antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Protože se založilo téma, ve kterém neznalý čitatel našeho fóra zjistí, že na provoz :subaru: potřebuje tiskárnu na peníze, tak zakládám téma "antiKasička". Zde by návštěvník měl najít informace o tom, že i se :subaru: se dá řešit jen benzín a opravy odpovídající kilometrovému nájezdu. Je potřeba taky si připomenout, že v tématu "Kasička" jsou auta, která jedou jak z praku nebo dostávají velký záhul v terénu s vozíky.
Já mám v :subaru: od 12.12.2008 najeto celkem 360 tkm. 2 leštěnky ze salónu (MY09 a MY13) a jedna ojetá klasika (SpecB MY06, druhý majitel, první najel 40 tkm). S problémovým dehtem MY09 jsem najel 218 tkm, auto po prodeji najelo cca 20 tkm a odešel mu motor. Se starým dehtem jsem řešil jen výměnu popraskaných světel v záruce a blikající kontrolku teploty zadního difu (obnažený drátek díky jízdě v terénu). Spojku jsem měl originál, měnila až při prodeji (a to přežila několik velkých srazů a blbnutí na sněhu). Je pravda, že jsem měl od 100 tkm stále puštěnou diagnostiku přes ELM327 a staral jsem se o nepřerušování regenerací, lepší nafta (u Teska) a aditiva.
U plečky mám najeto 89 tkm a řeším jen benzín a olej.
Za rok najedu cca 45 tkm, jednou za měsíc jako starosta svážím tříděný odpad z celé obce, to znamená cca 40x zastavit a rozjet se. Díky zahradě mám v každé nádrži minimálně jednou vozík. Díky starostování dost dodržuji limity, obec 53 tacho, mimo obec 80-90, dálnice většinou 110-120.
Šestihrnka MY06 SpecB jsem koupil po důchodci z Německa se 40 tkm, jedná se o víkendovku nebo záložní auto,za rok s ním najedu cca 8 tkm. Žádnou opravu jsem zatím neřešil, když jedeme na Valachy a Kysuce šestihrnkem, tak po dálnicích vůbec nejezdím pod limitem a jízdu si vychutnávám, většinou na výjezdu na Soláň, jsem upozorněn, že se nemám tak debilně usmívat :drive: . Přidávám aditiva.
Já mám v :subaru: od 12.12.2008 najeto celkem 360 tkm. 2 leštěnky ze salónu (MY09 a MY13) a jedna ojetá klasika (SpecB MY06, druhý majitel, první najel 40 tkm). S problémovým dehtem MY09 jsem najel 218 tkm, auto po prodeji najelo cca 20 tkm a odešel mu motor. Se starým dehtem jsem řešil jen výměnu popraskaných světel v záruce a blikající kontrolku teploty zadního difu (obnažený drátek díky jízdě v terénu). Spojku jsem měl originál, měnila až při prodeji (a to přežila několik velkých srazů a blbnutí na sněhu). Je pravda, že jsem měl od 100 tkm stále puštěnou diagnostiku přes ELM327 a staral jsem se o nepřerušování regenerací, lepší nafta (u Teska) a aditiva.
U plečky mám najeto 89 tkm a řeším jen benzín a olej.
Za rok najedu cca 45 tkm, jednou za měsíc jako starosta svážím tříděný odpad z celé obce, to znamená cca 40x zastavit a rozjet se. Díky zahradě mám v každé nádrži minimálně jednou vozík. Díky starostování dost dodržuji limity, obec 53 tacho, mimo obec 80-90, dálnice většinou 110-120.
Šestihrnka MY06 SpecB jsem koupil po důchodci z Německa se 40 tkm, jedná se o víkendovku nebo záložní auto,za rok s ním najedu cca 8 tkm. Žádnou opravu jsem zatím neřešil, když jedeme na Valachy a Kysuce šestihrnkem, tak po dálnicích vůbec nejezdím pod limitem a jízdu si vychutnávám, většinou na výjezdu na Soláň, jsem upozorněn, že se nemám tak debilně usmívat :drive: . Přidávám aditiva.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
H6 outback,rok 2001,najeto přes 100tkm,nyní stav cca 270t.km,pouze oleje a jednou svíčky!
XV 2,0Diesel 2013,najeto 62t.km,nyní 92t.km,pouze garancni prohlidky.
Další naše subaru tolik nenajedou,tak to není odpovidajici:-) ale taky jim nic není
XV 2,0Diesel 2013,najeto 62t.km,nyní 92t.km,pouze garancni prohlidky.
Další naše subaru tolik nenajedou,tak to není odpovidajici:-) ale taky jim nic není
- mata
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 814
- Registrován: úte zář 25, 2012 11:59 pm
- Jméno a příjmení: Martin Štenc
- Bydliště: Sezimovo Ústí
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Takže GT 1999, koupě v 09/2014 cca 145.000 km, nyní cca 160.000 km. Nepočítám benzín, oleje, filtry, koberečky, gumy apod.
Preventivní výměny: rozvody, spojka, zapalovací kabely, svíčky.
Nutné výměny: plastové nadkolí, pomocný válec spojky, ložiska předních kol, kosti
Lakovna: shnilé lemy a otlučený lak od kamínků (pro zachování auta nutné)
Podvozek: ošetření černým sráčem
Dutiny: aplikace čehosi
Hliníkové součásti: vosk
AWD: celková prohlídka vozu, geometrie, vyčištění a promazání brzdových třmenů
Celkem suma sumárum: 45 tis.
Tak a teď nevím do jakého ze dvou klubů patřím :839:
Preventivní výměny: rozvody, spojka, zapalovací kabely, svíčky.
Nutné výměny: plastové nadkolí, pomocný válec spojky, ložiska předních kol, kosti
Lakovna: shnilé lemy a otlučený lak od kamínků (pro zachování auta nutné)
Podvozek: ošetření černým sráčem
Dutiny: aplikace čehosi
Hliníkové součásti: vosk
AWD: celková prohlídka vozu, geometrie, vyčištění a promazání brzdových třmenů
Celkem suma sumárum: 45 tis.
Tak a teď nevím do jakého ze dvou klubů patřím :839:
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Tak tohle jsem čekal,tahle reakce,nové vlákno prostě muselo přijít a díky za něj!
Leč do toho nemám čím celkem přispívat,mám auto jen od března 2015 a najeto cirka 10000km.
Ale stejně:Forester SG 2002,při koupi najeto 120 000 km,nyní 130 000km,investice jen motorák olej a plech pod motor od kofilky.Jo jednou preventivně čištění brzd,muška investice.Včil se chystám na olej komplet,tj motor,převodovka a diferák.Jinak jsem pořešil nějaké ty prkotiny,už ani nevím co,třeba meluzínu od předních oken.Jede to dobře a nikde nic neklepe,na podvozku díly jen původní,výfuk to samé,spojka,tlumiče taky atd.To se až divím :670:
Co vím z faktur,taky byly dle intervalu měněné rozvody,napínací kladka,snad vodní pumpa a oba řemeny příslušenství,oleje dle manuálu,samo i v difu a převodovce,měněna brzdovka a jiné kapaliny a nějaké prkotinky,třá žárovky,jinak nic.Dle sdělení subaru praha,taky jednou v Itálii svolávačka skrz možné koroze předních ramen,jinak nic.Jo a raz měněna baterka,varta,v roce 2010,je tam doteď.Olej neubývá ani při použití Totalu 5w-40.Všecko zatím drží i provozní náplně.
Taky předešlá majitel,byť jen měl auto jeden rok,tak ošetřil podvozek,prý netknutý rzí nějakým tím přípravkem a dal tomu denní světla a zadního asistenta,taky přidal zásuvku na 12V pro přední kameru.Plus přidal nové hliníky s pneu.
Tož tak,snad to přispěje k dobrému renomé subaru Fakt ale záleží jak kdo tomu dává zabrat a jaké auto kdo koupí,ročník,či ojetinu,km jsou fest důležité,zda mají fakt 100 000,nebo 250000 km proběh a myslím si,že tohle je nej pravidlo průřezem většiny aut.Howgh a za mě zatím pro případné zájemce subaru víc než dobré!
Leč do toho nemám čím celkem přispívat,mám auto jen od března 2015 a najeto cirka 10000km.
Ale stejně:Forester SG 2002,při koupi najeto 120 000 km,nyní 130 000km,investice jen motorák olej a plech pod motor od kofilky.Jo jednou preventivně čištění brzd,muška investice.Včil se chystám na olej komplet,tj motor,převodovka a diferák.Jinak jsem pořešil nějaké ty prkotiny,už ani nevím co,třeba meluzínu od předních oken.Jede to dobře a nikde nic neklepe,na podvozku díly jen původní,výfuk to samé,spojka,tlumiče taky atd.To se až divím :670:
Co vím z faktur,taky byly dle intervalu měněné rozvody,napínací kladka,snad vodní pumpa a oba řemeny příslušenství,oleje dle manuálu,samo i v difu a převodovce,měněna brzdovka a jiné kapaliny a nějaké prkotinky,třá žárovky,jinak nic.Dle sdělení subaru praha,taky jednou v Itálii svolávačka skrz možné koroze předních ramen,jinak nic.Jo a raz měněna baterka,varta,v roce 2010,je tam doteď.Olej neubývá ani při použití Totalu 5w-40.Všecko zatím drží i provozní náplně.
Taky předešlá majitel,byť jen měl auto jeden rok,tak ošetřil podvozek,prý netknutý rzí nějakým tím přípravkem a dal tomu denní světla a zadního asistenta,taky přidal zásuvku na 12V pro přední kameru.Plus přidal nové hliníky s pneu.
Tož tak,snad to přispěje k dobrému renomé subaru Fakt ale záleží jak kdo tomu dává zabrat a jaké auto kdo koupí,ročník,či ojetinu,km jsou fest důležité,zda mají fakt 100 000,nebo 250000 km proběh a myslím si,že tohle je nej pravidlo průřezem většiny aut.Howgh a za mě zatím pro případné zájemce subaru víc než dobré!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Koupeno v bazaru TT Auto, Domažlice 2.3.2013. Nájezd mělo 169.000 km, ověřeno nezávisle dle servisních záznamů u německého servisu. Auto bylo v relativním pořádku a stavu, celkový stav dobrý a u podvozku bych řekl, že výborný co se týká koroze. Pořizovací cena 139.000 Kč. Servisní náklady od té doby 83.000 Kč...Skoro jsem se lekl, ale u staršíého auta zákonitě odcházejí určité věci či je třeba povinnost vyměnit, aby nenastal větší průser...Suma 83.000 Kč se může jevit jako dost vysoká, ale pokud to vydělím délkou méhou provozu - 35 měsíců tak jsme na cca 2400 Kč/měsíc...Stále moc? 2.400 Kč/ ca 2400km měsíčně = ca 1,00Kč servisního zásahu/1km. Vysloveně klasická porucha byl snímač klikové hřídele, nakonec jsem musel koupit orig. za cca 2300 Kč.
Nutné výměny: zadní tlumiče vyměněny za Kayaba, rozvody, přední hom.klouby, skončila životnost LPG vstřikovačů Teleflex a montář LPG zařízení STAG, povinná výměna LPG nádrže..., brzd.destičky na všechna 4 kola...
Zbytečná výměna: indukční cívka (4.000 kč), bylo podezření, že způsobuje výpadek zapalování válce č.4. Od výměny LPG zařízení se toto prozatím neobjevilo...
Suma sumárum celkové náklady včetně PHM, pojistky a dalších prkotin jsou 4,40 Kč/km... Myslím, že to nijak nevybočuje oproti ostatním vozidlům...
Při takové zátěži to taky něco sežere i jiného než jen PHm...
Nutné výměny: zadní tlumiče vyměněny za Kayaba, rozvody, přední hom.klouby, skončila životnost LPG vstřikovačů Teleflex a montář LPG zařízení STAG, povinná výměna LPG nádrže..., brzd.destičky na všechna 4 kola...
Zbytečná výměna: indukční cívka (4.000 kč), bylo podezření, že způsobuje výpadek zapalování válce č.4. Od výměny LPG zařízení se toto prozatím neobjevilo...
Suma sumárum celkové náklady včetně PHM, pojistky a dalších prkotin jsou 4,40 Kč/km... Myslím, že to nijak nevybočuje oproti ostatním vozidlům...
Při takové zátěži to taky něco sežere i jiného než jen PHm...
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Jinak antikasičky jsou fakt krásný název,kéž by to tak i bylo ::-DD: ::-DD:
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Zásadní je snad i informace o skutečně najetých km v zimě .....subárko na úseku cca 10 km najede za všech podmínek cca těch 10 km.... předohrabky dle možnosí i 2x tolik a více (většinu z toho namístě) :845: ::-DDD:
S tím souvisí i čas, kdy se subárkem jedete daný úsek obdobně rychle i jistě, jako v létě, z kopce pak už pomaleji, pokud je led, zatímco s předohrabkou nikdy nevíte, jak dlouho bude cesta trvat a jestli to vůbec pude projet a vyjet
:845:
S tím souvisí i čas, kdy se subárkem jedete daný úsek obdobně rychle i jistě, jako v létě, z kopce pak už pomaleji, pokud je led, zatímco s předohrabkou nikdy nevíte, jak dlouho bude cesta trvat a jestli to vůbec pude projet a vyjet
:845:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- majtinek
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř led 06, 2016 10:19 am
- Jméno a příjmení: Martin Pavliš
- Bydliště: Praha 10
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Konecne lepsi tema tak ja si nakonec to subarko koupim. Jo a kdyby nejaky to Spec B bylo na prodej, tak se hlasim
Outback 3.0R 2005
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Tak já zmíním své první Legacy, které jsem provozoval mezi roky 2007-2009.
Byla to legendární motorizace 2,2 GX. Původně automat, předěláno na manuál.
Vzduchový podvozek překopán na normální pružiny.
Já auto kupoval od kamaráda, který ho jezdil 4 roky. Obě tyhle opravy byly udělány ještě před tím, než to kamarád pořídil.
Najel jsem s ním tenkrát tuším kolem 30000 km od 250tis. do 280tis., než jeho pouť ukončil zledovatělý prudký kopec, na jehož vrcholu jsem se objevil s vlekem a pod jehož úpatím jsem se zastavil ve sloupu veřejného osvětlení.
A následně zjištěná rozsáhlá koroze.
Na autě jsem dával 3" bodylift a gumy 215/65 R16
Kromě spojky jsem na něm nedělal nic a kamarád přede mnou jen spotřební materiál.
_________________________________________________________________________
Druhé Subaru, které můžu zmínit je Justy 92, 1.0, kterou jsme pořizovali pro synovce před 7 lety, jako jeho první auto. Najeto nevíme kolik, protože Justy má pouze pětimístné počítadlo kilometrů. Takže teď tam je myslím kolem 75000, ale nevíme, jestli je to reálně 175 nebo 275.
Justy byla 4 roky používána jako daily car a déle zde přítomní si jí pamatují ze srazů, kde s ní mladej dělal kusy psí. Jistě si vzpomenete na utavenou spojku v Hynčicích, kdy jsem pak mladýho táhnul 300 km na laně a Justy jela 300 km na volnoběh.
Na tom autě jsme kromě koroze nespravovali nic, nula. Jen oleje a filtry.
Tu spojku nepočítám, tu spálil při kravení ve sněhu.
Kolik s ní najel kilometrů ale nevím, nepamatuji si původní stav km.
____________________________________________________________________________
Outback H6 3.0 koupeno od ParabolD. Tomáš může zmínit, co na autě spravoval, během doby, co ho měl. Já mám auto od března 2014, ihned jsem do něj dal LPG. Mnou najeto 30 000 km. Současný stav tachometru je 300000 km.
Kromě oleje, filtrů a destiček jsem do něj zatím nemusel investovat nic.
Byla to legendární motorizace 2,2 GX. Původně automat, předěláno na manuál.
Vzduchový podvozek překopán na normální pružiny.
Já auto kupoval od kamaráda, který ho jezdil 4 roky. Obě tyhle opravy byly udělány ještě před tím, než to kamarád pořídil.
Najel jsem s ním tenkrát tuším kolem 30000 km od 250tis. do 280tis., než jeho pouť ukončil zledovatělý prudký kopec, na jehož vrcholu jsem se objevil s vlekem a pod jehož úpatím jsem se zastavil ve sloupu veřejného osvětlení.
A následně zjištěná rozsáhlá koroze.
Na autě jsem dával 3" bodylift a gumy 215/65 R16
Kromě spojky jsem na něm nedělal nic a kamarád přede mnou jen spotřební materiál.
_________________________________________________________________________
Druhé Subaru, které můžu zmínit je Justy 92, 1.0, kterou jsme pořizovali pro synovce před 7 lety, jako jeho první auto. Najeto nevíme kolik, protože Justy má pouze pětimístné počítadlo kilometrů. Takže teď tam je myslím kolem 75000, ale nevíme, jestli je to reálně 175 nebo 275.
Justy byla 4 roky používána jako daily car a déle zde přítomní si jí pamatují ze srazů, kde s ní mladej dělal kusy psí. Jistě si vzpomenete na utavenou spojku v Hynčicích, kdy jsem pak mladýho táhnul 300 km na laně a Justy jela 300 km na volnoběh.
Na tom autě jsme kromě koroze nespravovali nic, nula. Jen oleje a filtry.
Tu spojku nepočítám, tu spálil při kravení ve sněhu.
Kolik s ní najel kilometrů ale nevím, nepamatuji si původní stav km.
____________________________________________________________________________
Outback H6 3.0 koupeno od ParabolD. Tomáš může zmínit, co na autě spravoval, během doby, co ho měl. Já mám auto od března 2014, ihned jsem do něj dal LPG. Mnou najeto 30 000 km. Současný stav tachometru je 300000 km.
Kromě oleje, filtrů a destiček jsem do něj zatím nemusel investovat nic.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Těsnění pod makovicí a šponováky na řetěz... Jinak můj nájezd byl kolem 50ti...VDC píše:Tomáš může zmínit, co na autě spravoval, během doby, co ho měl.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1202
- Registrován: čtv říj 01, 2009 9:40 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vrtilka
- Bydliště: Kyšice okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Tak se přidávám také za cca 10let co nedám dopustit na Subaru jsem já osobně užíval lego 2.2Gx At 91 pak Hubertus 1.8 92, Forestera 2.0 90kW LPG žádný problém teď Baja LPG žádný problém všude jen spotřební materiál oleje atd.Druhá auta moji paní které u nás proběhla co jsem u Subaru, Lego 99 2.0l 92kw LPG, 2krát For 03 2.0 l 92kw LPG automat bez problému. Teď jezdí For 06 at 2.0 116kW bez LPG a občas svítí kuře, LPG není má možnost parkingu v práci kde není dovoleno. Opět jen oleje atd.
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
zatím jsem na autě najel cca 125 000 km. daily car.
vyloženě opravy (to co se rozbilo a nemělo by):
vyměna dvouhm. setrvačníku za jednoduchý: ≈ 24 000,-
zadní pravý ložisko kola: ≈ 5000,-
opravy výfuku: ≈ 2000,-
2x oprava pístků předních brzd: ≈ 7500,-
kladka klimatizace: ≈ 440,-
řekněme i přední lambda sonda: ≈ 3000,-
potřeba opravit: zaseklý zadní stěrač, osvětlení spz a nevracející se madlo pátých dveří, sem tam nefungující diplej PP :845:
0,3 Kč/km
není to uplná antikasička no... :655:
vyloženě opravy (to co se rozbilo a nemělo by):
vyměna dvouhm. setrvačníku za jednoduchý: ≈ 24 000,-
zadní pravý ložisko kola: ≈ 5000,-
opravy výfuku: ≈ 2000,-
2x oprava pístků předních brzd: ≈ 7500,-
kladka klimatizace: ≈ 440,-
řekněme i přední lambda sonda: ≈ 3000,-
potřeba opravit: zaseklý zadní stěrač, osvětlení spz a nevracející se madlo pátých dveří, sem tam nefungující diplej PP :845:
0,3 Kč/km
není to uplná antikasička no... :655:
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
VDC> no vidis, mas vymeneny tesneni pod hlavou a napinaky. To na motor nemusis do konce zivotnosti kastle sahnout :826:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
..tak se taky přidám no.. ::-DD: Forester MY13 v dieselu, daily car, najeto 53 tis. km....zatím kromě garancí ani kačka navíc...Tak snad nám to vydrží všem co nejdýl :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: antiKasičky - klub těch, co u Subaru řeší jen provoz
Vidíš, to mi Tomáš zamlčel. Dobrý.Slavek_xxx píše:VDC> no vidis, mas vymeneny tesneni pod hlavou a napinaky. To na motor nemusis do konce zivotnosti kastle sahnout
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97