Naše vozy z mládí a jejich příběhy

V téhle kategorii bychom měli rozebírat věci, které se nevejdou do technických sekcí
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16139
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od quickly »

Na žádost františka1 zakládám vlákno na auto z mládí.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Šaman
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3083
Registrován: úte zář 08, 2009 10:26 pm
Bydliště: Kateřinice

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od Šaman »

papíry mám od 17. - pak jsem čekal až mi to dojde.... :-)
Autohysterie by Šaman
Nejsem žádný odborník, prostě – první vozidlo, kde jsem si sáhl na volant byl Zetor 15, taťka mi na poli dal 1. řekl – jeď dom a odběhl na kafe. Když jsem se blížil ke stodole, už na mne čekal – takže pohoda.
Pak jsem točil volantem u š105S
Autoškolu jsem dělal na fávu a doma mi pujčili š120L (5q) – toto suprauto nám nějaký kokot šlohl☹ (nech mu ne**be…)
Taťka pak měl chvilku dva fordy – nejdřív sierru 2.0 GHIA – tu jsem i řídil – neskutečná raketa tehdy
Pak sierru 1.6 (3dv) – tu pak prodal a za hříšného čtvrt mega koupil ojetého forda fiestu 1.8D
To bylo fajn autíčko, malé, málo to žralo, věrně sloužilo dloooooouho, po mnoha letech jsme pak řadili 1 – 3 – 5, v zimě se to dalo rozjet (4. a pod plynem )
Rozjezdy na snihu nebyly špatné, 2. trošku plynu a hrrrr
Někdy v té době jsem si sáhl na seata cordobu – 1,9TDi – krásné auto tehdy a pár stovek km jsem s ním jel – zamiloval jsem se (až na to couvání – ta vysoká prdel byla děsně sexy, ale nepraktická)
2005