má, stejně jako co je zvoleno na voliči AT, ale víš jak, chtít je horší, než potřebovatHonzaCZ píše:A Forester nemá indikátory HOLD/POWER na budíku?
Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
přesně, takhle budeme mít trojí kontrolu
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
To bych taky celkem uvítal, klidně místo toho numera 2000, který pro běžnej provoz v podstatě k ničemu není. Já mám sice hold/power na přístrojovce, ale je to tak nahoře, že to mám schované pod volantem a nevidím na to.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
Dal jsem dohromady ovládání dvěma tlačítky - tedy přepínání režimů zobrazení. Nakonec jsem to poskládal do čtyř hlavních režimů, kde každý režim má ještě lehce odlišné podvarianty. Hlavní režim se bude volit jedním tlačítkem, podvarianta druhým.
Hlavní režimy jsou Standart/Terén/Motor/Autodiagnostika:
1. Standart - pro běžnou jízdu, zatím 3 velmi podobné varianty, první tři řádky jako to co to už hodněkrát bylo, poslední řádek podle podvarianty třeba:
1.1 s detaily převodovky (VTD, zamčení měniče, prokluz)
1.2 bez zamčení měniče ale s tlakem v sání
1.3 poslední řádek graficky tlak/podtlak sání (pro turbisty)
2. Terén - sledování prokluzu náprav a všeho, co dostanu z automatické převodovky, z motoru pouze teplota vody a oleje, zatím není dodělaný a nevím jestli bude dost dat, abych to rozdělil na víc podvariant
3. Motor - detailní parametry motoru včetně třeba režimu sahary, délky vstřiku atd. - pro lidi s manuálem, nebo když se řeší nějaký problém, zatím není dodělaný ale dat je dost a podvarinty asi budou
4. Autodiagnostika - hlavně pro řešení hw/sw stavu samotného displeje
Předpokládám, že se nám povede se shodnout na maximálně třech, v nejhorším čtyřech variantách "normálního režimu" kde si každý najde tu svou.
Zvolené režimy si bude displej pamatovat i po vypnutí, zároveň když přepnu třeba z režimu motor zpátky na normální režim, tak tam padne ta varianta co tam byla naposledy.
Rozhodně naprogramuju jednu verzi software pro všechny, proto těch hodně přepínacích režimů. Pokud bude mít někdo nějaké rozumné zvláštní přání, tak ho zaintegruju, ale jedině tak, aby mohlo být u všech uživatelů a nerušilo ostatní - příklad: couvací kamera, spínat a rozpínat se bude všem, kdo ji nepotřebuje ten si na ten výstup holt nic nepřipojí ale podporovat jí budou všechny kusy.
Pár příkladů se zatím nesmyslnými a nekompletními daty, jak si s tím hraju na stole:
Zcela základní režim 1.1
Základní režim 1.2 - s tlakem turba
Základní režim 1.3 - tlak turba zobrazen kostičkami zleva:
Základní režim 1.3 - pro neturbisty ukazují podtlak hvězdičky zprava:
Sledování vstupů a výstupů:
VDC, Marcel - co třeba takhle:
normální režim převodovky "D4L" (čtyřka zamčený měnič )nebo "d3" (trojka, omezeno voličem)
hold: "H4L" (hold, čtyřka zamčený měnič )nebo "h3" (hold, trojka, omezeno voličem)
power: "P4L" (power, čtyřka zamčený měnič )nebo "p3" (power, trojka, omezeno voličem)
VDC: na to čtyřčíslí zapomeň, máš sto let starou překonanou neaktuální verzi.
Tak mi to nějak okomentujte, teď je ještě šance něco změnit...
Hlavní režimy jsou Standart/Terén/Motor/Autodiagnostika:
1. Standart - pro běžnou jízdu, zatím 3 velmi podobné varianty, první tři řádky jako to co to už hodněkrát bylo, poslední řádek podle podvarianty třeba:
1.1 s detaily převodovky (VTD, zamčení měniče, prokluz)
1.2 bez zamčení měniče ale s tlakem v sání
1.3 poslední řádek graficky tlak/podtlak sání (pro turbisty)
2. Terén - sledování prokluzu náprav a všeho, co dostanu z automatické převodovky, z motoru pouze teplota vody a oleje, zatím není dodělaný a nevím jestli bude dost dat, abych to rozdělil na víc podvariant
3. Motor - detailní parametry motoru včetně třeba režimu sahary, délky vstřiku atd. - pro lidi s manuálem, nebo když se řeší nějaký problém, zatím není dodělaný ale dat je dost a podvarinty asi budou
4. Autodiagnostika - hlavně pro řešení hw/sw stavu samotného displeje
Předpokládám, že se nám povede se shodnout na maximálně třech, v nejhorším čtyřech variantách "normálního režimu" kde si každý najde tu svou.
Zvolené režimy si bude displej pamatovat i po vypnutí, zároveň když přepnu třeba z režimu motor zpátky na normální režim, tak tam padne ta varianta co tam byla naposledy.
Rozhodně naprogramuju jednu verzi software pro všechny, proto těch hodně přepínacích režimů. Pokud bude mít někdo nějaké rozumné zvláštní přání, tak ho zaintegruju, ale jedině tak, aby mohlo být u všech uživatelů a nerušilo ostatní - příklad: couvací kamera, spínat a rozpínat se bude všem, kdo ji nepotřebuje ten si na ten výstup holt nic nepřipojí ale podporovat jí budou všechny kusy.
Pár příkladů se zatím nesmyslnými a nekompletními daty, jak si s tím hraju na stole:
Zcela základní režim 1.1
Základní režim 1.2 - s tlakem turba
Základní režim 1.3 - tlak turba zobrazen kostičkami zleva:
Základní režim 1.3 - pro neturbisty ukazují podtlak hvězdičky zprava:
Sledování vstupů a výstupů:
VDC, Marcel - co třeba takhle:
normální režim převodovky "D4L" (čtyřka zamčený měnič )nebo "d3" (trojka, omezeno voličem)
hold: "H4L" (hold, čtyřka zamčený měnič )nebo "h3" (hold, trojka, omezeno voličem)
power: "P4L" (power, čtyřka zamčený měnič )nebo "p3" (power, trojka, omezeno voličem)
VDC: na to čtyřčíslí zapomeň, máš sto let starou překonanou neaktuální verzi.
Tak mi to nějak okomentujte, teď je ještě šance něco změnit...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
já jsem pro, mně se tahle varianta líbí...
jen by nemusely bejt ty písmenka malý, když tam není L (jako Lock?) tak je změna velikosti p/h/d zbytečná a přijde mi to oproti velkým nevýrazný a matoucí...
jen by nemusely bejt ty písmenka malý, když tam není L (jako Lock?) tak je změna velikosti p/h/d zbytečná a přijde mi to oproti velkým nevýrazný a matoucí...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
Je to super přehledné.outback píše: Sledování vstupů a výstupů:
Tak mi to nějak okomentujte, teď je ještě šance něco změnit...
Osobně uvažuji o vypínači osvětlení přístrojů, jak to bylo u Žigula. To byl za tmy klid na jízdu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
L znamená zamčený měnič, tj. přemostěný měnič a převodovka pevně spojená s motorem, se zamčenou trojkou (tj. zabránění přeřazení nahoru polohou voliče) to nemá nic společnýho. Malé písmeno znamená volič v poloze 1 nebo 2 nebo 3 místo polohy D, to je stav krátkodobý (předjíždění, u mne jeden konkrétní esíčkový nájezd na dálnici kde vím že mi to na pár vteřin zařadí 4 a pak zase podřazuje na 3) - všechno dočasné záležitosti, kde mne pak pohled na displej ošklivým malým písmenem upozorní, že tam mám dát zase D.
Někdo kdo jezdí dlouhodobě v poloze voliče 3 nebo 2 nebo 1 mimo terénu samozřejmě? Já občas s přívěsem, ještě nekdo?
mnov: měl jsem těžkej den, tak ironii moc neberu, zkus to polopaticky....podobné dvojdimenzionální ovládání páčkou stěračů mělo Audi...v praxi je to na ovládání jednoduché, jen popis vychází složitě. Zhasnutí všech přístrojů kromě tachometru prej má SAAB, to bych bral hned. To mne hrozně štvalo právě v Audi, že i při vypnutý obrazovce vpravo stejně zářil displejík mezi budíky...
EDIT mnov: jo a ta diagnostika: to funguje stylem vyfoť mi ty čísla, a já ti řeknu který piny kterýho kabelu jsou utržený nebo zkratovaný...kdo pozná význam všech čísel má u mně pivo
Někdo kdo jezdí dlouhodobě v poloze voliče 3 nebo 2 nebo 1 mimo terénu samozřejmě? Já občas s přívěsem, ještě nekdo?
mnov: měl jsem těžkej den, tak ironii moc neberu, zkus to polopaticky....podobné dvojdimenzionální ovládání páčkou stěračů mělo Audi...v praxi je to na ovládání jednoduché, jen popis vychází složitě. Zhasnutí všech přístrojů kromě tachometru prej má SAAB, to bych bral hned. To mne hrozně štvalo právě v Audi, že i při vypnutý obrazovce vpravo stejně zářil displejík mezi budíky...
EDIT mnov: jo a ta diagnostika: to funguje stylem vyfoť mi ty čísla, a já ti řeknu který piny kterýho kabelu jsou utržený nebo zkratovaný...kdo pozná význam všech čísel má u mně pivo
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
U toho Žigula zhasínalo vše včetně tachometru. Ono tam vlastně ani nic jiného nebylo. To pak bylo svezení, bez zbytečného rušení.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
Mě se to taky líbí.
Dlouhodobě po silnici jezdím na zařazené nižší stupně pouze když jsem hodně naložen, typicky na Balkáně a nebo s vlekem. Ale je to v podstatě zlomek jízd.
Dlouhodobě po silnici jezdím na zařazené nižší stupně pouze když jsem hodně naložen, typicky na Balkáně a nebo s vlekem. Ale je to v podstatě zlomek jízd.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
Jasan a budu rad kdyz mi to displej ukaze. Typicky po mneste. Jinak mi to skace mezi 3 a 4 sem a tam jak blazen. Tak jezdim proste za 3.outback píše: Někdo kdo jezdí dlouhodobě v poloze voliče 3 nebo 2 nebo 1 mimo terénu samozřejmě? Já občas s přívěsem, ještě nekdo?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
já v obci 3, potom s vlekem HOLD, A/T a 3 většinou...
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
až mi budete zkoumat Ondrovo auto jestli komunikuje ten diff, tak mi prosím i udělejte screenshoty z jeho motoru abych měl seznam podporovaných parametrů, příklad z mého auta viz níže, je jedno jestli anglicky nebo německy.
Totéž bych potřeboval z převodovky Forestra SG co má +- řazení, převodovky Outbacka BH a motoru asi libovolného Forestera SG. Prosím pošlete mi to kdo máte možnost, čím víc dat nasbírám, tím zajímavější zobrazení můžu naprogramovat.
Totéž bych potřeboval z převodovky Forestra SG co má +- řazení, převodovky Outbacka BH a motoru asi libovolného Forestera SG. Prosím pošlete mi to kdo máte možnost, čím víc dat nasbírám, tím zajímavější zobrazení můžu naprogramovat.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
ještě mě napadla jedna věc ohledně toho kastlíku do středového panelu forestra SG, jsme se o tom bavili s Davidem a asi je to fakt blbost a GOpro verze bude nakonec jediná správná možnost...
jsem na to dnes koukal a je fakt, že
1. to místo pod rádiem brutálně odvádí pozornost
2. stejně tam na první pohled nevidím, 1/4 minimálně mám zakrytou volantem a rukou...
jsem na to dnes koukal a je fakt, že
1. to místo pod rádiem brutálně odvádí pozornost
2. stejně tam na první pohled nevidím, 1/4 minimálně mám zakrytou volantem a rukou...
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
No vidis, ja tam mam 2din radio, drzak gopro nemam a mam pripravenou kaplicku od navigace co byva misto supliku na palubovce. A do te si to nabastlim a jeste zbyte snad misto na vypinace na svetla a “mezinapravu”.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Přídavný displej - objednávky, diskuse, dotazy atd..
A nebude pro tebe lepší, když ti lognu odpověď na init?outback píše:až mi budete zkoumat Ondrovo auto jestli komunikuje ten diff, tak mi prosím i udělejte screenshoty z jeho motoru abych měl seznam podporovaných parametrů, příklad z mého auta viz níže, je jedno jestli anglicky nebo německy.
Totéž bych potřeboval z převodovky Forestra SG co má +- řazení, převodovky Outbacka BH a motoru asi libovolného Forestera SG. Prosím pošlete mi to kdo máte možnost, čím víc dat nasbírám, tím zajímavější zobrazení můžu naprogramovat.
motor1.png
motor2.png
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno