Vypolstrování středové konzole
Napsal: stř říj 18, 2017 12:13 pm
Zakládám toto vlákno pro sdílení postřehů a řešení. A zakládám jej s modřinou na pravém koleni, vnější strana
Asi to bude zajímavé zejména pro majitele GT, Imprez a BRZ, tedy vozidel, se kterými se čas od času jede trochu ostřeji. A ti, kdo se svezli na okruhu a nemají vícebodé pásy nebo skořepinové sedačky, ti asi vědí.
Jde o to, že při kroužení po okruhu (a nejen tam) se často opírá pravé koleno o centrální konzoli, aby se fixovalo tělo v sedačce. Jak víte, volant není v autě na to, aby se ho řidič držel. A při této bohulibé motoristické činnosti se pak stává, že koleno, respektive horní část holení kosti, dostává pěkně zabrat.
Taky chci opět připomenout, že sedačky nebo vícebodé pásy jsou řešením, ale nejsou-li, nebo není-li možné je použít, pak jsme zpět u tématu.
Některá auta to mají vyřešeno buď sériově, nebo jako doplněk. Závodní okruhová auta jsou občas také zajímavě vypolstrovaná. Přikládám několik civilních variant pro představu, o čem mluvím.
Často také bolí koleno při delších trasách, kdy se nepodaří vměstnat pravou nohu do požadovaného vinglu. Znáte to sami, máte možnost koleno opřít o tvrdou konzoli, nebo ho nechat mimo a opřít se holení. Vzniká tak následně problém s nastavením sedačky a vzdáleností od volantu. Pro mě osobně funguje pozice, ve které je koleno přesně na tvrdé konzoli, což na okruhu fakt bolí. Když se tedy nespoutám pásy.
Dodatečný "pad" je v ČR prakticky nemožné sehnat, případně je v UK za nesmyslné peníze. Jako doplněk existuje pro BRZ/GT86/ScionFR. Pro WRX/STI nikoli. A neřekl bych, že sériové sedačky nějak extra drží. Jak to tedy řešit?
Teď se pokouším o alternativu ve formě podložky pod zápěstí. Prostě ji nalepím oboustrankou na konzoli na místě odpovídající dotyku kolena s konzolí.
https://www.alza.cz/connect-it-ci-498-c ... 291673.htm
Řešili jste někdy něco takového, nebo se vás to nikterak netýká?
Asi to bude zajímavé zejména pro majitele GT, Imprez a BRZ, tedy vozidel, se kterými se čas od času jede trochu ostřeji. A ti, kdo se svezli na okruhu a nemají vícebodé pásy nebo skořepinové sedačky, ti asi vědí.
Jde o to, že při kroužení po okruhu (a nejen tam) se často opírá pravé koleno o centrální konzoli, aby se fixovalo tělo v sedačce. Jak víte, volant není v autě na to, aby se ho řidič držel. A při této bohulibé motoristické činnosti se pak stává, že koleno, respektive horní část holení kosti, dostává pěkně zabrat.
Taky chci opět připomenout, že sedačky nebo vícebodé pásy jsou řešením, ale nejsou-li, nebo není-li možné je použít, pak jsme zpět u tématu.
Některá auta to mají vyřešeno buď sériově, nebo jako doplněk. Závodní okruhová auta jsou občas také zajímavě vypolstrovaná. Přikládám několik civilních variant pro představu, o čem mluvím.
Často také bolí koleno při delších trasách, kdy se nepodaří vměstnat pravou nohu do požadovaného vinglu. Znáte to sami, máte možnost koleno opřít o tvrdou konzoli, nebo ho nechat mimo a opřít se holení. Vzniká tak následně problém s nastavením sedačky a vzdáleností od volantu. Pro mě osobně funguje pozice, ve které je koleno přesně na tvrdé konzoli, což na okruhu fakt bolí. Když se tedy nespoutám pásy.
Dodatečný "pad" je v ČR prakticky nemožné sehnat, případně je v UK za nesmyslné peníze. Jako doplněk existuje pro BRZ/GT86/ScionFR. Pro WRX/STI nikoli. A neřekl bych, že sériové sedačky nějak extra drží. Jak to tedy řešit?
Teď se pokouším o alternativu ve formě podložky pod zápěstí. Prostě ji nalepím oboustrankou na konzoli na místě odpovídající dotyku kolena s konzolí.
https://www.alza.cz/connect-it-ci-498-c ... 291673.htm
Řešili jste někdy něco takového, nebo se vás to nikterak netýká?