Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Tome vyhoď prosím tu fotku co je pod https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 78#p285578 - je to neskutečně blbě vyfocený z hlediska barvy a celkovéoho dojmu, ten displej vypadá ve skutečnosti úplně jinak. Nebo zkus udělat tu fotku znova, ve dne a zabírat přitom i velký kus palubky, okolí, atd, nebo vedle položit list papíru aby se chytlo vyvážení bílé, nebo to vyvážení bílé udělat na ten papír ručně. Pro srovnání moje taky mizerné ale o dost věrnější foto stejného displeje.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
[quote="outback"][/quote]
Ten L tvar nenalozim, teda myslim ze ne ale koukni na mou CAD maluvku. desky by byly "zadama" k sobe takze by mohly byt nalepene jak by displej dovolil, hreben z displeje pripajeny nebo pouzity http://cz.mouser.com/ProductDetail/Hiro ... MDFw%3D%3D ktery je na opacne strane nez jeho protejsek a pin jde skrze desku do konektoru, a pristup ke vsemu na MB by byl bez problemu.
Jako o nic nejde jenom mi prislo ze by z toho potom nebyl takovy bigMac hamburger.
Outbacku, vcera jsem si zapomel poznacit, maji ty cidla teplot v motoru dva piny na vystupu? Nebo to jsou jenom s jednim pinem a druhy pol tvori blok motoru? A jeste prosim o rozsah odporu v pracovni oblasti (-20 nebo kolik to ma minimum az 100 stupnu). Mam zapojeno ktere by melo resit problem s rusenim, akorat to musim prepocitat.
Ten L tvar nenalozim, teda myslim ze ne ale koukni na mou CAD maluvku. desky by byly "zadama" k sobe takze by mohly byt nalepene jak by displej dovolil, hreben z displeje pripajeny nebo pouzity http://cz.mouser.com/ProductDetail/Hiro ... MDFw%3D%3D ktery je na opacne strane nez jeho protejsek a pin jde skrze desku do konektoru, a pristup ke vsemu na MB by byl bez problemu.
Jako o nic nejde jenom mi prislo ze by z toho potom nebyl takovy bigMac hamburger.
Outbacku, vcera jsem si zapomel poznacit, maji ty cidla teplot v motoru dva piny na vystupu? Nebo to jsou jenom s jednim pinem a druhy pol tvori blok motoru? A jeste prosim o rozsah odporu v pracovni oblasti (-20 nebo kolik to ma minimum az 100 stupnu). Mam zapojeno ktere by melo resit problem s rusenim, akorat to musim prepocitat.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Čidlo tlaku může mít extra zem dle provedení, ale nemusí, 10-180 Ohmů. Čidlo teploty je proti bloku motoru, tabulka zde https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 44#p214344 - rozsah zhruba 20R-20K
Na ten I2C bazmek bych se vykaslal, hamburger mi nevadi ale jeste to definitivne promerim....
Na ten I2C bazmek bych se vykaslal, hamburger mi nevadi ale jeste to definitivne promerim....
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Supr, diky. Jdu skicnout schema. Promer, potom udelam verzi RC2.
Outbacku, mrkni pls na ten vstup senzoru, vyhodil jsem trimry, zatim pracovne at je to prehledne, netusim jestli by nekdo mohl potrebovat jeste delsi integraci mereni. koukal jsem na ridici jednotku a tam maji 1uF a 2k2 odpor, coz je o hodne rychleji, dalsi integraci delaji asi v SW, takze 100k a 1uF mi prijde az nad hlavu. proud do cidel je podle me moc velky, mas tam 280R takze to bude merit co cca 45 stupnu pak u nizsi teploty bude napeti na AD prevodniku vetsi nez reference takze pretece. Pokud by to vadilo je mozne pouzit 470R takze se rozsah zvetsi a pritom je porad dost tvrdy takze bude fungovat od 20 stupnu nahoru. dal jsem tam filtr na vyssi kmitocty a RC clanek nastavil tak at to filtruje rychle zmeny ale zaroven netrva dlouho detekce spravne teploty, kdyz je motor teply a system se zapne. Podle simulace to funguje pekne, uvidime co rekne realita. dej vedet nazor.
Deska i2c ma rozmery podle relativniho odmereni 41x19mm, displej datasheet prilozen, snad to je on.
Outbacku, mrkni pls na ten vstup senzoru, vyhodil jsem trimry, zatim pracovne at je to prehledne, netusim jestli by nekdo mohl potrebovat jeste delsi integraci mereni. koukal jsem na ridici jednotku a tam maji 1uF a 2k2 odpor, coz je o hodne rychleji, dalsi integraci delaji asi v SW, takze 100k a 1uF mi prijde az nad hlavu. proud do cidel je podle me moc velky, mas tam 280R takze to bude merit co cca 45 stupnu pak u nizsi teploty bude napeti na AD prevodniku vetsi nez reference takze pretece. Pokud by to vadilo je mozne pouzit 470R takze se rozsah zvetsi a pritom je porad dost tvrdy takze bude fungovat od 20 stupnu nahoru. dal jsem tam filtr na vyssi kmitocty a RC clanek nastavil tak at to filtruje rychle zmeny ale zaroven netrva dlouho detekce spravne teploty, kdyz je motor teply a system se zapne. Podle simulace to funguje pekne, uvidime co rekne realita. dej vedet nazor.
Deska i2c ma rozmery podle relativniho odmereni 41x19mm, displej datasheet prilozen, snad to je on.
- Přílohy
-
- TC2004A-01.pdf
- (85.9 KiB) Staženo 43 x
Naposledy upravil(a) George dne pon dub 03, 2017 8:51 pm, celkem upraveno 2 x.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Tak od čelní hrany displeje k zadní hraně nejvyšších součástek expandéru je to 20mm. V rohu překrývá displej zhruba v rozměru 20x55. Takže pokud se vejdeme za těchto podmínek do celkové tloušťky hamburgru 40mm, tak jsem úplně spokojenej. Už si nepamatuju tu výšku nejvyšších součástek, co jsi mi říkal do telefonu, a výšku nejvyšší součástky, co bude pod expandérem vůbec netuším.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
supr , zmer mi prosim vysku oznacenou kotou na fotce. tj, vyska mezi horni hranou trimru a horni hranou toho zahnuteho plechu na pcb.
dale souhlasi vnejsi rozmer pcd displeje 98x60mm?
jinak desku jsem otocil jak jsme se bavili, dva vystupni kondy jsem vymenil za 4 mensi, takze se vyska v tom miste zmensila na 5mm z puvodnich 9ti, to je misto ktere bude nad i2c expanderem.
dale souhlasi vnejsi rozmer pcd displeje 98x60mm?
jinak desku jsem otocil jak jsme se bavili, dva vystupni kondy jsem vymenil za 4 mensi, takze se vyska v tom miste zmensila na 5mm z puvodnich 9ti, to je misto ktere bude nad i2c expanderem.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Trimr má devět milimetrů nad deskou LCD displeje, nasazené konektory a jumper skoro 10mm.
Teplotu oleje měřím od co nejnižší teploty, protože se tím krásně kontroluje čidlo - bez rušení za ideálních podmínek po celonočně kvalitně vystydlém autě se mi teplota ATF, motorového oleje a vody pohybuje v rozmezí dvou stupňů, klimatizace bývá jinde. Takže bych nejraději měřil aspoň od nuly. Teď, když měřím proti referenci 4V a kousek to bude vycházet jinak než u původní verze na 5V - fakt to chce přepočítat.
Teplotu oleje měřím od co nejnižší teploty, protože se tím krásně kontroluje čidlo - bez rušení za ideálních podmínek po celonočně kvalitně vystydlém autě se mi teplota ATF, motorového oleje a vody pohybuje v rozmezí dvou stupňů, klimatizace bývá jinde. Takže bych nejraději měřil aspoň od nuly. Teď, když měřím proti referenci 4V a kousek to bude vycházet jinak než u původní verze na 5V - fakt to chce přepočítat.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
tim se odpovida na otazku jaka tam ma byt reference, nejak se mi tam omylem vyskytl katalogove 2.5V, prepisu. Pro mereni od 0stupnu dle tabulky co jsi dodal vychazi predradny odpor 680R pro referenci 4.09V Jak to vidis s tema trimrama na sennzory? vyhodit, nevyhodit?
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
No vyhodit se daji vzdycky, takze pokud se nejak rozumne vejdou tak nevyhodit, a kdyby bylo z jakohokoliv duvodu potreba je vyhodit, tak vyhodit. Tohle mne u prvnich prototypu nikterak zvlast nestve, protoze je vzdycky muzeme udat u lidi, co nechteji externi cidla, tady je prostor na drobne nedokonalosti, a kdyz to presne nevyjde, tak proste neco postavim na univerzalni desce a pripojim na ext konektor a odladim tam, i proto tam ten konektor je.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
OK, mrkni pls na rozmer toho modulu displeje jestli sedi s tim co jsem psal 98x60mm diry 2.5mm stred diry/okraj desky
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
Muj zeleny jo, predsedovo cenobily snad taky....Tomáši můžeš to taky radši přeměřit?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
mrknete na to, je to upravene na velikost pcb displeje vcetne der. vyfrezoval jsem dps u konektoru ktere jsou zapustene hloubeji do desky, abu se daly kabely znasilnit uvnitr krabicky a ta mohla byt co nejtesnejsi kolem pcb (co nejmene vzduchu v krabicce). A pokud nekoho napadne neco lepsiho tak jsem hedno ucho
Naposledy upravil(a) George dne ned dub 30, 2017 2:53 pm, celkem upraveno 2 x.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
moc pěkný, když mi ještě pošleš schéma jako PDF tak si ho vytisknu pro polední pauzu a můžem to zítra nebo pozítří objednat
VDC: prosím domluv jak se budou platit externí faktury, jestli je potřeba vystavit je na klub a s jakým i náležitostmi atd., to jde (doufám) mimo mně
VDC: prosím domluv jak se budou platit externí faktury, jestli je potřeba vystavit je na klub a s jakým i náležitostmi atd., to jde (doufám) mimo mně
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
pozde, uz jsem byl nohama hore. pridano schema s novou deskou do postu vyse.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Re: Stavebnice přídavného displeje pro starší Subaru
V pohodě, mám to.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)