Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
Ale co? To auto se chová úplně stejně jako všechny ostatní Felicie. Jede stejně, vrčí stejně, do stejného kopce na plný plyn na čtyřku jede stejně rychle...a ne, nikde nic neteče. Emise taky plus mínus podobné jako u podobných exemplářů. Jen palivo v nádrži mizí dvojnásobnou rychlostí. Soused s hadičkou byl taky vyloučen.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
Kámo každej motor musíš zajet nejlépe podle výrobce. Příklad...nikdy ho nenechat běžet dlouho za studena na volnoběh, za studena jet solich, až se ohřeje tak nepodtacet a nepretacet, po ujetí 500 až 1500km vyměnit olej. Výrobce uvádí rozsah otáček na urcitej kvalt a to když dodrzis, budeš mít motor jak víno. Když budeš motor za studena točit a srat na něj, přetáčet při zahřátí...tohle způsobí zapeceni kroužků, kor když jsou nezajety, pak další věc, když ho budeš podtacet nepodrazovat, trápit, bude línej. Jen hlupák řekne že se motor nemusí zajíždět i po zajetí se k motoru musíš chovat slušně a není to nic proti tobě, tak se neuraz. M
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
A motoru už jsem kompletně zgeneralkoval dost, každej kdo dodržel to, co jsem radil je v klidu ( nežere olej a jezdí svižně, má sílu). Ale ti, co vypli motor hned za kopcem, kde při výstupu byl zahratej jak svině a jezdili do 80km/h maj motor na piču, protože nedodržovali při zajíždění pravidla
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
Já se neurážim, mě to jenom fakt seriózně technicky zajímalo, co se v tom motoru může při prvních kilometrech stát jinak, že by to udělalo takový rozdíly. Zvlášť když je to v podstatě hodně precizní přesná mechanická věc. Jasně, kroužky beru, ale to zase když je hned na začátku zpeču, tak z toho nejspíš od začátku bude olejnička, co bude žrát olej. Zahřívání atd. je taky jasný, ale to platí pořád - tam zase beru, že při tom extrémním namáhání za studena se to někde nebude stačit mazat a eventuelně tím velkým rozdílem teplot někde něco foukne nebo praskne...
Tapan: no, emise se měří bez zátěže a ještě se tam navíc zkoumá akorát množství CO. Takže by mě zas tolik nezaskočilo, že to má emise v pohodě, ikdyby tam toho paliva víc šlo Nevim, prdlajs se v tom vyznám, ale když třeba střelím, že by to za jízdy vyrábělo bohatší směs, tak výkon to bude mít +- stejnej, ale paliva víc sežereš.
Tapan: no, emise se měří bez zátěže a ještě se tam navíc zkoumá akorát množství CO. Takže by mě zas tolik nezaskočilo, že to má emise v pohodě, ikdyby tam toho paliva víc šlo Nevim, prdlajs se v tom vyznám, ale když třeba střelím, že by to za jízdy vyrábělo bohatší směs, tak výkon to bude mít +- stejnej, ale paliva víc sežereš.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
Blbě třeba srovnám,ale musím,zajížděl jsem v životě jen jeden motůrek-simsona ale dal jsem si záležet,bo to byl festovně vysněný stroj,v tu dobu bez diskuze jo.Jezdil pak rychleji,než ostatním,v garáži jsme měli spoustu simáku a i pár kámošů jej mělo,ale nikomu to nefrčelo na rovince jako ten můj,ani v kopcích,jednoduše celkově ten motor táhnul lépe.
Taky pár jiných příkladů bych uvedl,naposled jedno služební auto(téměř 100 000km)tam když brutálně prošlápnu plyn až na podlahu byla tam taková a je furt trochu díra a dokonce i plyn pedál nejníže klade odpor,ale zlepšuje to se postupně,jen si myslím,že už to nikdy nebude ono.Jezdil s tím 70 letý pán a odvařil vždy akorát tak pár spojek,na všech autech...Vždy se říkalo,že auto musíš naučit jezdit,jde i rozhýbat to staré,ale to je jedno,hlavně na zajíždění motoru věřím.Tj docela prééé si myslím.
Zmiňoval tu yohn jak mu klesla spotřeba,že tomu dával před tím víc za uši(samozřejmě a rozhodně to není jen o tomhle! )pozorně jsem to nečetl,taky tam nahrál nový soft či co,to udělalo nejspíš nejvíc,psal tu o tom více...jen jsem si na to vzpomněl zrovna,zajíždění je důležité furt,to si myslím.
Taky pár jiných příkladů bych uvedl,naposled jedno služební auto(téměř 100 000km)tam když brutálně prošlápnu plyn až na podlahu byla tam taková a je furt trochu díra a dokonce i plyn pedál nejníže klade odpor,ale zlepšuje to se postupně,jen si myslím,že už to nikdy nebude ono.Jezdil s tím 70 letý pán a odvařil vždy akorát tak pár spojek,na všech autech...Vždy se říkalo,že auto musíš naučit jezdit,jde i rozhýbat to staré,ale to je jedno,hlavně na zajíždění motoru věřím.Tj docela prééé si myslím.
Zmiňoval tu yohn jak mu klesla spotřeba,že tomu dával před tím víc za uši(samozřejmě a rozhodně to není jen o tomhle! )pozorně jsem to nečetl,taky tam nahrál nový soft či co,to udělalo nejspíš nejvíc,psal tu o tom více...jen jsem si na to vzpomněl zrovna,zajíždění je důležité furt,to si myslím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 1.0 4x4 do buggy
Jendo představ si to jednoduše. Motor po opravě má obrobené vložky válců a nové pístní kroužky. A těsnost a kvalita povrchu válce je pro funkci motoru zásadní. A jak si to vzájemně sedne, tak to pak bude fungovat. A to se právě děje tím zajetím.
V Dobřanech bývalo na půjčování Legacy, v němž byla 1.6 z Imprezy. Tenhle motor normálně nejede. Ale jak si to každej půjčil a nakládal tomu, tak ten motor jel líp než dvoulitr. A to se nestalo tím, že by líp fungovala elektronika. To byla čistě mechanická záležitost. Motor je, přes všechny moderní píčoviny, který jsou na něm navěšený, furt primárně mechanická soustava, která funguje tak dobře, jak dobře je zajetá.
V Dobřanech bývalo na půjčování Legacy, v němž byla 1.6 z Imprezy. Tenhle motor normálně nejede. Ale jak si to každej půjčil a nakládal tomu, tak ten motor jel líp než dvoulitr. A to se nestalo tím, že by líp fungovala elektronika. To byla čistě mechanická záležitost. Motor je, přes všechny moderní píčoviny, který jsou na něm navěšený, furt primárně mechanická soustava, která funguje tak dobře, jak dobře je zajetá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97