Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Diskuse o srazech pořádaných naším klubem, nebo kluby spřátelenými.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od HonzaCZ »

Jinak dobré ráno, tak už zase patřím mezi ty obyčejné lidi, co jezdí s pevnou střechou nad hlavou... :-D

Takový krátký report, ať se někde vypovídám... :-DDD

Musím říct, že to předčilo má očekávání a je to prostě skvělý. Vyzkoušeli jsem to ve všech režimech: V pátek odpoledne vzduch 28-32, sluníčko pálilo, jeli jsme i ve 3 a pohoda. Bez okýnek, bez větrnýho štítu. V pátek večer centrum, náhle slejvák jak sviňa, takže pohotový natahování střechy (stačí zastavit a pár desítek vteřin to nechat vrčet) a lehké sušení klimou - žádnej problém (to říkám teď, ale když se mi to stalo, po teprve pár hodinách strávených v tom aute, tak jsem byl trochu vyjukanej... co teď, co teď, stihnu to na semaforech nebo ne? :-D ). V sobotu bylo sice převážně pod mrakem, ale teplota kolem 18-20. Topení 3-5 z 10, vyhřívání sedaček, kraťasy, šála, kšiltovka hezky do čela, aby neodletěla, spolucestující dáma šaty a šátek. Štít samozřejmě zvednutej, okýnka dle potřeby, spíš nahoře. Večer to klesalo až k 12 a tak samozřejmě se topilo víc, ale stále celkem rezerva. Můj skromný odhad je, že by se s tím pohodlně dalo jezdit tak do 7-8 °C (bez střechy!). :-) V neděli prakticky celej den mrholilo, takže se střechou. Tam není o čem. Nikde nefouká, netáhne, skoro jak normální auto... jen z místa, kde je dělený sklo dveří a zadní trojúhelníček je víc slyšet okolní ruchy - třeba ostatní auta, trochu jako kdyby měl člověk u normálního auta pootevřený zadní okýnko, ale zvykne se na to.. A přestane být slyšet syčení turba a hučení vejfuku. :-( Po pozdním obědě, nebo spíš brzké večeři přestalo mrholit, tak na Prahu zase bez střechy a hezky přes centrum, zácpa nezácpa... :-D

Byl jsem varován, abych včas brzdil, že je to těžký, blbě to zatáčí atd. Tak jsem byl opatrnej, ale ve výsledku to jede úplně skvěle. Dalo by se to srovnat s Legem s obyčejnejma brzdama. Je to těžký, ale podvozek podrží. Brzdy se musej hodně šlapat, ale zase ne tolik jako u subaru. :-D Pán má asi srovnání spíš s MX-5 a CRX, tak proti tomu je to samozřejmě parník, ale pro mě se to chová hodně podobně jako jsem zvyklej. Tedy když nepočítám rozjezdy na mokru... fakt nejsem zvyklej, že by mi auto při rozjezdu hrabalo...tady to moc práce nedá... naštěstí to má celkem schopný TCS, který jsem ocenil, až když jsem to jednou zkusil bez něj. :-D

Motor a převodovka fakt výborný, to už jsem zmiňoval v pátek... Motor se chová prakticky jako atmosféra, ale s tím, že už od 2000 parádně táhne. Lag asi tak 1 vteřinu při běžnym provozu. Naopak je trochu znát, že ke konci spektra otáček to vadne. Automat řadí fakt výborně, to už jsem taky psal... jediná výtka, že sice má manuální/sekvenční režim s tlačítkama na volantu (neměl jsem potřebu to zkoušet a nakonec jsem to fakt ani ze zvědavosti nevyzkoušet... :-D ), ale neumí manuálně podřazovat v D-režimu. Jako, že bych si kliknul, že chci podřadit z kopce. A ani moc sama nepodřadí při brzdění z kopce. Dalo by se to přepínat do toho M, ale to už je voser. Na delší sjezd by už to ale samozřejmě chtělo. Jinak při běžný jízdě to drží kolem 1500-2000 a neojediněle se stane jev známý z dýzlů s automatem, že to při potřebě záběru naopak řadí nahoru a dostane se do spektra vyššího točivýho momentu a zatáhne to líp, jak v těch vyšších otáčkách a s velice důstojnym zvukovym projevem. Venku z města blokuje téměř neustále. Jezdí se s tím fakt krásně.

Zajímavá je klimatizace/topení. Mění se režim v závislosti na tom, zda je střecha nahoře nebo dole. Když je nahoře, tak je to klasická klimatizace, kde se nastavuje teplota ve stupních Celsia pro každou stranu zvlášť, umí plnej automat nebo růčo volit. Ale když se střecha stáhne, tak místo stupňů Celsia a regulace teploty to spíš začne regulovat teplo. Objeví se stupně 1-10, ruční ovládání větráku a ovládání směru. S tím, že směr lze pro okno/tělo/nohy ovládat nezávisle, tedy prostě zapínám zvlášť zda to fouká na okno, na tělo, na nohy a může vytvořit jakoukoliv kombinaci. Samozřejmě vyhřejvaný sedačky. Jo a jestli jsem to ještě nenapsal, tak zadní okno ve střeše je skleněný s vyhřejváním. :-)

S vytaženejma oknama to skoro nefouká, se staženejma s větrným štítem trochu a bez něj trochu víc. Větrnej štít se samozřejmě musí sundat, aby si dozadu někdo sednul, ale dá se složit a vejde se do kufru. Tedy když jsme u kufru, tak tam se nevejde skoro nic... A jsou tam hrozně citlivý čidla v "hadru" co odděluje kufr od prostoru pro střechu. On je totiž volnej. Když je střecha nahoře, tak se dá prostor pro ní využít. Když jí člověk ale chce stáhnout, tak to checkuje a nikde se toho předělu nesmí nic ani dotýkát. Jinak to odmítne skládat. A občas to zanadává, až když je kryt střechy odsunutej a samozřejmě v tom stavu se do kufru nedá dostat... :-D Jednou mi to taky vynadalo při zvedání, ale stačilo to zmáčknout znova a už to jelo. Je to fakt dost citlivý. Jinak čolikem pro ovládání střechy se dá i stahovat/vytahovat všechna okýnka naráz. Pokud je dole a člověk to drží dál nebo znovu zmáčkne, tak sjedou, pokud je nahoře, tak vyjedou. Video střechy snad dodám později.

Má to i rádio, který hraje fakt parádně, ale měli jsme ho puštěný jen chvíli na dálnici a v koloně v Praze.

Ještě bych chtěl zmínit, že se fakt blbě odhaduje rychlost. Kdykoliv jsem řešil, kolik jedu, tak jsem jel tak o 20-30 % rychleji, než bych řekl... Je to fakt hodně útulný a budí to dojem příjemnýho ovládání a vstřícnosti. Možná to je ten důvod varování, před brzdama. Člověk si řekne, hele zatáčka, tak co okreska, jedu 100... a on jede klidně 140 a ani se mu to nezdá. Samozřejmě časem si člověk zvykne.

Dundeeho plán jsem trochu upravil a ještě operativně přizpůsoboval, zejména po cestě zpět, kdy počasí nebylo moc na nějaký courání venku. Tak příště. Každopádně navržený skvěle, silničky jsem ocenil. Prakticky jsme nepotkali živou duši a krásně si užívali motoristickou svobodu s větrem ve vlasech. [DRIVE] Ještě jednou fakt díky! [THNX]

Celkově 640 km, reálná spočítaná spotřeba 10,5, cestovní rychlost na okreskách kolem 110-120, na dálnici kolem 160.

No prostě to bylo skvělý a nebudu si to kupovat... radši si to každej rok na víkend, dva, tři půjčím... :-DDD

Dál už není skoro co dodat. Voda je mokrá, nebe je modrý a Satan Claus na nás číhá. A je čím dál mocnější.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od HonzaCZ »

Ještě nějaký fotky... ;-D
f43ff1e6-7d11-436f-9fa1-c9dc10836250.jpg
83c7685c-4a56-4654-800f-425ebfb78d96.jpg
54efb69a-36f0-4804-875b-6a876fc70384.jpg
42313767_10215024416956251_244616417779908608_o.jpg
42352624_10215029831451610_8937230423558193152_o.jpg
42476434_10215029832331632_7038080655036514304_o.jpg
42374613_10215029831011599_5757818919201013760_o.jpg
42448073_10215029832851645_864584853784363008_o.jpg
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22698
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od spm »

HonzaCZ píše: jediná výtka, že sice má manuální/sekvenční režim s tlačítkama na volantu (neměl jsem potřebu to zkoušet a nakonec jsem to fakt ani ze zvědavosti nevyzkoušet... ), ale neumí manuálně podřazovat v D-režimu. Jako, že bych si kliknul, že chci podřadit z kopce. A ani moc sama nepodřadí při brzdění z kopce. Dalo by se to přepínat do toho M, ale to už je voser.
Tohle ale Subaru převodovka taky neumí, ne? Teda nevím jak u vás s tou pokročilejší, ale počítám, že na brzdu to nepodřazuje a na podřazení je to taky potřeba hodit do boku a ručně ho přinutit podřadit...

Ad hrabání - alespoň je to předokolka... já teď nedávno viděl, že i moderní haldex hrabe na suchu dost jednoduše :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od VDC »

Hezký. To je dobře, že sis z toho odnesl veskrze pozitivní vjemy ! :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od quickly »

spm píše:Tohle ale Subaru převodovka taky neumí, ne?
SpecB BL 5AT - musí se hodit M a potom -
Otík BR 3.6 5AT - má pádla, bez nutnosti M
SJ CVT - má pádla, bez nutnosti M
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22698
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od spm »

aha, jasně. Honza má v Legacy pádla, takže asi proto :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od HonzaCZ »

spm píše:Tohle ale Subaru převodovka taky neumí, ne? Teda nevím jak u vás s tou pokročilejší, ale počítám, že na brzdu to nepodřazuje a na podřazení je to taky potřeba hodit do boku a ručně ho přinutit podřadit...
Jj, poFL BL/BP má pádla a umožňuje s nima převodovce do toho kecat oběma směry. Hodně dobře funguje následný vracení do D, protože to není nijak pevně danej čas, ale dělá to inteligentně a poměrně dost dobře. Třeba např. dokud potřebuješ brzdit motorem, tak to tam drží, tedy dokud se nedotkneš opět plynu. Nebo když třeba najíždíš na dálnici, růčně si dopředu podřadíš a šlápneš na to, tak ti to tam vydrží, dokud nepovolíš.
EDIT: Jinak by měla umět i podřadit při sešlápnutí brzdy z kopce. Píšou to ve všech manuálech k obsluze. Ale povedlo se mi to jedinkrát v OTB a v Legu nikdy. :-D
spm píše:Ad hrabání - alespoň je to předokolka... já teď nedávno viděl, že i moderní haldex hrabe na suchu dost jednoduše
Tohle bylo teda na mokru. To zase, aby nedošlo k mýlce, tak na suchu to přenáší moment na silnici velice kvalitně. (*_^) |,,,,
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše:Hezký. To je dobře, že sis z toho odnesl veskrze pozitivní vjemy !
Spíš hodně pozitivní. Ještě mě nepřešel usměv. :-D Úplně všechno jsem hodil za hlavu a jenom si to užíval. :-)

A super bylo, že když jsem to vracel, tak jsem nasedl do H6 a vlastně radost z jízdy mohla pokračovat. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od ybrcek »

Saab je skvělé
Já su teda v Asii respektive v jižním polsku a narazil jsem tady na slušný vínoObrázek

nasmrdlany v samsungu
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od VDC »

Víno Carbon ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od ybrcek »

V ty butele je voda

nasmrdlany v samsungu
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22698
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od spm »

BHcko ma podrazovat pri brzdeni? To se mi teda nestalo nikdy :-DDD je tam schopny drzet 4ku do 10km/h :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od VDC »

Aha. Kdyby to bylo víno, mohli by to prodávat ve Frýdku v Carbonu. To by bylo stylový. :-)

Jinak jsem se včera nestihl pochlubit, na jakém super výletě jsme s Tondou byli. Nedávno tu na fóru Bidlo upozorňoval na víkend s mašinkami v Solvayových lomech. Tak jsme tam vyrazili a bylo to skvělý.
Krásný mašinky, krásný muzeum. Fakt super. ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od HonzaCZ »

spm píše:BHcko ma podrazovat pri brzdeni? To se mi teda nestalo nikdy je tam schopny drzet 4ku do 10km/h

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
No, má, z kopce... Ale fakt jsem nebyl schopnej za 10 let, co mám subaru, vypozorovat z toho jednoho případu, na čem to záleží. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19065
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Dobré jitro, Rádio Šumavan

Příspěvek od hamoun »

dobre rano

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Odpovědět

Zpět na „Srazy“