Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Tak i když je to do jiného vlákna, okresky v limitech benzínem 12-14 l, plynem tak 16-18 l. Ale táhne super,kolikrát na tu boudu zapomenu
Víc než váhu je cítit protivítr.
Víc než váhu je cítit protivítr.
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Včera jsem mimo jiné měnil termostat, takže na zanesené chlazení to nevypadá, a příznaky vadného těsnění pod hlavou taky žádné. Vytekla naprosto čistá chladící kapalina, bez oleje, pěny nebo nečistot. Po koupi jsem omylem přelil a měl jsem tam tak o půl litru přes čárku maxima, po 10 000km to kleslo na maximum - těžko říct, jestli to odešlo netěsnostmi nebo přepadem. Spotřeba oleje 0.4l na 1000km není záračná ale ani dramatická. Zespodu od chladiče vedou dvě hadičky a pak trubičky k převodovce - takže upgradem na H6 definitivně cesta nevede. Uvidíme, jestli to s novým termostatem bude lepší.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
No, já těsnění pod hlavou fouklé mám a voda a olej také úplně čistý... u mě to tlakovalo do vody. Takže voda z chladiče se postupně přelívala přepadem do té nádržky a netahala zpátky, takže v samotném chladiči voda ubývala, v nádržce přibývala... a při běhu motoru to v nádržce lehce bublalo. Nicméně že by z té nádržky ta voda mizela je až skoro divné... pokud ti to někde neteče.
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Když naleju přes maximum a hodně to ohřeju, tak to ufoukne přepadem, to je snad normální. Ztráta je to řádově malý panák na 1000km.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
No, ufoukne kudy? Nerad bych teď kecal, 2.5ku jsem ani neviděl, ale u H6 se do chladiče voda lije až nahoru a z chladiče je přepad do té nádobky. A jestli jsem tu funkci pochopil správně, tak z chladiče při zahřátí to může přidávat do nádobky a při chladnutí by se mělo vracet zpět. Rysky min a max mám jenom na té nádobce. A ikdyž nádobka byla hodně nad max, tak ta voda v ní zůstala, nemizela... (počítám že při ještě větším naplnění nebo víc netěsnícím těsnění by to pak někde ven začalo lítat, nejspíš víčkem na chladiči, případně by to vyhodilo víčko od té nádobky).
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Podle popisu to budu mít asi stejně, ale nějaký přetlakový přefuk ven to snad mít musí??? A i kdyby ne, malý panák na 1000km mi přijde jako skoro zanedbatelná ztráta.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Tak původně si psal přes pul litru nad rysku a potom že to spadlo na rysku; to mě právě zarazilo
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Potom ale znamená po 10 000 km....kolem půl litru přes rysku, přesně jsem to samozřejmě neměřil.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Rozuzlení a šťastný konec - můj servisman Béďa mi řekl že:
1. měnit chladič vody nebo dodělávat chladič oleje je blbost
2. mám vyměnit termostat, protože možná neotvírá úplně
3. mám moc teploměrů a moc na ně čumim
Tak jsem vyměnil termostat, a teplota vody i oleje při větší zátěži spadla o pět až patnáct stupňů....
Táhnul jsem přívěs do kopce - stoupání 13.5%, délka 4.3km, většinu na jedničku a plný plyn, protože jak jsou kvalty daleko od sebe, tak jsem se po jednom zpomalení už na dvojku nedostal. Teplota převodového oleje nahoře 125°C, ale ještě si kontrolka nestěžovala, teplota oleje a vody naprosto v normě, voda lehce přes sto, olej asi 120°C. Pohoda. To bych před výměnou termostatu rozhodně nedal. I na dálnici stejná trasa jako dřív, rovina s lehkými kopečky, 100km/h a taky 27°C venku, a ručička se nikde ani nehla a i když jsem občas měl výkyv, tak se to rychle vracelo na střední hodnoty voda po sto, olej 115-120 a převodovka 95-110. Spokojenost.
S Béďovo poslední připomínkou úplně nesouhlasím, ale měl jinak pravdu...
1. měnit chladič vody nebo dodělávat chladič oleje je blbost
2. mám vyměnit termostat, protože možná neotvírá úplně
3. mám moc teploměrů a moc na ně čumim
Tak jsem vyměnil termostat, a teplota vody i oleje při větší zátěži spadla o pět až patnáct stupňů....
Táhnul jsem přívěs do kopce - stoupání 13.5%, délka 4.3km, většinu na jedničku a plný plyn, protože jak jsou kvalty daleko od sebe, tak jsem se po jednom zpomalení už na dvojku nedostal. Teplota převodového oleje nahoře 125°C, ale ještě si kontrolka nestěžovala, teplota oleje a vody naprosto v normě, voda lehce přes sto, olej asi 120°C. Pohoda. To bych před výměnou termostatu rozhodně nedal. I na dálnici stejná trasa jako dřív, rovina s lehkými kopečky, 100km/h a taky 27°C venku, a ručička se nikde ani nehla a i když jsem občas měl výkyv, tak se to rychle vracelo na střední hodnoty voda po sto, olej 115-120 a převodovka 95-110. Spokojenost.
S Béďovo poslední připomínkou úplně nesouhlasím, ale měl jinak pravdu...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
takze jsem rad, ze original v ok stavu bude opravdu fungovat i za těchto podmínek, jak jsem psal
gratuluju k vyreseni !!!!
gratuluju k vyreseni !!!!
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
No tak to je dobrá zpráva, že pomohla jen výměna termostatu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
je na tom starém vadném termostatu něco poznat? resp. lze poznat závadu?
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Taky jsem se ptal a koukal, vidět nic nebylo, musel by se vařit ve vodě a měřit a vzhledem k ceně nového se to nedělá...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback
Jenom krátký dotaz ohledně chladičů. Pasuje chladič klimy z 2,5 na 3,0 (rv 2002). Popřípadě bych poprosil o odkaz na nějaký za slušnou cenu. Předpokládám že při výměně musí chladič vody ven ( s tím vypustit i chladící kapalina) děkuji za odpovědi.