Chlazení 4. válce pro EJ motory

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od seatik »

Mosazné fitinky jsou většinou dimenzované do 110 °. Nicméně já bych to řešil t- kusem a hadičníky do něj.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od VDC »

No přesně tak jsem to myslel. 3/8 T kus a do něj 3/8 hadičníky. Tak bych to řešil já.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24342
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od sima »

To mě napadlo taky, ale jsem v tomto technicky nesmělý, nechtěl jsem radit blbě!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od lazard »

Sando, ja nevim, z ceho to je. Zkousel jsme se divat, ale nic tam se shora navidim a ze spodu diky psodnimu krytu uz vubec ne. Kdbych zjistil, z ceho to je, dam vedet.
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od zhor »

VDC píše:No přesně tak jsem to myslel. 3/8 T kus a do něj 3/8 hadičníky. Tak bych to řešil já.
Jakože to téčko, co tu dával Vašek a pak na to navařit koncovky na hadice?

Já zvažuju ten nylon, vystuženej skelnýma vláknama, teplotně je to odolný, vydržet by to mělo a cenově dostupný a nemusím řešit vaření apod.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od VDC »

Ne navařit. Téčko s vnitřním závitem a osadit hadičníky ObrázekObrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od suubaru »

V čem je to lepší oproti T kusu rovnou s hadičníky?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od zhor »

Díky Tome, už jsem to konečně pochopil.
suubaru píše:V čem je to lepší oproti T kusu rovnou s hadičníky?
Je to lepší v tom, že ten kus s hadičníky se v nerezu nedělá (aspoň ne běžně), takže se to dá takhle poskládat po dílech. Jinak samozřejmě jednolitej kus by byl lepší, bylo by o "starost" míň s tesněním závitů.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od Traveller »

Pro info stran teploty:
Bronzové ventily, které mají běžná mosazná střeva, děláme do 150°C. 8-?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od VDC »

Čum vole obře, tohle asi potřebuješ. :-)

https://tvarovky-trubky.heureka.cz/h2o- ... 1490t-010/

Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10653
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od Mira »

Njn. To jsem naznačoval jako prvotní řešení. Dělá se to i v hliníku a dokonce litinový. V plastu taky, jen v nerezu a nylonu ne. :-D
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od zhor »

No v hliníku by mě to zajímalo, to jsem nenašel.

Nicméně jsem si dneska objednal ty "plastový" Gates 28632. Je to nylon vyztužený skelnýma vláknama, pro automotive, a teplotní odolnost, která mi dodá klid (-60°C +250°C) a cenově to je podobný jako ta mosaz (u které bych byl na trní, jestli to vydrží nebo ne).
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10653
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od Mira »

Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od zhor »

škoda no, ten hliník by se mi líbil.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory

Příspěvek od zhor »

Tak propojky doma, a probiha testování, jeden na plotne a druhej v mrazaku

Obrázek

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“