Stránka 2 z 2

Re: CAN BUS analýza

Napsal: čtv bře 30, 2017 2:17 pm
od George
HonzaCZ píše:Já bych chtěl rozhejbat SSM over canbus, ale ještě v tom dost plavu. Navíc je na to potřeba posílat data na sběrnici, což se mi moc nelíbí. Ale vzhledem k tomu, že ELM s canbus podporou ve spojení s nějakým softem pro Android si tam může posílat, co se mu zachce a ještě se nestalo nic jinýho, než že se zvláštně rozsvítily budíky, tak je to asi v pohodě.

Ono v ECU je spousta zajímavých dat, který po canbusu asi netečou. Např. teplota motorového oleje nebo jiné údaje, které nepotřebuje zbytek auta, různý spalovací poměry, nastavení časování ventilů atd. To …
no pokud na to chces jenom koukat v realtime a nelogovat tak je K-line rychlost vic nez velka. A myslim ze ten jeden driver navic je mala dan za to ze budes na CANu jenom poslouchat a povidat s pres K-line. Jako jsem posera, ale pustit za provozu kvuli SW bugu na CAN neco co tam nema byt asi nebude buhvico.

Re: CAN BUS analýza

Napsal: čtv bře 30, 2017 2:59 pm
od HonzaCZ
No tak já si s K-líne už pár let hraju, vlastně od té doby, co jsem měl Outbacka, takže skoro 10 let :-D , tak vím, jaký jsou možnosti. Jde o to, že nemám rád věci, který jsou nadoraz. :) Když se rozhodnu tam dát SD kartu na logování, tak by nevadilo mít dostatečnou kapacitu na logování víc hodnot. :)

Re: CAN BUS analýza

Napsal: úte dub 11, 2017 9:31 am
od George
Nebudete mi verit, ja ten USBtin CAN BUS analyzator ztratil >:-& uz ho treti den hledam a prd... to je vrchol debility.