Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Kudy jde výfuk a odkud jde sání? Zachoval jsi originální tlumič výfuku?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Díky Petře
Láďo, všechno se včas dozvíte ve zkratce, původně jsem to chtěl vyvést přímo dolů k tlumiči výuku auta, ale nevešlo by se to k sobě. Tak jsem sání a výfuk vyvedl bokem, otvorem kde jsou takový ty vzduchový klapky pod nárazníkem. Tam je sání, výfuk i s tím minitlumičem co k tomu byl (není to tlumič, ta trubka skrz vede rovně ale dle videí to trochu pomáhá i tak) a i jsem tam vyvedl hadici ven, kdybych si chtěl zatopit ve stanu vedle auta. A ten původní otvor je překrytý plechem a utěsněný silikonem.
Fotka za tisíc slov, ale jak jsem říkal, nebyl čas
Nicméně ještě jednou to dolů půjde, chci udělat průchodku do nárazníku, takže nárazník ještě jednou dolů půjde a vyfotím to.
Láďo, všechno se včas dozvíte ve zkratce, původně jsem to chtěl vyvést přímo dolů k tlumiči výuku auta, ale nevešlo by se to k sobě. Tak jsem sání a výfuk vyvedl bokem, otvorem kde jsou takový ty vzduchový klapky pod nárazníkem. Tam je sání, výfuk i s tím minitlumičem co k tomu byl (není to tlumič, ta trubka skrz vede rovně ale dle videí to trochu pomáhá i tak) a i jsem tam vyvedl hadici ven, kdybych si chtěl zatopit ve stanu vedle auta. A ten původní otvor je překrytý plechem a utěsněný silikonem.
Fotka za tisíc slov, ale jak jsem říkal, nebyl čas
Nicméně ještě jednou to dolů půjde, chci udělat průchodku do nárazníku, takže nárazník ještě jednou dolů půjde a vyfotím to.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Je to utěsněný těsnícím tepluodolným tmelem... já ti dám silikon...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Eh, jo, "gasket sealant" pro mě tuba se silikonem no pardon
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Za mě pěkný, a věřím že svoji funkci to bude plnit na jedničku. A pokud bude nějaký zimní camping.... to budeš mít nad ranem kamarádů
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Sání pro spalování je oddělené od sání vzduchu co jde do kabiny? Myslel jsem kde je sání ohřívaného vzduchu, jak je zařízené aby to nesálo z výfuku...
Tomáši můj kolega si taky chystá externí bednu s tímto topením...tak jsem zvedavej jak vám to bude chodit, kolik to bude vážit a jak to bude velký.
Tomáši můj kolega si taky chystá externí bednu s tímto topením...tak jsem zvedavej jak vám to bude chodit, kolik to bude vážit a jak to bude velký.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Měl jsem Láďo stejný dotaz rozepsaný...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Myslím, že si vzpomínám, že sání pro spalování je na spodní přírubě topení oddělené od nasávání vzduchu na ohřev - tj. vrtáš dvě díry na sání a výfuk a venku potřebuješ místo na tlumič výfuku. Původní myšlenka výrobce je, že ohřívaný vzduch se nasává z kabiny a tím je to oddělené.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Přesně tak Láďo. Na spodku toho topení (já ho mám pootočeno 90 st. kolem osy, takže na boku) jsou dva otvory pro sání a výfuk spalovací komory. A osově skrz proudí ohřívaný vzduch, ten to tedy saje i fouká z/do kabiny. Jediný co nemám vyzkoušený je, jakou to bude mít sílu sát vzduch z kabiny auta a foukat ven do stanu, tedy v autě podtlak a ve stanu přetlak. Minimální, ale stejně. Nevím, jestli moje auta zavírá nějakou klapku ventilace, pokud ne, mělo by to v pohodě tahat vzduch filtrem klimy, různými netěsnostmi nebo vzduchovou klapkou na pravé straně, kudy mám zas vytažený kabely k tažnýmu (jo, to byl další důvod dát to topení doleva).
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Jestli to správně chápu, tak ve stanu bude přetlak teplého vzduchu. Hezky se nafoukne a pak se vznese jako horkovzdušný balón...skvělý nápad!
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Oukej, o důvod víc to zrealizovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Já se večer pořádně najim, abychom zůstali u země. Nějaký těžký jídla jako třeba houby. (viz Cimrmanův gravitační důlní výtah)
Spíš mě "trápí" podtlak v autě, jestli to topení nebude vadit a jestli se dostatečně uchladí. No v nejhorším se vypne.
Spíš mě "trápí" podtlak v autě, jestli to topení nebude vadit a jestli se dostatečně uchladí. No v nejhorším se vypne.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Uchladit by se to mělo, obzvlášť když bude v autě chladno. Před zastavením bych dal pozor, aby nebylo přepnuto na vnitřní cirkulaci vzduchu. Ale obávám se, že ti bude v autě smrdět nafta - udržet ten kanystr čistej nepobryndanej bych já osobně nedokázal.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Vnitřní cirkulaci používám sporadicky...
A kanystr bych holt otřel benzínem
A kanystr bych holt otřel benzínem
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Podtlak v aute vyresis otevrenim okynka. Akorat teda na bezramy se blbe shanej ofuky pretlaku ve stanu bych se fakt nebal, aspon kdyz vezmu ten muj ministan pro dva, tak pri jeho baleni fakt nemam pocit, ze by byl alespon trosku vzduchotesnej (tropika ma dole luft by design a ta vnitrni spaci cast sice jakztakz udrzi kapky vody, ale vzduch prochazi volne skrz)
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk