Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
- pulecanka
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 479
- Registrován: pon čer 09, 2014 1:42 pm
- Jméno a příjmení: Stáňa
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
:826: :845:
Subaru Outback 2.5 LPG - asi to jediné polepené myslím Jablonec
Legacy 3.0 R 04
Legacy 3.0 R 04
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Zkoušel jsem to: http://www.winterdriving.cz hledat, ale vypadá to, že to již nefunguje ... web je nefunkční a na facebooku mají poslední příspěvky rok staré ... škoda ... to se mi moc líbilo a zkusil bych to.
Subaru Forester 2,0i CVT MY13 10,4 l/100 km dle PP - jezdi s nim zena jen po meste
Subaru legacy 2,5 CVT MY12 8,4 l/100 km dle PP
Subaru legacy 2,5 CVT MY12 8,4 l/100 km dle PP
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Ještě mě napadá, zda by se třeba s Driving Academy nedalo dohodnout něco podobného např. na letišti ve Lnářích - tam totiž (alespoň ještě v létě) obec inzerovala že je ochotná plochu pronajímat pro oficiální akce (ne pro jednotlivce, pro firmy ano) v létě se tam konaly nějaké závody a v zimě to bývá nevyužité - byli jsme tam s Geraltosem a bylo to parádní - ohromná prázdná plocha, není do čeho nabourat a spáry mezi betonbloky nejsou ani cítit. Pokud by byl zájem, můžeme to zkusit zjistit zda by to šlo a případně M. Semeráda oslovit s instruktáží.
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Tak to by bylo dobře pokud by se sešlo vic lidi a zzorganizovat to. Něco navíc se vždycky hodi. Já osobně bych bral začít od úplných začátku.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
souhlas,taky bych to rad zkusil i ma draha polovicka,ale radeji tez od zacatku :850:,akorat jeste vedet kde to je ::-DDD:kiti píše:Tak to by bylo dobře pokud by se sešlo vic lidi a zzorganizovat to. Něco navíc se vždycky hodi. Já osobně bych bral začít od úplných začátku.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Martin se na to tvářil dost pozitivně, tak to bude také záležet na počasí. Jinak skrze DA jsou dvě možnosti kurzu - buď na Sosnové za rozumné peníze s instruktáží Martina, nebo zprostředkovaně na jiném polygonu, přičemž Most je asi nejlepší v Čechách, ale také nejdražší. Sosnová má dvě kluzné plochy, Most má plně vybavený polygon včetně vybočovací desky a vodních stěn. Až budu vědět něco víc k cenám a možnostem, tak se ozvu.Thanantos píše:Ještě mě napadá, zda by se třeba s Driving Academy nedalo dohodnout něco podobného např. na letišti ve Lnářích - tam totiž (alespoň ještě v létě) obec inzerovala že je ochotná plochu pronajímat pro oficiální akce (ne pro jednotlivce, pro firmy ano) v létě se tam konaly nějaké závody a v zimě to bývá nevyužité - byli jsme tam s Geraltosem a bylo to parádní - ohromná prázdná plocha, není do čeho nabourat a spáry mezi betonbloky nejsou ani cítit. Pokud by byl zájem, můžeme to zkusit zjistit zda by to šlo a případně M. Semeráda oslovit s instruktáží.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- POL
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: sob lis 24, 2012 12:04 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Pardubice; občas Jizerské hory
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Já letos vyzkouším Pardubickou školu smyku, vyšlu tam i manželku. Jsem potom zvědav, na naše hodnocení, o které se samozřejmě podělíme.
Pavel Pardubice (POL)
Forester 2.0XT, zelená metla, 2003
Forester 2.0XT, zelená metla, 2003
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Pokud Most nezmenil cenovou politiku, tak se dostanete na nesmyslne castky. Zkuste Jihlavu, tam se dalo domluvit na dobrych podminkach a znaji nas tam. Most je pravda znatelne lepsi, ale za tu cenu uz si muzes dojet do Rakouska.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Petře, pošleš mi interkou kontakt na někoho, s kým si tam jednal? Díky.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- POL
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: sob lis 24, 2012 12:04 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Pardubice; občas Jizerské hory
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
ŠKOLA SMYKU V PARDUBICÍCH
Tak jsem minulou sobotu absolvoval školu smyku v Pardubicích. Teoretická část probíhala v učebně autoškoly essa.cz (s lektorem a majitelem Alešem Hruškou), která školu smyku již několik let pořádá. Praktická část proběhla na polygonu ÚAMK také v Pardubicích. Měl jsem dva vouchery z jednoho slevového portálu(jeden za 1280Kč). Jeden pro ženu na dopoledne – pro základní kurz a jeden voucher pro mne na odpoledne druhý– na kurz pro mírně pokročilejší. (Žena nakonec nechtěla, takže jsem odjezdil oba sám.) Dopředu jsem se ptal na rozdíly. A nejsou příliš velké. Popíšu:
Kurz základní kurz-je včetně teorie v učebně včetně nějaká té videoprojekce. Dobré je, když jede celá rodina(nebo více lidí) a jen jeden z nich řidič na školu smyku, tak na teorii do učebny můžou všichni. Pro ty co hodně jezdí, je teorie dobré opáčko, pro méně zkušené je poučná. Na konci základního kurzu dostanete certifikát od autoškoly o absolvování kurzu s teoretickou a praktickou částí přípravy pro jízdu za zhoršených klimatických podmínek.
Kurz pro pokročilejší je bez teoretické části v učebně, o to víc se tedy jezdí, je o 300Kč dražší. Na konci je dovednostní závod na čas s medailí pro vítěze a s cenami pro všechny. Kdo je první má větší výběr. Závod obsahuje slalom na kluzné ploše, průjezd esíčka na kluzné ploše, nějaké přesné couvání a simulaci výjezdu z podélného stání a pár rychlých pasáží a nějaké to brzdění. Jede se na čas a přidělují se penalizace za shozené kužely a tyče při couvání.
Základní a pokročilejší mají cca společný průběh praxe na polygonu - nácvik zatáčení, jízda mezi kužely postupně různě umístěnými a v různém počtu, průjezd zatáčkou a esíčkem na kluzné ploše, řízeně vyvolaný smyk(hodiny), co naopak v zatáčkách nedělat a zkoušení si co to udělá, ještě trénink vyhýbání „mamince s kočárkem, která najednou vstoupila před auto“. Každý prvek se jede 3-4krát, přičemž některé se v obměnách opakují. Před každou ze série prvků je ještě na place společný výklad jak jet daný konkrétní „prvek“, v kolika km/h nejlépe najíždět a nebo jak brzdit s ABS a bez.
Takže ti co si vyberou kurz pro pokročilejší, nedostanou certifikát, nebudou mít teorii v učebně, ale budou jezdit déle a před každým nácvikem je vše dobře vysvětleno co dělat, takže se nemusí obávat. A to že to je pro pokročilejší, tak v praxi znamená, že se na tento kurz přihlašují víc lidi, co už chvíli jezdí.
PS: i humorné chvilky se dali vidět… jeden starší pasat při salomu mezi kuželama tak točil s volantem, že si asi plastový kryty na kolech řekly „A dost“ a obě přední poklice najednou z auta vypochodovaly a ujely napřed.
„Maminku s kočárkem“ (pro citlivky-hradba z kuželů)trefilo dost aut – ale nikomu maminka nesundala SPZtku, byl tam jen jeden luxusní bavor a tomu jí sundala.
Shrnuto:
celý den tréninku byl cenově za 2560Kč ještě skousnutelných a troufám si tvrdit, že i užitečných.
Beru v potaz, že jsem tam byl z domova za deset minut-výhoda; že to je menší polygon-nevýhoda, ale pro jednotlivé situace dostatečný. Jednotlivé situace je třeba dostat pod kůži neustálým opakováním a toho se mi za dva na sebe navazující kurzy dostalo dostatečně dost.
Nakonec se musím veřejně poplácat po ramenou. Medaili za první místo z dovednostního závodu na čas jsem si odvezl a flaška za první místo už je taky prázdná.
Tak jsem minulou sobotu absolvoval školu smyku v Pardubicích. Teoretická část probíhala v učebně autoškoly essa.cz (s lektorem a majitelem Alešem Hruškou), která školu smyku již několik let pořádá. Praktická část proběhla na polygonu ÚAMK také v Pardubicích. Měl jsem dva vouchery z jednoho slevového portálu(jeden za 1280Kč). Jeden pro ženu na dopoledne – pro základní kurz a jeden voucher pro mne na odpoledne druhý– na kurz pro mírně pokročilejší. (Žena nakonec nechtěla, takže jsem odjezdil oba sám.) Dopředu jsem se ptal na rozdíly. A nejsou příliš velké. Popíšu:
Kurz základní kurz-je včetně teorie v učebně včetně nějaká té videoprojekce. Dobré je, když jede celá rodina(nebo více lidí) a jen jeden z nich řidič na školu smyku, tak na teorii do učebny můžou všichni. Pro ty co hodně jezdí, je teorie dobré opáčko, pro méně zkušené je poučná. Na konci základního kurzu dostanete certifikát od autoškoly o absolvování kurzu s teoretickou a praktickou částí přípravy pro jízdu za zhoršených klimatických podmínek.
Kurz pro pokročilejší je bez teoretické části v učebně, o to víc se tedy jezdí, je o 300Kč dražší. Na konci je dovednostní závod na čas s medailí pro vítěze a s cenami pro všechny. Kdo je první má větší výběr. Závod obsahuje slalom na kluzné ploše, průjezd esíčka na kluzné ploše, nějaké přesné couvání a simulaci výjezdu z podélného stání a pár rychlých pasáží a nějaké to brzdění. Jede se na čas a přidělují se penalizace za shozené kužely a tyče při couvání.
Základní a pokročilejší mají cca společný průběh praxe na polygonu - nácvik zatáčení, jízda mezi kužely postupně různě umístěnými a v různém počtu, průjezd zatáčkou a esíčkem na kluzné ploše, řízeně vyvolaný smyk(hodiny), co naopak v zatáčkách nedělat a zkoušení si co to udělá, ještě trénink vyhýbání „mamince s kočárkem, která najednou vstoupila před auto“. Každý prvek se jede 3-4krát, přičemž některé se v obměnách opakují. Před každou ze série prvků je ještě na place společný výklad jak jet daný konkrétní „prvek“, v kolika km/h nejlépe najíždět a nebo jak brzdit s ABS a bez.
Takže ti co si vyberou kurz pro pokročilejší, nedostanou certifikát, nebudou mít teorii v učebně, ale budou jezdit déle a před každým nácvikem je vše dobře vysvětleno co dělat, takže se nemusí obávat. A to že to je pro pokročilejší, tak v praxi znamená, že se na tento kurz přihlašují víc lidi, co už chvíli jezdí.
PS: i humorné chvilky se dali vidět… jeden starší pasat při salomu mezi kuželama tak točil s volantem, že si asi plastový kryty na kolech řekly „A dost“ a obě přední poklice najednou z auta vypochodovaly a ujely napřed.
„Maminku s kočárkem“ (pro citlivky-hradba z kuželů)trefilo dost aut – ale nikomu maminka nesundala SPZtku, byl tam jen jeden luxusní bavor a tomu jí sundala.
Shrnuto:
celý den tréninku byl cenově za 2560Kč ještě skousnutelných a troufám si tvrdit, že i užitečných.
Beru v potaz, že jsem tam byl z domova za deset minut-výhoda; že to je menší polygon-nevýhoda, ale pro jednotlivé situace dostatečný. Jednotlivé situace je třeba dostat pod kůži neustálým opakováním a toho se mi za dva na sebe navazující kurzy dostalo dostatečně dost.
Nakonec se musím veřejně poplácat po ramenou. Medaili za první místo z dovednostního závodu na čas jsem si odvezl a flaška za první místo už je taky prázdná.
Pavel Pardubice (POL)
Forester 2.0XT, zelená metla, 2003
Forester 2.0XT, zelená metla, 2003
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Chtel sem se optat,zda diky tomuto kurzu s certifikatem je mozny odecet bodu,ktere se nazbiraly vrubehu let?
:diky: :diky:
:diky: :diky:
WRX 08
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Mráča Ahojky. Zklamu Tě. Tady máš uvedeno které automodromy mají akreditace ministerstva.
http://www.12bodu.cz/skoleni-bezpecne-jizdy.html
http://www.12bodu.cz/skoleni-bezpecne-jizdy.html
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Jen pro doplnění je to kšeft jak sfiňa a na začátku to měl jen jeden ale to je zase jiná pohádka
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Re: Skola bezpecne jizdy (skola smyku)
Byl jsem na odečtu v Mostě 2x dopoledne teorie ,odpoledne ježdění na polygonu vodní stěny ,rozhazovací plošina, brždění ,slalom ... bylo nás tam asi 8 takže jsme na každý disciplíně strávili asi 2O min v autě máš vysílačku a instruktor tě navádí byl jsem se subem a musím říct že to byla celkem sranda vodní stěnu jsem trefil vždycky rozhazovací plošina no coment až bude potřeba půjdu rád zas )))) ,párkrát my instruktor napomenul že jestli se nebudu držet instrukcí tak my ty body nedá :3gears: ale nakonec :pr:
Type R 99
Toy HJ60
W123
Toy HJ60
W123