Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Jinak dobré ráno, tak už zase patřím mezi ty obyčejné lidi, co jezdí s pevnou střechou nad hlavou...
Takový krátký report, ať se někde vypovídám...
Musím říct, že to předčilo má očekávání a je to prostě skvělý. Vyzkoušeli jsem to ve všech režimech: V pátek odpoledne vzduch 28-32, sluníčko pálilo, jeli jsme i ve 3 a pohoda. Bez okýnek, bez větrnýho štítu. V pátek večer centrum, náhle slejvák jak sviňa, takže pohotový natahování střechy (stačí zastavit a pár desítek vteřin to nechat vrčet) a lehké sušení klimou - žádnej problém (to říkám teď, ale když se mi to stalo, po teprve pár hodinách strávených v tom aute, tak jsem byl trochu vyjukanej... co teď, co teď, stihnu to na semaforech nebo ne? ). V sobotu bylo sice převážně pod mrakem, ale teplota kolem 18-20. Topení 3-5 z 10, vyhřívání sedaček, kraťasy, šála, kšiltovka hezky do čela, aby neodletěla, spolucestující dáma šaty a šátek. Štít samozřejmě zvednutej, okýnka dle potřeby, spíš nahoře. Večer to klesalo až k 12 a tak samozřejmě se topilo víc, ale stále celkem rezerva. Můj skromný odhad je, že by se s tím pohodlně dalo jezdit tak do 7-8 °C (bez střechy!). V neděli prakticky celej den mrholilo, takže se střechou. Tam není o čem. Nikde nefouká, netáhne, skoro jak normální auto... jen z místa, kde je dělený sklo dveří a zadní trojúhelníček je víc slyšet okolní ruchy - třeba ostatní auta, trochu jako kdyby měl člověk u normálního auta pootevřený zadní okýnko, ale zvykne se na to.. A přestane být slyšet syčení turba a hučení vejfuku. Po pozdním obědě, nebo spíš brzké večeři přestalo mrholit, tak na Prahu zase bez střechy a hezky přes centrum, zácpa nezácpa...
Byl jsem varován, abych včas brzdil, že je to těžký, blbě to zatáčí atd. Tak jsem byl opatrnej, ale ve výsledku to jede úplně skvěle. Dalo by se to srovnat s Legem s obyčejnejma brzdama. Je to těžký, ale podvozek podrží. Brzdy se musej hodně šlapat, ale zase ne tolik jako u subaru. Pán má asi srovnání spíš s MX-5 a CRX, tak proti tomu je to samozřejmě parník, ale pro mě se to chová hodně podobně jako jsem zvyklej. Tedy když nepočítám rozjezdy na mokru... fakt nejsem zvyklej, že by mi auto při rozjezdu hrabalo...tady to moc práce nedá... naštěstí to má celkem schopný TCS, který jsem ocenil, až když jsem to jednou zkusil bez něj.
Motor a převodovka fakt výborný, to už jsem zmiňoval v pátek... Motor se chová prakticky jako atmosféra, ale s tím, že už od 2000 parádně táhne. Lag asi tak 1 vteřinu při běžnym provozu. Naopak je trochu znát, že ke konci spektra otáček to vadne. Automat řadí fakt výborně, to už jsem taky psal... jediná výtka, že sice má manuální/sekvenční režim s tlačítkama na volantu (neměl jsem potřebu to zkoušet a nakonec jsem to fakt ani ze zvědavosti nevyzkoušet... ), ale neumí manuálně podřazovat v D-režimu. Jako, že bych si kliknul, že chci podřadit z kopce. A ani moc sama nepodřadí při brzdění z kopce. Dalo by se to přepínat do toho M, ale to už je voser. Na delší sjezd by už to ale samozřejmě chtělo. Jinak při běžný jízdě to drží kolem 1500-2000 a neojediněle se stane jev známý z dýzlů s automatem, že to při potřebě záběru naopak řadí nahoru a dostane se do spektra vyššího točivýho momentu a zatáhne to líp, jak v těch vyšších otáčkách a s velice důstojnym zvukovym projevem. Venku z města blokuje téměř neustále. Jezdí se s tím fakt krásně.
Zajímavá je klimatizace/topení. Mění se režim v závislosti na tom, zda je střecha nahoře nebo dole. Když je nahoře, tak je to klasická klimatizace, kde se nastavuje teplota ve stupních Celsia pro každou stranu zvlášť, umí plnej automat nebo růčo volit. Ale když se střecha stáhne, tak místo stupňů Celsia a regulace teploty to spíš začne regulovat teplo. Objeví se stupně 1-10, ruční ovládání větráku a ovládání směru. S tím, že směr lze pro okno/tělo/nohy ovládat nezávisle, tedy prostě zapínám zvlášť zda to fouká na okno, na tělo, na nohy a může vytvořit jakoukoliv kombinaci. Samozřejmě vyhřejvaný sedačky. Jo a jestli jsem to ještě nenapsal, tak zadní okno ve střeše je skleněný s vyhřejváním.
S vytaženejma oknama to skoro nefouká, se staženejma s větrným štítem trochu a bez něj trochu víc. Větrnej štít se samozřejmě musí sundat, aby si dozadu někdo sednul, ale dá se složit a vejde se do kufru. Tedy když jsme u kufru, tak tam se nevejde skoro nic... A jsou tam hrozně citlivý čidla v "hadru" co odděluje kufr od prostoru pro střechu. On je totiž volnej. Když je střecha nahoře, tak se dá prostor pro ní využít. Když jí člověk ale chce stáhnout, tak to checkuje a nikde se toho předělu nesmí nic ani dotýkát. Jinak to odmítne skládat. A občas to zanadává, až když je kryt střechy odsunutej a samozřejmě v tom stavu se do kufru nedá dostat... Jednou mi to taky vynadalo při zvedání, ale stačilo to zmáčknout znova a už to jelo. Je to fakt dost citlivý. Jinak čolikem pro ovládání střechy se dá i stahovat/vytahovat všechna okýnka naráz. Pokud je dole a člověk to drží dál nebo znovu zmáčkne, tak sjedou, pokud je nahoře, tak vyjedou. Video střechy snad dodám později.
Má to i rádio, který hraje fakt parádně, ale měli jsme ho puštěný jen chvíli na dálnici a v koloně v Praze.
Ještě bych chtěl zmínit, že se fakt blbě odhaduje rychlost. Kdykoliv jsem řešil, kolik jedu, tak jsem jel tak o 20-30 % rychleji, než bych řekl... Je to fakt hodně útulný a budí to dojem příjemnýho ovládání a vstřícnosti. Možná to je ten důvod varování, před brzdama. Člověk si řekne, hele zatáčka, tak co okreska, jedu 100... a on jede klidně 140 a ani se mu to nezdá. Samozřejmě časem si člověk zvykne.
Dundeeho plán jsem trochu upravil a ještě operativně přizpůsoboval, zejména po cestě zpět, kdy počasí nebylo moc na nějaký courání venku. Tak příště. Každopádně navržený skvěle, silničky jsem ocenil. Prakticky jsme nepotkali živou duši a krásně si užívali motoristickou svobodu s větrem ve vlasech. Ještě jednou fakt díky!
Celkově 640 km, reálná spočítaná spotřeba 10,5, cestovní rychlost na okreskách kolem 110-120, na dálnici kolem 160.
No prostě to bylo skvělý a nebudu si to kupovat... radši si to každej rok na víkend, dva, tři půjčím...
Dál už není skoro co dodat. Voda je mokrá, nebe je modrý a Satan Claus na nás číhá. A je čím dál mocnější.
Takový krátký report, ať se někde vypovídám...
Musím říct, že to předčilo má očekávání a je to prostě skvělý. Vyzkoušeli jsem to ve všech režimech: V pátek odpoledne vzduch 28-32, sluníčko pálilo, jeli jsme i ve 3 a pohoda. Bez okýnek, bez větrnýho štítu. V pátek večer centrum, náhle slejvák jak sviňa, takže pohotový natahování střechy (stačí zastavit a pár desítek vteřin to nechat vrčet) a lehké sušení klimou - žádnej problém (to říkám teď, ale když se mi to stalo, po teprve pár hodinách strávených v tom aute, tak jsem byl trochu vyjukanej... co teď, co teď, stihnu to na semaforech nebo ne? ). V sobotu bylo sice převážně pod mrakem, ale teplota kolem 18-20. Topení 3-5 z 10, vyhřívání sedaček, kraťasy, šála, kšiltovka hezky do čela, aby neodletěla, spolucestující dáma šaty a šátek. Štít samozřejmě zvednutej, okýnka dle potřeby, spíš nahoře. Večer to klesalo až k 12 a tak samozřejmě se topilo víc, ale stále celkem rezerva. Můj skromný odhad je, že by se s tím pohodlně dalo jezdit tak do 7-8 °C (bez střechy!). V neděli prakticky celej den mrholilo, takže se střechou. Tam není o čem. Nikde nefouká, netáhne, skoro jak normální auto... jen z místa, kde je dělený sklo dveří a zadní trojúhelníček je víc slyšet okolní ruchy - třeba ostatní auta, trochu jako kdyby měl člověk u normálního auta pootevřený zadní okýnko, ale zvykne se na to.. A přestane být slyšet syčení turba a hučení vejfuku. Po pozdním obědě, nebo spíš brzké večeři přestalo mrholit, tak na Prahu zase bez střechy a hezky přes centrum, zácpa nezácpa...
Byl jsem varován, abych včas brzdil, že je to těžký, blbě to zatáčí atd. Tak jsem byl opatrnej, ale ve výsledku to jede úplně skvěle. Dalo by se to srovnat s Legem s obyčejnejma brzdama. Je to těžký, ale podvozek podrží. Brzdy se musej hodně šlapat, ale zase ne tolik jako u subaru. Pán má asi srovnání spíš s MX-5 a CRX, tak proti tomu je to samozřejmě parník, ale pro mě se to chová hodně podobně jako jsem zvyklej. Tedy když nepočítám rozjezdy na mokru... fakt nejsem zvyklej, že by mi auto při rozjezdu hrabalo...tady to moc práce nedá... naštěstí to má celkem schopný TCS, který jsem ocenil, až když jsem to jednou zkusil bez něj.
Motor a převodovka fakt výborný, to už jsem zmiňoval v pátek... Motor se chová prakticky jako atmosféra, ale s tím, že už od 2000 parádně táhne. Lag asi tak 1 vteřinu při běžnym provozu. Naopak je trochu znát, že ke konci spektra otáček to vadne. Automat řadí fakt výborně, to už jsem taky psal... jediná výtka, že sice má manuální/sekvenční režim s tlačítkama na volantu (neměl jsem potřebu to zkoušet a nakonec jsem to fakt ani ze zvědavosti nevyzkoušet... ), ale neumí manuálně podřazovat v D-režimu. Jako, že bych si kliknul, že chci podřadit z kopce. A ani moc sama nepodřadí při brzdění z kopce. Dalo by se to přepínat do toho M, ale to už je voser. Na delší sjezd by už to ale samozřejmě chtělo. Jinak při běžný jízdě to drží kolem 1500-2000 a neojediněle se stane jev známý z dýzlů s automatem, že to při potřebě záběru naopak řadí nahoru a dostane se do spektra vyššího točivýho momentu a zatáhne to líp, jak v těch vyšších otáčkách a s velice důstojnym zvukovym projevem. Venku z města blokuje téměř neustále. Jezdí se s tím fakt krásně.
Zajímavá je klimatizace/topení. Mění se režim v závislosti na tom, zda je střecha nahoře nebo dole. Když je nahoře, tak je to klasická klimatizace, kde se nastavuje teplota ve stupních Celsia pro každou stranu zvlášť, umí plnej automat nebo růčo volit. Ale když se střecha stáhne, tak místo stupňů Celsia a regulace teploty to spíš začne regulovat teplo. Objeví se stupně 1-10, ruční ovládání větráku a ovládání směru. S tím, že směr lze pro okno/tělo/nohy ovládat nezávisle, tedy prostě zapínám zvlášť zda to fouká na okno, na tělo, na nohy a může vytvořit jakoukoliv kombinaci. Samozřejmě vyhřejvaný sedačky. Jo a jestli jsem to ještě nenapsal, tak zadní okno ve střeše je skleněný s vyhřejváním.
S vytaženejma oknama to skoro nefouká, se staženejma s větrným štítem trochu a bez něj trochu víc. Větrnej štít se samozřejmě musí sundat, aby si dozadu někdo sednul, ale dá se složit a vejde se do kufru. Tedy když jsme u kufru, tak tam se nevejde skoro nic... A jsou tam hrozně citlivý čidla v "hadru" co odděluje kufr od prostoru pro střechu. On je totiž volnej. Když je střecha nahoře, tak se dá prostor pro ní využít. Když jí člověk ale chce stáhnout, tak to checkuje a nikde se toho předělu nesmí nic ani dotýkát. Jinak to odmítne skládat. A občas to zanadává, až když je kryt střechy odsunutej a samozřejmě v tom stavu se do kufru nedá dostat... Jednou mi to taky vynadalo při zvedání, ale stačilo to zmáčknout znova a už to jelo. Je to fakt dost citlivý. Jinak čolikem pro ovládání střechy se dá i stahovat/vytahovat všechna okýnka naráz. Pokud je dole a člověk to drží dál nebo znovu zmáčkne, tak sjedou, pokud je nahoře, tak vyjedou. Video střechy snad dodám později.
Má to i rádio, který hraje fakt parádně, ale měli jsme ho puštěný jen chvíli na dálnici a v koloně v Praze.
Ještě bych chtěl zmínit, že se fakt blbě odhaduje rychlost. Kdykoliv jsem řešil, kolik jedu, tak jsem jel tak o 20-30 % rychleji, než bych řekl... Je to fakt hodně útulný a budí to dojem příjemnýho ovládání a vstřícnosti. Možná to je ten důvod varování, před brzdama. Člověk si řekne, hele zatáčka, tak co okreska, jedu 100... a on jede klidně 140 a ani se mu to nezdá. Samozřejmě časem si člověk zvykne.
Dundeeho plán jsem trochu upravil a ještě operativně přizpůsoboval, zejména po cestě zpět, kdy počasí nebylo moc na nějaký courání venku. Tak příště. Každopádně navržený skvěle, silničky jsem ocenil. Prakticky jsme nepotkali živou duši a krásně si užívali motoristickou svobodu s větrem ve vlasech. Ještě jednou fakt díky!
Celkově 640 km, reálná spočítaná spotřeba 10,5, cestovní rychlost na okreskách kolem 110-120, na dálnici kolem 160.
No prostě to bylo skvělý a nebudu si to kupovat... radši si to každej rok na víkend, dva, tři půjčím...
Dál už není skoro co dodat. Voda je mokrá, nebe je modrý a Satan Claus na nás číhá. A je čím dál mocnější.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Ještě nějaký fotky...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Tohle ale Subaru převodovka taky neumí, ne? Teda nevím jak u vás s tou pokročilejší, ale počítám, že na brzdu to nepodřazuje a na podřazení je to taky potřeba hodit do boku a ručně ho přinutit podřadit...HonzaCZ píše: jediná výtka, že sice má manuální/sekvenční režim s tlačítkama na volantu (neměl jsem potřebu to zkoušet a nakonec jsem to fakt ani ze zvědavosti nevyzkoušet... ), ale neumí manuálně podřazovat v D-režimu. Jako, že bych si kliknul, že chci podřadit z kopce. A ani moc sama nepodřadí při brzdění z kopce. Dalo by se to přepínat do toho M, ale to už je voser.
Ad hrabání - alespoň je to předokolka... já teď nedávno viděl, že i moderní haldex hrabe na suchu dost jednoduše
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Hezký. To je dobře, že sis z toho odnesl veskrze pozitivní vjemy !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
SpecB BL 5AT - musí se hodit M a potom -spm píše:Tohle ale Subaru převodovka taky neumí, ne?
Otík BR 3.6 5AT - má pádla, bez nutnosti M
SJ CVT - má pádla, bez nutnosti M
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
aha, jasně. Honza má v Legacy pádla, takže asi proto
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Jj, poFL BL/BP má pádla a umožňuje s nima převodovce do toho kecat oběma směry. Hodně dobře funguje následný vracení do D, protože to není nijak pevně danej čas, ale dělá to inteligentně a poměrně dost dobře. Třeba např. dokud potřebuješ brzdit motorem, tak to tam drží, tedy dokud se nedotkneš opět plynu. Nebo když třeba najíždíš na dálnici, růčně si dopředu podřadíš a šlápneš na to, tak ti to tam vydrží, dokud nepovolíš.spm píše:Tohle ale Subaru převodovka taky neumí, ne? Teda nevím jak u vás s tou pokročilejší, ale počítám, že na brzdu to nepodřazuje a na podřazení je to taky potřeba hodit do boku a ručně ho přinutit podřadit...
EDIT: Jinak by měla umět i podřadit při sešlápnutí brzdy z kopce. Píšou to ve všech manuálech k obsluze. Ale povedlo se mi to jedinkrát v OTB a v Legu nikdy.
Tohle bylo teda na mokru. To zase, aby nedošlo k mýlce, tak na suchu to přenáší moment na silnici velice kvalitně.spm píše:Ad hrabání - alespoň je to předokolka... já teď nedávno viděl, že i moderní haldex hrabe na suchu dost jednoduše
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Spíš hodně pozitivní. Ještě mě nepřešel usměv. Úplně všechno jsem hodil za hlavu a jenom si to užíval.VDC píše:Hezký. To je dobře, že sis z toho odnesl veskrze pozitivní vjemy !
A super bylo, že když jsem to vracel, tak jsem nasedl do H6 a vlastně radost z jízdy mohla pokračovat.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Saab je skvělé
Já su teda v Asii respektive v jižním polsku a narazil jsem tady na slušný víno
nasmrdlany v samsungu
Já su teda v Asii respektive v jižním polsku a narazil jsem tady na slušný víno
nasmrdlany v samsungu
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Víno Carbon ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
V ty butele je voda
nasmrdlany v samsungu
nasmrdlany v samsungu
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
BHcko ma podrazovat pri brzdeni? To se mi teda nestalo nikdy je tam schopny drzet 4ku do 10km/h
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
Aha. Kdyby to bylo víno, mohli by to prodávat ve Frýdku v Carbonu. To by bylo stylový.
Jinak jsem se včera nestihl pochlubit, na jakém super výletě jsme s Tondou byli. Nedávno tu na fóru Bidlo upozorňoval na víkend s mašinkami v Solvayových lomech. Tak jsme tam vyrazili a bylo to skvělý.
Krásný mašinky, krásný muzeum. Fakt super.
Jinak jsem se včera nestihl pochlubit, na jakém super výletě jsme s Tondou byli. Nedávno tu na fóru Bidlo upozorňoval na víkend s mašinkami v Solvayových lomech. Tak jsme tam vyrazili a bylo to skvělý.
Krásný mašinky, krásný muzeum. Fakt super.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan
No, má, z kopce... Ale fakt jsem nebyl schopnej za 10 let, co mám subaru, vypozorovat z toho jednoho případu, na čem to záleží.spm píše:BHcko ma podrazovat pri brzdeni? To se mi teda nestalo nikdy je tam schopny drzet 4ku do 10km/h
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno