Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Chladič z H6 na 2.5l BH OUtback 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Příspěvky: 852
Tak i když je to do jiného vlákna, okresky v limitech benzínem 12-14 l, plynem tak 16-18 l. Ale táhne super,kolikrát na tu boudu zapomenu :-)
Víc než váhu je cítit protivítr.


stř črc 06, 2016 8:16 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 774
Včera jsem mimo jiné měnil termostat, takže na zanesené chlazení to nevypadá, a příznaky vadného těsnění pod hlavou taky žádné. Vytekla naprosto čistá chladící kapalina, bez oleje, pěny nebo nečistot. Po koupi jsem omylem přelil a měl jsem tam tak o půl litru přes čárku maxima, po 10 000km to kleslo na maximum - těžko říct, jestli to odešlo netěsnostmi nebo přepadem. Spotřeba oleje 0.4l na 1000km není záračná ale ani dramatická. Zespodu od chladiče vedou dvě hadičky a pak trubičky k převodovce - takže upgradem na H6 definitivně cesta nevede. Uvidíme, jestli to s novým termostatem bude lepší.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


úte črc 12, 2016 7:10 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2763
No, já těsnění pod hlavou fouklé mám a voda a olej také úplně čistý... u mě to tlakovalo do vody. Takže voda z chladiče se postupně přelívala přepadem do té nádržky a netahala zpátky, takže v samotném chladiči voda ubývala, v nádržce přibývala... a při běhu motoru to v nádržce lehce bublalo. Nicméně že by z té nádržky ta voda mizela je až skoro divné... pokud ti to někde neteče.


úte črc 12, 2016 7:47 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 774
Když naleju přes maximum a hodně to ohřeju, tak to ufoukne přepadem, to je snad normální. Ztráta je to řádově malý panák na 1000km.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


úte črc 12, 2016 7:55 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2763
No, ufoukne kudy? Nerad bych teď kecal, 2.5ku jsem ani neviděl, ale u H6 se do chladiče voda lije až nahoru a z chladiče je přepad do té nádobky. A jestli jsem tu funkci pochopil správně, tak z chladiče při zahřátí to může přidávat do nádobky a při chladnutí by se mělo vracet zpět. Rysky min a max mám jenom na té nádobce. A ikdyž nádobka byla hodně nad max, tak ta voda v ní zůstala, nemizela... (počítám že při ještě větším naplnění nebo víc netěsnícím těsnění by to pak někde ven začalo lítat, nejspíš víčkem na chladiči, případně by to vyhodilo víčko od té nádobky).


úte črc 12, 2016 8:03 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 774
Podle popisu to budu mít asi stejně, ale nějaký přetlakový přefuk ven to snad mít musí??? A i kdyby ne, malý panák na 1000km mi přijde jako skoro zanedbatelná ztráta.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


úte črc 12, 2016 8:08 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2763
Tak původně si psal přes pul litru nad rysku a potom že to spadlo na rysku; to mě právě zarazilo :-)


úte črc 12, 2016 8:09 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 774
Potom ale znamená po 10 000 km....kolem půl litru přes rysku, přesně jsem to samozřejmě neměřil.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


úte črc 12, 2016 8:10 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 774
Rozuzlení a šťastný konec - můj servisman Béďa mi řekl že:

1. měnit chladič vody nebo dodělávat chladič oleje je blbost
2. mám vyměnit termostat, protože možná neotvírá úplně
3. mám moc teploměrů a moc na ně čumim

Tak jsem vyměnil termostat, a teplota vody i oleje při větší zátěži spadla o pět až patnáct stupňů....
Táhnul jsem přívěs do kopce - stoupání 13.5%, délka 4.3km, většinu na jedničku a plný plyn, protože jak jsou kvalty daleko od sebe, tak jsem se po jednom zpomalení už na dvojku nedostal. Teplota převodového oleje nahoře 125°C, ale ještě si kontrolka nestěžovala, teplota oleje a vody naprosto v normě, voda lehce přes sto, olej asi 120°C. Pohoda. To bych před výměnou termostatu rozhodně nedal. I na dálnici stejná trasa jako dřív, rovina s lehkými kopečky, 100km/h a taky 27°C venku, a ručička se nikde ani nehla a i když jsem občas měl výkyv, tak se to rychle vracelo na střední hodnoty voda po sto, olej 115-120 a převodovka 95-110. Spokojenost.

S Béďovo poslední připomínkou úplně nesouhlasím, ale měl jinak pravdu...

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


ned črc 31, 2016 8:05 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2922
Bydliště: Opava
takze jsem rad, ze original v ok stavu bude opravdu fungovat i za těchto podmínek, jak jsem psal :) :) :)
gratuluju k vyreseni !!!!

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


ned črc 31, 2016 9:52 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20002
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No tak to je dobrá zpráva, že pomohla jen výměna termostatu.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon srp 01, 2016 7:31 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1464
Bydliště: Brno/Polička
je na tom starém vadném termostatu něco poznat? resp. lze poznat závadu?

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


úte srp 02, 2016 8:07 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 774
Taky jsem se ptal a koukal, vidět nic nebylo, musel by se vařit ve vodě a měřit a vzhledem k ceně nového se to nedělá...

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


úte srp 02, 2016 11:18 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned bře 22, 2015 10:39 am
Příspěvky: 13
Jenom krátký dotaz ohledně chladičů. Pasuje chladič klimy z 2,5 na 3,0 (rv 2002). Popřípadě bych poprosil o odkaz na nějaký za slušnou cenu. Předpokládám že při výměně musí chladič vody ven ( s tím vypustit i chladící kapalina) děkuji za odpovědi.


úte srp 02, 2016 8:05 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: