Stránka 1 z 1

Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: stř kvě 03, 2017 8:26 pm
od outback
Předsedo, jsi zatím první uživatel, napiš mi sem něco než budou moci přispívat i ostatní

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv kvě 04, 2017 6:18 am
od George
To je pravda. Taky me zajima ergonomie, citelnost za provozu.... fotky.

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv kvě 04, 2017 6:52 am
od VDC
Ok, čitelnost za provozu je dobrá. Jsem na to zvyklej koukat pořád a vlastně na hodnoty na displeji koukám víc, než na tachometr jako takový. Teploty, napětí a rychlost jsou na krajích, takže je nemusím hledat očima a stačí letmý pohled.
Podle mě, vzhledem ke konstrukci displeje, možnostem zobrazení a množství hodnot, je to maximum možného.

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv kvě 04, 2017 7:09 pm
od outback
Teď jsem to vozil na držáku pro mobil, je to luxus - nikam neklouže a drží. Akorát to musí být opřené o palubku, protože to má dlouhý krk co jinak vibruje.

Čidlo tlaku ukazuje při vypnutém motoru podle nálady 0.1-0.4 baru - přijde mi, že čím teplejší motor, tím víc. Asi budu ukazovat cokoliv pod 0.5 jako LOW.

Napětí měření přímo je o 0.1-0.2V vyšší, než to co hlásí ECU. To je akceptovatelná odchylka, neznamená to, že bych měřil špatně.

Displeje 20x4 - jas v závislosti na barvě:

Černé pozadí bílé písmo: perfektně čitelné kdykoliv, neoslňuje
Zelené pozadí černé písmo: starý neoslňuje, nový v noci ano, bude se muset dodělat regulace
Modré pozadí a (asi) tmavé písmo: mne oslňoval předsedu ne tak si to přeberte

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv kvě 04, 2017 8:28 pm
od VDC
Já mám rád, když to svítí. Mám podsvícení všeho vytažený na maximum a ani za tmy mě to neoslňuje. S něčím takovým jako míval Saab a říkal tomu "black panel" bych jezdit nemohl.
Takže to, že to mě vyhovuje neznamená, že to tak musí vyhovovat všem.

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: pát kvě 05, 2017 12:03 am
od HonzaCZ
outback píše:Napětí měření přímo je o 0.1-0.2V vyšší, než to co hlásí ECU. To je akceptovatelná odchylka, neznamená to, že bych měřil špatně.
Hele, nevím, čím to, ale v různých částech elektroniky v autě je mírně různý napětí. Takže to nemusí ani být odchylka. Třeba u mýho modelu je v BIU monitor napětí pro asi 4 místa a každé se lehce liší.

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: pát kvě 05, 2017 1:04 am
od spm
Ono je podsvětlení a podsvětlení... já jsem zrovna ten, co to všude ztlumuje a všechno ladí do černa, ale v OTB mám to podsvětlení taky nastavený na max a přijde mi, že nijak zvlášť nesvítí... (oproti třeba škodifce doma, kde je to na minimu a klidně bych to dal ještě míň, jak to pálí do očí).

Nemůže to být prostě už úbytek napětí na vedení, který je kdoví jak dlouhý, několikrát napojený a tahaný tenkýma kabelama? (nevim teda kde to měří auto, jestli to nejsou 4 místa někde v motoru).

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: pát kvě 05, 2017 1:20 am
od HonzaCZ
No měří to v různých řídících jednotkách.

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Napsal: pát kvě 05, 2017 5:33 am
od outback
VDC píše:Já mám rád, když to svítí. Mám podsvícení všeho vytažený na maximum a ani za tmy mě to neoslňuje. S něčím takovým jako míval Saab a říkal tomu "black panel" bych jezdit nemohl.
Takže to, že to mě vyhovuje neznamená, že to tak musí vyhovovat všem.
Já na dlouhé dálniční jízdy v noci vždy vše ztlumím a zruším. Ještě na Passatu šel displej mezi tachometrem a otáčkoměrem vypnout, v Audi už šla vypnout jen obrazovka infotainmentu a displej uprostřed mezi budíky ne, tak jsem ho aspoň přepínal na zobrazení kde svítí nejmíň pixelů a tiše záviděl Saabistům...

Napětí: samozřejmě je napětí na různých místech různé, čekal bych i větší rozdíly