpravy není změna světlé výšky, ale její udržování bez ohledu na zátěž a vzduch není hydraulika.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Jo a jinak vám všem přeju hezký pondělí. Už se jen 5x vyspíme a vyrážíme do Serbie...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Dobré ránko, Šéfe. Dobré ránko všem.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.