Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Ahoj , zdravím všechny majitele Forestrů !
Navázal jsem dobrý kontakt na klub majitelů klasiky mojeho héertzze a sice JEEP WYLLIS. Jsou to kluci a pánové v Liberci a okolí. A díky tomuto kontaktu se skýtá určitá možnost povozit se, za doprovodu veteránů, po vojenských lesích v okolí Liberce. Ač sám majitel Imprezí "placky " tak by mě to moc lákalo. Povozit se nejen Wyllisem :811: (třeba by mě někdo z vás i povozil :850: )
Leč pohyb po vojenských prostorech má svoje pravidla a tyto je třeba dodržet. Jedno z pravidel třeba je, že se nesmí v daném prostoru zastavit a piknikovat. Vždy se jedná o čistý průjezd od závory k závoře.
Z čehož plynou jisté požadavky na odpovědnost účastníků a dobrý plán , který je třeba dopředu projednat a schválit.
Jsem ochoten takový to srázek organizovat a zajistit, ale dříve než se do toho pustím musím mít jasno v několika věcech:
1) termín - předběžně bych to viděl na nějaký květnový víkend, ale doufám, že to vyplyne z diskuze a proto tuto diskuzi zahajuji takto hóóódně dopředu. Rád bych, když už to bude, tak aby to bylo dobře připravené.
2) počet a účastníků a počet vozidel
3) představa o náročnosti trasy ( viděl jsem fotky jízdy Wyllisů a Dodge a místy to bylo opravdu Hard core! Kamarád mi to popisoval slovy: Nám u Jeepu je to jedno, voda nateče dovnitř a zase vyteče . Z diskuze vyplynulo, že velmi, velmi záleží na počasí před a během akce.
Jak mile bude jasné, že je zájem o akci, že je jasno o termínu, projednám to s dotyčným kontaktem a následně se objeví tato akce ve srazech. Dříve ne. Teoreticky by nás to mělo stát jen projetý benzín a možná nějaký ten present pro "člověka s razítkem" .
Tímto otvírám diskuzi k danému tématu a těším se na vaše připomínky, náměty, přání a podobně .
Zdarec
Navázal jsem dobrý kontakt na klub majitelů klasiky mojeho héertzze a sice JEEP WYLLIS. Jsou to kluci a pánové v Liberci a okolí. A díky tomuto kontaktu se skýtá určitá možnost povozit se, za doprovodu veteránů, po vojenských lesích v okolí Liberce. Ač sám majitel Imprezí "placky " tak by mě to moc lákalo. Povozit se nejen Wyllisem :811: (třeba by mě někdo z vás i povozil :850: )
Leč pohyb po vojenských prostorech má svoje pravidla a tyto je třeba dodržet. Jedno z pravidel třeba je, že se nesmí v daném prostoru zastavit a piknikovat. Vždy se jedná o čistý průjezd od závory k závoře.
Z čehož plynou jisté požadavky na odpovědnost účastníků a dobrý plán , který je třeba dopředu projednat a schválit.
Jsem ochoten takový to srázek organizovat a zajistit, ale dříve než se do toho pustím musím mít jasno v několika věcech:
1) termín - předběžně bych to viděl na nějaký květnový víkend, ale doufám, že to vyplyne z diskuze a proto tuto diskuzi zahajuji takto hóóódně dopředu. Rád bych, když už to bude, tak aby to bylo dobře připravené.
2) počet a účastníků a počet vozidel
3) představa o náročnosti trasy ( viděl jsem fotky jízdy Wyllisů a Dodge a místy to bylo opravdu Hard core! Kamarád mi to popisoval slovy: Nám u Jeepu je to jedno, voda nateče dovnitř a zase vyteče . Z diskuze vyplynulo, že velmi, velmi záleží na počasí před a během akce.
Jak mile bude jasné, že je zájem o akci, že je jasno o termínu, projednám to s dotyčným kontaktem a následně se objeví tato akce ve srazech. Dříve ne. Teoreticky by nás to mělo stát jen projetý benzín a možná nějaký ten present pro "člověka s razítkem" .
Tímto otvírám diskuzi k danému tématu a těším se na vaše připomínky, náměty, přání a podobně .
Zdarec
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
ja bych byl pro, nebudu nicit otika, ale v praci bych si pujcil kratkou grand vitaru, teda jestli do ty doby nedam vypoved ::-DDD: kazdopadne by me to moc zajimalo
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Já za bordó leštěnku v dehtu zrovna říkám, že NE. Do "blátíčka" jsem se už odvážil, ale toto je na mne až moc :686:
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
to já bych teda jel, pokud bude čas :supeer:
Forester MY99, 92kW, LPG, ex
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3137
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
:670:ladis77 píše:... teda jestli do ty doby nedam vypoved ::-DDD: ...
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3137
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
mám kamaráda z podještědí, má už několikátého druhého Gaze, míval Patrola, teď Jeepa, Praga V3S v několika verzích, bagr Belarus, traktory, teď Forestera (diky mně ) atd atd ... no nic, jen pro ilustraci ::-DDD:
v okolí a především ve vojenském prostoru jsme se kdysi hodně hóódně vyřádili ... :supeer:
dokud to ještě šlo :655: jo to byly časy ...
možná se připojí(me)
v okolí a především ve vojenském prostoru jsme se kdysi hodně hóódně vyřádili ... :supeer:
dokud to ještě šlo :655: jo to byly časy ...
možná se připojí(me)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 248
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:34 pm
- Jméno a příjmení: Mike
- Bydliště: Pardubice
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
ohoo rad sa pridam tiez, sice mam lego, ale v pripade volneho fleku sa rad povozim :657:
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Ahoj Hade,
díky za návrh, vypadá to opravdu dobře.
Přidal bych se, jdu vyrvat z auta to filcové obložení...
díky za návrh, vypadá to opravdu dobře.
Přidal bych se, jdu vyrvat z auta to filcové obložení...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
::-DD: ::-DD: ::-DD: ...zajímavé....ale je málo informací. Do bahna nad 40 cm bych už ale nejel (bahno ve spojce fakt nemusím), průjezdy bahnem kde jsou šutry taky ne - to už je masochismus, terén není problém
...jooo a ta kaluž na fotce, pokud je tam jen bahno bez šutrů, to snad není problém projet.. :drive:
...jooo a ta kaluž na fotce, pokud je tam jen bahno bez šutrů, to snad není problém projet.. :drive:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Ahoj Doro a ostatní
málo informací je, protože než na tom začnu dělat, chci vědět jestli je zájem a případně jak asi velký zájem.
Pokud zájem bude, a podle prvních ohlasů soudím, že by se aspoň pár kluků našlo ( čekám na reakci CADa :D )tak postupně určitě informací přibude. Stačí sledoivat tuto diskuzi a nejlépe do ní přispívat.
Hranice náročnosti trati bude taková jakou si stanovíme. Řekněme, že dáme dokupy cca 5 Forestrů a to už určitě stojí za to. Pak by neměl být problém připravit mapové podklady cest a průjezdů, GPS body a podobně. Udělat zkušební rekognoskační jízdu, do mapy zanést náročnější a zajímavá místa. Prostě to pořádně a kvalitně připravit.
Nicméně předběžně:
a) 3 až 5 hodin lesních a polních cest v kopcovitém terénu okolí Liberce
b) navrhuji sraz v pozdně dopoledních hodinách tedy okolo 11, společný oběd, seznámení s trasou , seznámení
s průvodci a provést případné korekce trasy podle aktuálního počasí.
c) Soudě podle zkušeností Quicklyho a spol s vysílačkami by asi nebylo odvěci vybavit vozidla krátkovlnými
vysílačkami a stanovit společnou frekvenci. Záleží asi taky kolik nás bude.
d) pokusím se sehnat nějaký video z předchozích projížděk a uvidíme co by nás čekalo
e) nemám Forestra, takže potřebuju pomoct : jaká je maximální brodivost, hloubka do který jste ochotný
jít? Bute to mít určitě zásadní vliv na trasu
f) Alky,když domluvím nějakou tu omrkávací jízdu, bal by si ochotný do toho jít?
Možná bych dokázal i zajistit cisternu s vodou na závěr :845: Pište sem dotazy co mám zjistit, co je pro vás důležitý. Je třeba časový interval 3 hodiny moc nemo málo? Já nevím, jenom mám určitou možnost a tu vám chci sprostředkovat.
času je zatím dost, určitě to dáme dohromady.
málo informací je, protože než na tom začnu dělat, chci vědět jestli je zájem a případně jak asi velký zájem.
Pokud zájem bude, a podle prvních ohlasů soudím, že by se aspoň pár kluků našlo ( čekám na reakci CADa :D )tak postupně určitě informací přibude. Stačí sledoivat tuto diskuzi a nejlépe do ní přispívat.
Hranice náročnosti trati bude taková jakou si stanovíme. Řekněme, že dáme dokupy cca 5 Forestrů a to už určitě stojí za to. Pak by neměl být problém připravit mapové podklady cest a průjezdů, GPS body a podobně. Udělat zkušební rekognoskační jízdu, do mapy zanést náročnější a zajímavá místa. Prostě to pořádně a kvalitně připravit.
Nicméně předběžně:
a) 3 až 5 hodin lesních a polních cest v kopcovitém terénu okolí Liberce
b) navrhuji sraz v pozdně dopoledních hodinách tedy okolo 11, společný oběd, seznámení s trasou , seznámení
s průvodci a provést případné korekce trasy podle aktuálního počasí.
c) Soudě podle zkušeností Quicklyho a spol s vysílačkami by asi nebylo odvěci vybavit vozidla krátkovlnými
vysílačkami a stanovit společnou frekvenci. Záleží asi taky kolik nás bude.
d) pokusím se sehnat nějaký video z předchozích projížděk a uvidíme co by nás čekalo
e) nemám Forestra, takže potřebuju pomoct : jaká je maximální brodivost, hloubka do který jste ochotný
jít? Bute to mít určitě zásadní vliv na trasu
f) Alky,když domluvím nějakou tu omrkávací jízdu, bal by si ochotný do toho jít?
Možná bych dokázal i zajistit cisternu s vodou na závěr :845: Pište sem dotazy co mám zjistit, co je pro vás důležitý. Je třeba časový interval 3 hodiny moc nemo málo? Já nevím, jenom mám určitou možnost a tu vám chci sprostředkovat.
času je zatím dost, určitě to dáme dohromady.
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Zatím to budu z povzdálí sledovat a pak se možná přidám. Ty trasy po Jizerkách - nebo se mýlím? - mne lákají.
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Jaromíre, vzpomeň si na secvičnou, vynásob to 100x humus a blížíš se skoro reálu ::-DDD:jaromir píše:Zatím to budu z povzdálí sledovat a pak se možná přidám. Ty trasy po Jizerkách - nebo se mýlím? - mne lákají.
Jaromír
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
...z mého pohledu....
add a) není problém i akce na celý den, takže v pohodě a spíše aspoň těch 5 hod..... offroudisti nemají dost ani po 5 hod. v akci (a forest dá i 3 dny akce, pak mosí spočnout na asfaltě), takže záleží spíše na ostatních, co vydrží ::-DD:
add b) 10-11 je ideální čas vyrazit do akce (akce se protáhne prohlídkou, vyprošťováním atd., často až do večera)
add c) vysílačky nebo CB určitě joo, je spíše nutná věc, dyž je více aut
add e) brodivost forestera je kolem 0,5 m vody max., délka brodu, čím kratší, tím líp (např. více než 5-10 m je fakt na zvážení, pak už je to také nejisté a je vhodné udělat úpravy jako výfuk nad vodu aj.), bahno, jak sem psal, kolem 0,4 m se dá, ale to se dostane šude, smrdí a je líp se vyhnout tomu řídkému bahnitému sajrajtu....jo a špinavá voda je to největší sfinstvo - brod potokem, kde teče voda je v pohodě a bez následků - skoro čistá voda, jo a vyjeté koleje - tam bahno nevadí, vadí jen šutry uprostřed, náklon do 30° se dá, ale už i to je psychotest (forest by měl dát nějak kolem 40°, ale zkuste to někdo :713: :690: )
... pak povinná výbava je další věc..... např. každy mosí mít min. 2 kurtny uvázané předem na obou koncích - to proto, bo jednat se mosí rychle a z brodu hned ven - jistíme se vzájemně, ten vpředu nebo vzadu
add a) není problém i akce na celý den, takže v pohodě a spíše aspoň těch 5 hod..... offroudisti nemají dost ani po 5 hod. v akci (a forest dá i 3 dny akce, pak mosí spočnout na asfaltě), takže záleží spíše na ostatních, co vydrží ::-DD:
add b) 10-11 je ideální čas vyrazit do akce (akce se protáhne prohlídkou, vyprošťováním atd., často až do večera)
add c) vysílačky nebo CB určitě joo, je spíše nutná věc, dyž je více aut
add e) brodivost forestera je kolem 0,5 m vody max., délka brodu, čím kratší, tím líp (např. více než 5-10 m je fakt na zvážení, pak už je to také nejisté a je vhodné udělat úpravy jako výfuk nad vodu aj.), bahno, jak sem psal, kolem 0,4 m se dá, ale to se dostane šude, smrdí a je líp se vyhnout tomu řídkému bahnitému sajrajtu....jo a špinavá voda je to největší sfinstvo - brod potokem, kde teče voda je v pohodě a bez následků - skoro čistá voda, jo a vyjeté koleje - tam bahno nevadí, vadí jen šutry uprostřed, náklon do 30° se dá, ale už i to je psychotest (forest by měl dát nějak kolem 40°, ale zkuste to někdo :713: :690: )
... pak povinná výbava je další věc..... např. každy mosí mít min. 2 kurtny uvázané předem na obou koncích - to proto, bo jednat se mosí rychle a z brodu hned ven - jistíme se vzájemně, ten vpředu nebo vzadu
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
No právě že mně se to s odstupem času už nezdá tak hrozné , ale potom, co jsem si přečetl poslední Dorův příspěvek :718: , kterým stanovil limity průjezdnosti :655: , tak jsem se málem :zachod: .quickly píše:Jaromíre, vzpomeň si na secvičnou, vynásob to 100x humus a blížíš se skoro reálu ::-DDD:
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro Forestry a jiné odvážlivce
Jaromíre, Doro dost popírá fyziku, ale pokud prohlásí, že tam forestík vyjede, tak tam opravdu vyjede. Je potřeba se vykašlat na vjemy svých vlastní očí a věřit :850: .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm