Pořídil jsem z AE za cca 2800, chystam se to nacpat do svýho Outbacka BP. Dost pravděpodobně to šoupnu v kufru do prostoru za podběh, kde je kufr nejširší. Prostup ven minimálně pro sání a výfuk spalovací komory je jasnej, vychází to v tom místě na jednu vrstvu plechu přímo do díry pro koncový tlumič výfuku - otázka je, jestli tím, že pod topením než tu výstupní hadici ohnu bude potřeba cca 5cm místa, jestli se to tam k sobě vejde, snad jo.
Elektrika - je to sice nejdál od baterky, nicméně nežere to víc než ~10 A při startu - žhavení (ještě ověřím osobně, ale podle různých videí to tak je), tak by to měla snést stávající kabeláž co je třeba k CL zásuvce. Nechci tahat další kabel skrz auto
Rozvod teplýho vzduchu - v autě to není zas takovej problém, tam stačí ta hadice co k tomu dodávají na nějaký základní nasměrování do prostoru, rozhodně se nechystam si po autě natahat hadice aby to foukalo všude na různý místa. Co bych ale chtěl je výstup ven, třeba do stanu. Z toho místa, kde to bude nainstalovaný neni takovej problém se dostat za tapec třeba směrem k nárazníku, spíš teď sháním hadici, která to zvládne. Co jsem dostal fotky od nějakýho týpka na FB, při min. výkonu je na výstupu asi 60 °C, což je v pohodě, ale na max naměřil asi 140 °C, takže bych to rád dimenzoval na tu horší variantu, ale většina VZT hadic jsou třeba do 100 °C. A hadice co zvládnou víc jsou spíš na odvod spalin, chemie, ... takže není jistá zdravotní nezávadnost. Rád bych nějakou se spirálovitou výztuhou, co půjde axiálně stlačit, abych ji mohl mít v autě třeba 5 m a nezabírala tolik místa. Ty VZT bejvaj plastový, určitá stlačitelnost tam je, ale nic extra. No a k tomu ještě nějaký rozdvojky, abych mohl do stanu vést menší průměr (chtěl bych jen 40mm), ale abych nevytvářel pro ventilátor větší odpor, takže to "rozpůlit", jeden výdech do auta, druhý do stanu. A zásadní bude vymyslet/vyrobit průchodku do toho nárazníku, to už jsem konzultoval s naším Přecedou, asi to skončí tak, že mi vyrobí něco konkrétního, protože mě nenapadá nic, co by šlo rovnou koupit. Aby to mělo přírubu na přimontování na panel, a nějaký vnitřní bajonet na vložení hadice, a zátku při nepoužívání (99 % času
)
A taky ještě otázka bezpečnosti - do elektriky to musí být připojený nastálo. Ne přes bateriovou ochranu. Pokud by v plný zátěži vypla elektrika, přestane foukat ventilátor, a elektronika uvnitř topení se může roztavit. Požár by to způsobit nemělo, ale asi by se to samo zničilo. Nicméně viděl jsem chytrý řešení - drát z ŘJ k palivový pumpě prohnat skrz relé, který je při dobrym napětí baterie sepnutý. ŘJ ovládá pumpu jako normálně, a ve chvíli, kdy bateriová ochrana vypne, rozpojí se relé a pro ŘJ to je jako kdybych konektor k pumpě odpojil. Vyhodnotí to jako chybu, zahájí proces vypnutí, dochlazení, a vypne se. Ve vypnutym stavu to už žere minimum.
A prej je dobrý si pořídit detektor CO. Sice je spalovací prostor oddělenej, ale nikdy nevíš, jestli se nepodělalo něco uvnitř. Co jsem viděl videa kdy to měli rozebraný, musely by selhat dvě těsnění naráz - nicméně možný to je a to, že jedno selhalo člověk stejně nepozná, než selže i druhý, a to už může bejt pozdě.
Až to nainstaluju, určitě se tady na fóru pochlubil s tím co to obnášelo.