Laditelná řídící jednotka

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
JardaB
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: úte zář 08, 2015 12:16 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Brázdil

Laditelná řídící jednotka

Příspěvek od JardaB »

Zdravím,
v mém vlastnictví se ocitla Impreza GT r.v. 99. V autě je motor z WRX 2003 s novými kovanými vnitřnostmi, větší palivová pumpa, větší vstřiky, průchozí výfuk. A potřeboval bych na to udělal novou palivovou mapu. Bohužel na sériovou ECU jí nedostanu.
Jakou sehnat laditelnou ECU v rozumné cenové kategorii?
Určitě vím o Apexi FC pro Imprezu ver. 5/6. Jaké jsou další možnosti?
Nevíte jestli tam bude pasovat Apexi pro ver. 3/4?
Komu to dát ladit? Pan Nowák je pro mě přes celou republiku....ale když nebude jiná možnost. Dělá jenom EcuTeky?
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Laditelná řídící jednotka

Příspěvek od PetrC »

Ahoj,
musis pouzit na ver. 5/6, ze starsi nejde. Moznosti je spoustu SYMS, Apexi a dalsi ale nejlepsi varianta bude podle me Apexi jednotka a naladit u p. Nowaka, vim ze Apexi programovat umí. Jde naladit i original ECU ale muze se stat ze nadobro zamrzne, pak ji muzes akorat vyhodit.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Laditelná řídící jednotka

Příspěvek od Mareka »

Nowak je OK (sám k němu jezdím) .
Z Prahy např. Hajsel Motorsport - aktivně komunikují na Facebooku (vlastní web myslím nemají).

Oba dělají EcuTek i jeho levnější open řešení.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Laditelná řídící jednotka

Příspěvek od catana »

V Praze zauvazuj o RRR, vedi co delaji, maji spoustu zkusenosti a odladi ti potrebne na brzde, apod.

http://www.rrr.cz/
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
mstelo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: pát pro 12, 2014 2:13 pm
Jméno a příjmení: Matej Šteller

Re: Laditelná řídící jednotka

Příspěvek od mstelo »

Ja mám forester sturbo 1999 seriovu riadicku výkon okolo 300 koni. Je tam ale to riziko ze riadiacka pri ladeni zamrzne . Mna to našťastie obišlo .
JardaB
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: úte zář 08, 2015 12:16 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Brázdil

Re: Laditelná řídící jednotka

Příspěvek od JardaB »

Děkuji za odpovědi,
momentálně jsem našel ve své cenové kategorii dvě použité jednotky.
Simtek ECU - s piny přesně pro mé GT s mapou na 500koní s ALS a LC. Samozřejmě se bude ladit znovu. Nevíte ale jak to funguje s ALS a LC? Musejí se dělat znovu nebo stačí upravit? Pochopil jsem správně, že Simtek vyrábí dvě verze ECU, jednu s možností ALS a LC a jednu bez?
Druhá je Haltech platinum sport 1000. Jak náročné je předělání elektroinstalace pro tuto jednotku?
Mohl by se někdo podělit s radou nebo zkušeností?
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“