ECU - řdící jednotka PRODRIVE
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Tak, po delší odmlce......
Podařilo se mi sehnat další ECU Prodrive v Anglii.... aktuálně jednám o způsobu dopravy do ČR.
Prodávající v aukci psal: "A genuine ECU to suit 99/00 Impreza Turbo 2000."
Taxem to zkusil.... a wono to vyšlo!
Tak uvidíme, zda-li další pokus bude úspěšnější.... o)))) :drive:
Podařilo se mi sehnat další ECU Prodrive v Anglii.... aktuálně jednám o způsobu dopravy do ČR.
Prodávající v aukci psal: "A genuine ECU to suit 99/00 Impreza Turbo 2000."
Taxem to zkusil.... a wono to vyšlo!
Tak uvidíme, zda-li další pokus bude úspěšnější.... o)))) :drive:
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Tak to jsem zvědav a držím palce Dejve !
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Tak, ECU dorazila před cca 3 týdny v balíku, úhledně a řádně zabaleném.... :845:
Bohužel, díky nedostatku volného času jsem se dostal k samotné montáži až včera :655:
Jo, asi to zní dosti nepochopitelně - ale je to tak: na jedné straně radost z nákupu X naproti tomu, ve mne hlodala "obava", aby vše nedopadlo jako v prvním případě....
Takže: včera vyzkoušeno - originál ECU ponechána v autě - pouze sem odpojil svorkovnice a zapojil do nové ECU Prodrive. Otočil klíčkem....a...po druhém otočení motor "naskočil" !!! :826:
Tak to jsem opravdu nečekal.... navíc: jsem si myslel , že to po cca 3-5 sekundách chcípne, páč to nebude mít nahrátý kód k imobilizéru.....jenže....motor běžel....co běžel: "ševelil" si a pobrukoval dalších cca 20minut v garáži, dokud se celý neprohřál.
Závěr: záležitost jsem ještě pak telefonicky probíral s Ladisem ( http://www.proturbo.cz ). ŘJ Subaru (ECU Prodrive) kterou jsem zakoupil je s největší pravděpodobností z "evropského" auta, tzn. ze subara, oficiálně dodaného prodaného pro evropský trh v Anglii. Tyto vozidla neměly montovaný imobilizér a elektroinstalace byla totožná s vozy prodávanými v Evropě. Proto jsem nemusel řešit tyto 2 zásadní věci: 1) imobilizér 2) zapojení palivového čerpadla.
Jedinou nutnou úpravou bude přehození "mozku jednotky" do obalu v autě. Zakoupená jednotka je z auta s PRAVOSTRANNÝM řízením, tudíž nepasují samotné úchyty na obalu jednotky - jsou zrcadlově otočené.
Časem bych chtěl za pomocí Ladisovi diagnostiky porovnat orig. data z ŘJ versus data z ŘJ Prodrive.
Teď jsem si ještě objednal na základě doporučení silnější pumpu - Walbro 255l (GSS342) - abych měl jistotu, že vše bude fungovat optimálně.....
Pak už jen namontovat....
No a nová "motoristická" sezóna může začít...... :3gears:
Bohužel, díky nedostatku volného času jsem se dostal k samotné montáži až včera :655:
Jo, asi to zní dosti nepochopitelně - ale je to tak: na jedné straně radost z nákupu X naproti tomu, ve mne hlodala "obava", aby vše nedopadlo jako v prvním případě....
Takže: včera vyzkoušeno - originál ECU ponechána v autě - pouze sem odpojil svorkovnice a zapojil do nové ECU Prodrive. Otočil klíčkem....a...po druhém otočení motor "naskočil" !!! :826:
Tak to jsem opravdu nečekal.... navíc: jsem si myslel , že to po cca 3-5 sekundách chcípne, páč to nebude mít nahrátý kód k imobilizéru.....jenže....motor běžel....co běžel: "ševelil" si a pobrukoval dalších cca 20minut v garáži, dokud se celý neprohřál.
Závěr: záležitost jsem ještě pak telefonicky probíral s Ladisem ( http://www.proturbo.cz ). ŘJ Subaru (ECU Prodrive) kterou jsem zakoupil je s největší pravděpodobností z "evropského" auta, tzn. ze subara, oficiálně dodaného prodaného pro evropský trh v Anglii. Tyto vozidla neměly montovaný imobilizér a elektroinstalace byla totožná s vozy prodávanými v Evropě. Proto jsem nemusel řešit tyto 2 zásadní věci: 1) imobilizér 2) zapojení palivového čerpadla.
Jedinou nutnou úpravou bude přehození "mozku jednotky" do obalu v autě. Zakoupená jednotka je z auta s PRAVOSTRANNÝM řízením, tudíž nepasují samotné úchyty na obalu jednotky - jsou zrcadlově otočené.
Časem bych chtěl za pomocí Ladisovi diagnostiky porovnat orig. data z ŘJ versus data z ŘJ Prodrive.
Teď jsem si ještě objednal na základě doporučení silnější pumpu - Walbro 255l (GSS342) - abych měl jistotu, že vše bude fungovat optimálně.....
Pak už jen namontovat....
No a nová "motoristická" sezóna může začít...... :3gears:
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Níže přikládám foto z realizace samotné výměny palivového čerpadla. Jelikož jsem to dělal poprvé a bez zkušeností,
celá výměna mi tvala cca 1,5 hodiny. Myslím, že z fotek níže je patrný postup, který by mohl být některým nápomocen.
Potřebné nářadí pro demontáž a výměnu palivového čerpadla:
-šroubovák křížový // -šroubovák plochý úzký // -kombinačky // -nástrčný klíč č.8
1) demontovat kryt v zavazadlovém kufru - šroubovák. 4x vrut s křížovou hlavou
2) pod krytem jsou vidět připojovací a odvzdušňovací hadice - za pomocí kombinaček
odpojit přívod/zpátečku k motoru
3) za pomocí plochého šroubováčku odpojit odvzdušnění- plast. hadici
4) za pomocí plochého šroubováčku odpojit elektrickou svorkovnici
5) doporučuji si prostor vycpat hadrami před odpojováním hadic, protože pak z nich dojde k vytečení benzinu
6) povolit 8x matici, kterou je přitažený kryt-sací koš k samotné nádrži
7) mezi krytem (víčkem se sacím košem) a nádrží je po obvobě gumové těsnění
8) opatrně vytáhnout celý sací koš s čerpadlem a plovákem z nádrže
TOTOK je asik nejhorší operace! Chce to čas a opatrně celým tělesem otáčet, dokud se jej nepodaří
celý vytáhnout z nádrže.
9) samotné palivové čerpadlo je pouze "zacvaknuté" v tělese sacího koše do gumového uložení.
Stačí jej směrem do strany vytočit, pak povolit gum.přívodní hadici, odpojit elektrickou svorkovnici a
čerpadlo odpojit.
Montáž ZPĚT je v opačném pořadí.... :845:
celá výměna mi tvala cca 1,5 hodiny. Myslím, že z fotek níže je patrný postup, který by mohl být některým nápomocen.
Potřebné nářadí pro demontáž a výměnu palivového čerpadla:
-šroubovák křížový // -šroubovák plochý úzký // -kombinačky // -nástrčný klíč č.8
1) demontovat kryt v zavazadlovém kufru - šroubovák. 4x vrut s křížovou hlavou
2) pod krytem jsou vidět připojovací a odvzdušňovací hadice - za pomocí kombinaček
odpojit přívod/zpátečku k motoru
3) za pomocí plochého šroubováčku odpojit odvzdušnění- plast. hadici
4) za pomocí plochého šroubováčku odpojit elektrickou svorkovnici
5) doporučuji si prostor vycpat hadrami před odpojováním hadic, protože pak z nich dojde k vytečení benzinu
6) povolit 8x matici, kterou je přitažený kryt-sací koš k samotné nádrži
7) mezi krytem (víčkem se sacím košem) a nádrží je po obvobě gumové těsnění
8) opatrně vytáhnout celý sací koš s čerpadlem a plovákem z nádrže
TOTOK je asik nejhorší operace! Chce to čas a opatrně celým tělesem otáčet, dokud se jej nepodaří
celý vytáhnout z nádrže.
9) samotné palivové čerpadlo je pouze "zacvaknuté" v tělese sacího koše do gumového uložení.
Stačí jej směrem do strany vytočit, pak povolit gum.přívodní hadici, odpojit elektrickou svorkovnici a
čerpadlo odpojit.
Montáž ZPĚT je v opačném pořadí.... :845:
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Aby se celé dílo podařilo a byly splněny všechny "podmínky", které byly kdysik doporučovány fy. PRODRIVE,
včera mi přišel nový, prostřední díl výfuku zn. MILLTEK od Mariana Sabola, který bych tam chtěl ještě nasadit.
Vybral jsem ten s rezonátorem (no spíše s malým, průchozím mezitlumičem) - aby odpovídal co nejvíce tomu, co je orig. na autě. Průměr výfukového potrubí jsem zachoval - 2,5", tak jako je originál na autě. Koncový díl mám pak od podzimu celonerezový, originál "STI GENOME" koncový tlumič, taktéž s potrubím o velikosti 2,5".
Taxe uš docela těším, až to to celé dám DOKUPY a budu mít možnost vyzkoušet, jak to celé bude fungovat a jaký zvukový projev bude mít ten TURBO BOXER INSIDE.... :3gears:
včera mi přišel nový, prostřední díl výfuku zn. MILLTEK od Mariana Sabola, který bych tam chtěl ještě nasadit.
Vybral jsem ten s rezonátorem (no spíše s malým, průchozím mezitlumičem) - aby odpovídal co nejvíce tomu, co je orig. na autě. Průměr výfukového potrubí jsem zachoval - 2,5", tak jako je originál na autě. Koncový díl mám pak od podzimu celonerezový, originál "STI GENOME" koncový tlumič, taktéž s potrubím o velikosti 2,5".
Taxe uš docela těším, až to to celé dám DOKUPY a budu mít možnost vyzkoušet, jak to celé bude fungovat a jaký zvukový projev bude mít ten TURBO BOXER INSIDE.... :3gears:
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Hezký Dejve !!!
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Krásnej lauf :supeer:
A nechtěls rézu náááhodou prodat? :845:
A nechtěls rézu náááhodou prodat? :845:
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Ten zadní box vypadá parádně. Na jaký ročník ho dávali?
Jinak se těším, až se zde podělíš o první dojmy s novou jednotkou...
Jinak se těším, až se zde podělíš o první dojmy s novou jednotkou...
Forester 2006 2,5XT
Forester 2006 2,0-ex
Impreza GT kombi 2000-ex
Impreza 2,0GX kombi 2001 -ex
Forester 2006 2,0-ex
Impreza GT kombi 2000-ex
Impreza 2,0GX kombi 2001 -ex
Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE
Na to odpojování čerpadla je jeden zlepšovák - píšou ho i v originálních servisních manuálech. Najdeš si relé čerpadla a nastartuješ, pak relé vytáhneš a necháš motor běžet, dokud sám nechcípne. Tím to pěkně vyžere palivo z celé soustavy a moc ti z toho po odpojení už nevyteče.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno