Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od outback »

Předsedo, jsi zatím první uživatel, napiš mi sem něco než budou moci přispívat i ostatní
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od George »

To je pravda. Taky me zajima ergonomie, citelnost za provozu.... fotky.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od VDC »

Ok, čitelnost za provozu je dobrá. Jsem na to zvyklej koukat pořád a vlastně na hodnoty na displeji koukám víc, než na tachometr jako takový. Teploty, napětí a rychlost jsou na krajích, takže je nemusím hledat očima a stačí letmý pohled.
Podle mě, vzhledem ke konstrukci displeje, možnostem zobrazení a množství hodnot, je to maximum možného.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od outback »

Teď jsem to vozil na držáku pro mobil, je to luxus - nikam neklouže a drží. Akorát to musí být opřené o palubku, protože to má dlouhý krk co jinak vibruje.

Čidlo tlaku ukazuje při vypnutém motoru podle nálady 0.1-0.4 baru - přijde mi, že čím teplejší motor, tím víc. Asi budu ukazovat cokoliv pod 0.5 jako LOW.

Napětí měření přímo je o 0.1-0.2V vyšší, než to co hlásí ECU. To je akceptovatelná odchylka, neznamená to, že bych měřil špatně.

Displeje 20x4 - jas v závislosti na barvě:

Černé pozadí bílé písmo: perfektně čitelné kdykoliv, neoslňuje
Zelené pozadí černé písmo: starý neoslňuje, nový v noci ano, bude se muset dodělat regulace
Modré pozadí a (asi) tmavé písmo: mne oslňoval předsedu ne tak si to přeberte
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od VDC »

Já mám rád, když to svítí. Mám podsvícení všeho vytažený na maximum a ani za tmy mě to neoslňuje. S něčím takovým jako míval Saab a říkal tomu "black panel" bych jezdit nemohl.
Takže to, že to mě vyhovuje neznamená, že to tak musí vyhovovat všem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

outback píše:Napětí měření přímo je o 0.1-0.2V vyšší, než to co hlásí ECU. To je akceptovatelná odchylka, neznamená to, že bych měřil špatně.
Hele, nevím, čím to, ale v různých částech elektroniky v autě je mírně různý napětí. Takže to nemusí ani být odchylka. Třeba u mýho modelu je v BIU monitor napětí pro asi 4 místa a každé se lehce liší.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22544
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od spm »

Ono je podsvětlení a podsvětlení... já jsem zrovna ten, co to všude ztlumuje a všechno ladí do černa, ale v OTB mám to podsvětlení taky nastavený na max a přijde mi, že nijak zvlášť nesvítí... (oproti třeba škodifce doma, kde je to na minimu a klidně bych to dal ještě míň, jak to pálí do očí).

Nemůže to být prostě už úbytek napětí na vedení, který je kdoví jak dlouhý, několikrát napojený a tahaný tenkýma kabelama? (nevim teda kde to měří auto, jestli to nejsou 4 místa někde v motoru).
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

No měří to v různých řídících jednotkách.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Přídavný displej - zkušenosti s provozem

Příspěvek od outback »

VDC píše:Já mám rád, když to svítí. Mám podsvícení všeho vytažený na maximum a ani za tmy mě to neoslňuje. S něčím takovým jako míval Saab a říkal tomu "black panel" bych jezdit nemohl.
Takže to, že to mě vyhovuje neznamená, že to tak musí vyhovovat všem.
Já na dlouhé dálniční jízdy v noci vždy vše ztlumím a zruším. Ještě na Passatu šel displej mezi tachometrem a otáčkoměrem vypnout, v Audi už šla vypnout jen obrazovka infotainmentu a displej uprostřed mezi budíky ne, tak jsem ho aspoň přepínal na zobrazení kde svítí nejmíň pixelů a tiše záviděl Saabistům...

Napětí: samozřejmě je napětí na různých místech různé, čekal bych i větší rozdíly
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“