Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14818
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Příspěvek od Tapan »

Ale co? To auto se chová úplně stejně jako všechny ostatní Felicie. Jede stejně, vrčí stejně, do stejného kopce na plný plyn na čtyřku jede stejně rychle...a ne, nikde nic neteče. Emise taky plus mínus podobné jako u podobných exemplářů. Jen palivo v nádrži mizí dvojnásobnou rychlostí. Soused s hadičkou byl taky vyloučen.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1484
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Příspěvek od mišus »

Kámo každej motor musíš zajet nejlépe podle výrobce. Příklad...nikdy ho nenechat běžet dlouho za studena na volnoběh, za studena jet solich, až se ohřeje tak nepodtacet a nepretacet, po ujetí 500 až 1500km vyměnit olej. Výrobce uvádí rozsah otáček na urcitej kvalt a to když dodrzis, budeš mít motor jak víno. Když budeš motor za studena točit a srat na něj, přetáčet při zahřátí...tohle způsobí zapeceni kroužků, kor když jsou nezajety, pak další věc, když ho budeš podtacet nepodrazovat, trápit, bude línej. Jen hlupák řekne že se motor nemusí zajíždět i po zajetí se k motoru musíš chovat slušně a není to nic proti tobě, tak se neuraz. M
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1484
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Příspěvek od mišus »

A motoru už jsem kompletně zgeneralkoval dost, každej kdo dodržel to, co jsem radil je v klidu ( nežere olej a jezdí svižně, má sílu). Ale ti, co vypli motor hned za kopcem, kde při výstupu byl zahratej jak svině a jezdili do 80km/h maj motor na piču, protože nedodržovali při zajíždění pravidla
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22676
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Příspěvek od spm »

Já se neurážim, mě to jenom fakt seriózně technicky zajímalo, co se v tom motoru může při prvních kilometrech stát jinak, že by to udělalo takový rozdíly. Zvlášť když je to v podstatě hodně precizní přesná mechanická věc. Jasně, kroužky beru, ale to zase když je hned na začátku zpeču, tak z toho nejspíš od začátku bude olejnička, co bude žrát olej. Zahřívání atd. je taky jasný, ale to platí pořád - tam zase beru, že při tom extrémním namáhání za studena se to někde nebude stačit mazat a eventuelně tím velkým rozdílem teplot někde něco foukne nebo praskne...

Tapan: no, emise se měří bez zátěže a ještě se tam navíc zkoumá akorát množství CO. Takže by mě zas tolik nezaskočilo, že to má emise v pohodě, ikdyby tam toho paliva víc šlo :-) Nevim, prdlajs se v tom vyznám, ale když třeba střelím, že by to za jízdy vyrábělo bohatší směs, tak výkon to bude mít +- stejnej, ale paliva víc sežereš.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24291
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Příspěvek od sima »

Blbě třeba srovnám,ale musím,zajížděl jsem v životě jen jeden motůrek-simsona :-) ale dal jsem si záležet,bo to byl festovně vysněný stroj,v tu dobu bez diskuze jo.Jezdil pak rychleji,než ostatním,v garáži jsme měli spoustu simáku a i pár kámošů jej mělo,ale nikomu to nefrčelo na rovince jako ten můj,ani v kopcích,jednoduše celkově ten motor táhnul lépe.
Taky pár jiných příkladů bych uvedl,naposled jedno služební auto(téměř 100 000km)tam když brutálně prošlápnu plyn až na podlahu byla tam taková a je furt trochu díra a dokonce i plyn pedál nejníže klade odpor,ale zlepšuje to se postupně,jen si myslím,že už to nikdy nebude ono.Jezdil s tím 70 letý pán a odvařil vždy akorát tak pár spojek,na všech autech...Vždy se říkalo,že auto musíš naučit jezdit,jde i rozhýbat to staré,ale to je jedno,hlavně na zajíždění motoru věřím.Tj docela prééé si myslím.
Zmiňoval tu yohn jak mu klesla spotřeba,že tomu dával před tím víc za uši(samozřejmě a rozhodně to není jen o tomhle! )pozorně jsem to nečetl,taky tam nahrál nový soft či co,to udělalo nejspíš nejvíc,psal tu o tom více...jen jsem si na to vzpomněl zrovna,zajíždění je důležité furt,to si myslím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy

Příspěvek od VDC »

Jendo představ si to jednoduše. Motor po opravě má obrobené vložky válců a nové pístní kroužky. A těsnost a kvalita povrchu válce je pro funkci motoru zásadní. A jak si to vzájemně sedne, tak to pak bude fungovat. A to se právě děje tím zajetím.

V Dobřanech bývalo na půjčování Legacy, v němž byla 1.6 z Imprezy. Tenhle motor normálně nejede. Ale jak si to každej půjčil a nakládal tomu, tak ten motor jel líp než dvoulitr. A to se nestalo tím, že by líp fungovala elektronika. To byla čistě mechanická záležitost. Motor je, přes všechny moderní píčoviny, který jsou na něm navěšený, furt primárně mechanická soustava, která funguje tak dobře, jak dobře je zajetá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“