Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Blow Off ventil 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 01, 2010 3:20 pm
Příspěvky: 223
Bydliště: Rychvald
Vzhledem k mnoha "stížnostem", že nejsem slyšet a následnému rozboru jsem začal uvažovat o doplnění svého miláčka Blow Off ventilem. Něco jsem vyčetl, ale moc jsem toho nepochopil. Nějaké 50/50 či jiné varianty Blow Off ventilů, vůbec nevím o čem je řeč a co by bylo vhodné pro mé GT. :655: Chlapi, díky předem za rady. SPINNER :diky:

_________________
2010 SUBARU Legacy 2,5GT Sport 195 kW/265 HP, 350 Nm


stř lis 17, 2010 8:10 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 31, 2009 12:26 pm
Příspěvky: 1259
Bydliště: Hradec Králové, Velké Svatoňovice :-)
Jde to vůbec k automatu?

_________________
Kolama dolů ... Running Runner

Subaru Forester 2.5 XT Comfort AT MY06 230 kousků ve stádě Obrázek


stř lis 17, 2010 8:22 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2844
Bydliště: Praha/Beroun
BOV k automatické převodovce s turbem v benzínu lze namontovat, protože je z povahy věci spojen s prací s akcelerátorem, nikoli s řazením. Nemá to smysl u nafty, tam to nefunguje. Příkladem spojení BOV a automatu je třeba Evo X.
ALE: U manuálu dáš prudce nohu z plynu při řazení a tak aktivuješ BOV. U automatu to neděláš, tak bude efekt při řazení asi minimální, ale měl by být přesto slyšet při prudkém ubrání plynu.
Je několik druhů BOV, různě hlasité, různě fungující. Já osobně mám Forge, ale asi nejvýše je hodnocen HKS. Některé vypouštějí vždy veškerý přetlak do atmosféry, jiné lze regulovat atd.
Ať se k tomu vyjádří technik, já jsem spíš knihomol :718:

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


stř lis 17, 2010 8:53 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6393
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
HKS ventil má na autí Cetka,byl slyšet fakt dobře :850:

_________________
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html


stř lis 17, 2010 9:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 31, 2009 12:26 pm
Příspěvky: 1259
Bydliště: Hradec Králové, Velké Svatoňovice :-)
Marty73 píše:
U manuálu dáš prudce nohu z plynu při řazení a tak aktivuješ BOV. U automatu to neděláš, tak bude efekt při řazení asi minimální, ale měl by být přesto slyšet při prudkém ubrání plynu.


Jj, tak jsem to myslel, navíc při prudkým ubrání plynu můžeš brzdit tak, abys byl slyšet :-))

_________________
Kolama dolů ... Running Runner

Subaru Forester 2.5 XT Comfort AT MY06 230 kousků ve stádě Obrázek


stř lis 17, 2010 9:33 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2844
Bydliště: Praha/Beroun
Spinnere, doporučoval bych HKS Super SQV3. Byl pro Legacy 05 - 06, tak by mohla být změna maximálně v montáži a nikoli ve funkčnosti.

http://www.forcedracing.cz/bov-hks-supe ... 6/d-70803/
http://www.hksusa.com/products/?id=3720&rsku=6668


Přílohy:
3744.jpg
3744.jpg [ 438.64 KiB | Zobrazeno 5808 krát ]

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


Naposledy upravil quickly dne stř lis 17, 2010 10:07 pm, celkově upraveno 1

Obrázek převeden do lokálního JPG

stř lis 17, 2010 9:58 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: ned říj 03, 2010 5:11 pm
Příspěvky: 18
Tak o tehle hracce take uvazuju.. ale nejsem v tom moc zbehlej, prakticky vubec... Myslite ze to ma cenu na Forester XT 2003 manual? Co vim tak ma nizkotlake turbo, tek jestli to ma smysl.
Co jsem se docetl, tak by to melo setrit turbo a delat psss :-)... Nerad bych aby mi to delalo jakekoli problemy, chci nechat nainstalovat a jezdit :drive:


stř lis 17, 2010 10:10 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2844
Bydliště: Praha/Beroun
Obecně všechny benzínové turbíny jsou s BOV v pohodě. Dokonce HKS už dělá i nafty, což je asi novinka, páč jsem to nikdy neslyšel že to jde.
Je to vlastně náhrada za tovární součástku vracející vzduch zpět do sání.
Obecně se píše, že chrání turbo, protože při sundání nohy z plynu turbo stále tlačí a bez ventilu se zastaví nebo zpomalí protitlakem. Tím se víc hřeje a je namáháno. Stejně tak vzniká zbytečný přetlak v intercooleru. BOV vypouštějící do atmosféry umožní turbu stále běžet. To znamená, že jakmile znova akceleruješ po zařazení, rychleji se to natlakuje. Také se turbo trochu lépe chladí, protože necirkuluje již ohřátý vzduch. Odfuk je vlastně vedlejší produkt procesu, ale upřímě řečeno, hodně lidí BOV montuje kvůli zvuku a na funkčnost kašle :850:
XT, s tím co tlačí, bude v pohodě, tak nízký tlak to zase není. Navíc se to ladí podle aktuálního tlaku. Kdyby totiž ventil nepustil vůbec, tak by to naopak turbo dost zatěžovalo až možná zničilo.

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


Naposledy upravil Marty73 dne stř lis 17, 2010 10:36 pm, celkově upraveno 2



stř lis 17, 2010 10:24 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1593
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Spinnere to jsem zvědavej jak s tím dopadneš. Zvuk BOV se ni líbí ale preferuju tichou jízdu. Jediný co bych dělal já tak lehounce poladit výfuky.

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


stř lis 17, 2010 10:32 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: ned říj 03, 2010 5:11 pm
Příspěvky: 18
Diky za radu! Pak jeste hloupej dotazek, myslis ze to nejak vyrazne zvedne spotrebu u jojo XT je ta spotreba druhorada (a asi obecne u Subaru) ale jen na co se ma clovek pripravit. Nekde jsem cetl ze kolisaj otacky ve volnobehu, ale po pravde tomu royumim jak kun kafi.

Nevite kde s tim v Praze maj nejvetsi zkusenosti? Mrknu asi na nejake to HKS kdyz jej doporucujes..


stř lis 17, 2010 11:12 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2844
Bydliště: Praha/Beroun
Podle vlastní zkušenosti jsou otáčky ve volnoběhu úplně stabilní. A stejnětak na spotřebu to podle mě nemůže mít vliv, protože jak dáš nohu z plynu, tak tam nic neteče a vše se děje jen kolem vzduchu, který by šel normálním ventilem zpět do sání a takhle jde do atmosféry.
HKS je sekvenční membránový a kvalita vysoká, která odpovídá ceně. Forge je dvoupístkový a cena je poloviční, Ten mám já a má najeto 120 tisíc. Jediný problém, co jsem měl bylo ve 110 tisících, kdy se zapekl a musel být vyčištěný. To bylo ale způsobeno problémem se sáním. Teď už zase fučí jak nový.
HKS dělá ostrý odfuk, jakoby si pískne a Forge spíš sičí.
Tohle mám ve WRX
Obrázek

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


čtv lis 18, 2010 8:29 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte lis 09, 2010 7:23 pm
Příspěvky: 227
Ahoj spinnere, jelikoz mas ten samej motor jako ja ve wrxu, tak bych hodil par rad, ktere tady mozna uz jsou, tak se omlouvam jestli se budu opakovat.
U nas na trhu jsou k dostani 3 druhy podle hlasitosti. Prepousteni zpet pred turbo ( v podstateto je seriovej BOV), 2. 50/50 (mensi hlasitost, ale upusti) a pak 3. Klasickej urvanej BOV se 100% odpustenim.
Já osobne mam SQV3 od HKS a je to pecka. Trosku praxe :) Bov zavina fungovat od te chvile, kdy zacnes hnat tlak do turba, coz je cca 2tis. otacek na dvojku, 3, 4, 5... ano jednicka "psika" od nejakejch 3,5tisice. a je jedno, jestli prudce nebo pomalu uberes, vzdy kdyz je trosku natlakovany turbo, tak ten tlak upusti. kdyz jedes pomalu a mas treba 3 tisice, a povolis plyn, udela to dlouhe " pssssssssssssssssstttttttttttttt" kdyz budes mit 3 tisice a rychle uberes tak to udela o to kratsi , ale hlasitejsi " PSST". takze asi takle...
Kdybys chtel nejak pomoct, staci rict, jinak HKS dela BOV primo na auto a vymena za seriovej je na cca 10minut. zadna tezka zalezitost.
Jinak jsem pro HKS, kvuli zvuku, a cene, myslim se ze se da koupit za 9.480,- ale treba americka konkurence perrin je za nejakejch 10tis( ted ve vyprodeji cervenej BOV za 9.160,-), je pravda ze je ale zcela nastavitelnej, takze si muzes hrat s nastavenim, a chvili budes "psikat" a pak si to nastavis na prepousteni pouze z5 do turba.

no doufam ze sem trosku pomohl

_________________
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10

BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97

Ford Fiesta 1,4ztec MY97


čtv lis 18, 2010 10:12 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2844
Bydliště: Praha/Beroun
Michale, když jsem četl tvůj příspěvek, tak mě napadla ještě jedna pozitivní funkce BOV :713:
Díky odfuku do atmosféry máš vlastně stálou kontrolu, že ti turbo tlakuje jak má. Když tedy nemáš budík v kokpitu. Je to o zvyku, ale jak je něco s turbem špatně, tak to poznáš po sluchu. Samozřejmě to cítíš v tahu motoru, ale když třeba jezdí nějaký necita :845:
Příklad: V létě jsem jel v Německu na dálnici při 35"C a chvíli jsem stál na pumpě a po rozjezdu odfuk jaksi v nižších otáčkách zmizel. Okamžitá kontrola a panická reakce :839:

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


čtv lis 18, 2010 10:24 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte lis 09, 2010 7:23 pm
Příspěvky: 227
Jo, to mas pravdu, protoze kdyz nekdy jedu a mam nahlas pusteny radio a preradim a neslysim to, tak mam paniku :D co se deje, ztlumim radio a uslysim to :D tak si oddechnu :D :supeer: takze dobrej postreh. :)

_________________
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10

BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97

Ford Fiesta 1,4ztec MY97


čtv lis 18, 2010 10:31 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv led 28, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 57
Bydliště: Praha
čau chlapi, chci se zeptat jakej je rozdíl funkčnosti sériováho ventilu co dává subaru do turbo motorů a právě zmíněnejch 100% odfukujících -> nemám na mysli přesně ten proces, ale jaký má ten odfukující výhody / nevýhody ... přece jenom kdyby měl jenom výhody, proč by ho za ceníkovej příplatek nedávali už z výroby?

díky :-)

_________________
BMW e36 IS ...

ex: Impreza sedan 97 -> jako TURBO ...


čtv lis 18, 2010 12:45 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: