OndraH píše:Tak konečně se mi povedlo najít to, o čem jsem četl už před nějakou dobou. Tady je denní svícení pomocí dálkových už vymyšlené, doporučuji přečíst. Dokonce tam má možnost přepínání normální světla/denní svícení pomocí fotosenzoru a další vychytávky. Píše i o tom že halogenový efekt má ošetřený.
Dávám to sem protože se o tom diskutovalo i na volvoklubu a tam jsem o tom četl. http://www.cybertronic.vyrobce.cz/ahd.php
To je docela zajímavý, zkoumám to
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
OndraH píše:Tak konečně se mi povedlo najít to, o čem jsem četl už před nějakou dobou. Tady je denní svícení pomocí dálkových už vymyšlené, doporučuji přečíst. Dokonce tam má možnost přepínání normální světla/denní svícení pomocí fotosenzoru a další vychytávky. Píše i o tom že halogenový efekt má ošetřený.
Dávám to sem protože se o tom diskutovalo i na volvoklubu a tam jsem o tom četl. http://www.cybertronic.vyrobce.cz/ahd.php
Tak to je přesně to co chci! Díky za odkaz. Docela mě zaujal ten AHD Future Pack který umožňuje "trojblik" směrových světel. Sice mě tato funkce v některých případech leze na nervy, ale na dálnici je to opravdu pohodlné. Jen se trochu obávám montáže svépomocí :655: . Potřeboval bych podrobný návod pro Legacy III / Outback II, tak pokud se chce někdo obětovat... :826: Co Ty na to Honzo?
2000 Subaru Legacy BH 2.0 GL 20th Anniversary - pro radost
2011 Peugeot 508 SW 2.0Hdi AT - dobrý, ale není to Subo
Trojblik mě zaujal taky. Ale pořád přemýšlím, jestli bych to nezvlád postavit sám. Přecijen 2 litry je dost peněz.
Jinak v Subaru to bude montáž stejná jako kdekoliv jinde
Tady je návod na instalaci do Civica, u Legacy se to bude lišit jen v označení konektorů a kabelů. Ale stačí to pro nástin složitosti instalace.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Tak to je hodně zajímavej systém, docela o tom přemýšlím. zdá se mi to o hodně lepší, než ty kolikrát zběsilý ledky, který potkáváme denně na silnici. Kdyby jsi to Honzo zvládnul vyrobit za rozumnou cenu, tak bych si Ti asi dovolil dát objednávku.
HonzaCZ píše:
Trojblik mě zaujal taky. Ale pořád přemýšlím, jestli bych to nezvlád postavit sám. Přecijen 2 litry je dost peněz.
Jinak v Subaru to bude montáž stejná jako kdekoliv jinde
Aniž bych jakkoliv chtěl snižovat tvoje nadšení, přeci jenom si myslím že je dost zbytečné vymýšlet vymyšlené. Strávíš nad tím dost času který ti nikdo nezaplatí a během kterého se můžeš zabývat spoustou jiných činností.
A aby to náhodou nevypadalo jako že tady to AHD nějak propaguju - mě osobně je denní svícení těžce ukradený. Svítím celý den normálními světly od doby co jsem poprvé sednul za volant a svítil jsem i v době kdy to nebylo poviné.
OndraH píše:Aniž bych jakkoliv chtěl snižovat tvoje nadšení, přeci jenom si myslím že je dost zbytečné vymýšlet vymyšlené. Strávíš nad tím dost času který ti nikdo nezaplatí a během kterého se můžeš zabývat spoustou jiných činností.
No jde o to, že spíš se tím chci zabejvat, protože mě to baví :845:
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
OndraH píše:mě osobně je denní svícení těžce ukradený.
Mně denní svícení bylo taky ukradené, ale jakmile mi začala praskat H7 co měsíc, tak jsem musel přejít na LEDKy. Asi to praskání bylo zapříčiněno vlhkem uvnitř světel, protože když jsem zreklamoval oba dva světlomety díky prasklinám, tak světla svítí :657: . Navíc to má tu výhodu, že zavírám vždy minisrazy severovýchodní sekce a jsem ihned "rozpoznatelný" :845: .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
quickly píše:
Mně denní svícení bylo taky ukradené, ale jakmile mi začala praskat H7 co měsíc, tak jsem musel přejít na LEDKy. Asi to praskání bylo zapříčiněno vlhkem uvnitř světel, protože když jsem zreklamoval oba dva světlomety díky prasklinám, tak světla svítí :657: . Navíc to má tu výhodu, že zavírám vždy minisrazy severovýchodní sekce a jsem ihned "rozpoznatelný" :845: .
Tak vidím, že nejsem jediný, kdo měl nebo má praskliny na světlech. U Outbacka mi měnili oba a teď u Legacy mám praskliny na levém světlometu. Nedokážu pochopit, že nevymění výrobce světel. Doporučuji AUTOPAL Rychvald ::-DD:
2010 SUBARU Legacy 2,5GT Sport 195 kW/265 HP, 350 Nm
Předjel jsem v Ostravě Přívoze Legacy 2,5 asi GLX, ročník před r.1999. Myslel jsem, že mu krásně svítí denní světla na místě mlhovek. Ale řekl mi, že to jsou mlhovky , teprve potom jsem si všiml, že mu svítí i poziční/obrysové.
No, já to doporučuji. Bylo to velmi dobré. Jasné a neoslňující.
Na rozdíl od těch, co svítí pouze obrysovými (i takoví jsou).
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012 Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
No mně taky. A navíc většinou všichni mají v tomto místě nalepené gumové chrániče (nárazníčky). Tak nevím, co je k tomu vedlo, navíc je to velmi nebezpečné místo, zrovna touto částí se všichni otírají o cokoliv. Lepší by byly přímo ve světlometech. Když už nám všem praskají, a je jedno jestli máme halogeny nebo xenony, tak v rámci inovace ty ledky mohli dát do konstrukčně upravených. Možná to bude až ve faceliftu.
Naposledy upravil(a) romik dne úte říj 05, 2010 1:44 pm, celkem upraveno 2 x.
Prodávají se již také tady. Nejsou to jen DRL světla, ale zároveň fungují jako obrysovky (původní se odpojí). Pokud nejsou zapnuta světla, tak DRL světla svítí plnou intenzitou, pokud se rozsvítí hlavní světla, tak DRL světla sníží intenzitu a fungují jako obrysovky. Dále mají funkci, že při zapnuté směrovce DRL světlo na odpovídající straně sníží intenzitu, aby byla směrovka viditelnější.
Výzkum, vývoj a výroba elektronických doplňků......pochopitelně i pro SUBARU