ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Uživatelský avatar
David
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Kosov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od David »

Tak, po delší odmlce......
Podařilo se mi sehnat další ECU Prodrive v Anglii.... aktuálně jednám o způsobu dopravy do ČR.

Prodávající v aukci psal: "A genuine ECU to suit 99/00 Impreza Turbo 2000."
Taxem to zkusil.... a wono to vyšlo!

Tak uvidíme, zda-li další pokus bude úspěšnější.... o)))) :drive:
Přílohy
ECU_Prodrive_2.jpg
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49188
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od VDC »

Tak to jsem zvědav a držím palce Dejve !

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
David
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Kosov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od David »

Tak, ECU dorazila před cca 3 týdny v balíku, úhledně a řádně zabaleném.... :845:

Bohužel, díky nedostatku volného času jsem se dostal k samotné montáži až včera :655:
Jo, asi to zní dosti nepochopitelně - ale je to tak: na jedné straně radost z nákupu X naproti tomu, ve mne hlodala "obava", aby vše nedopadlo jako v prvním případě....

Takže: včera vyzkoušeno - originál ECU ponechána v autě - pouze sem odpojil svorkovnice a zapojil do nové ECU Prodrive. Otočil klíčkem....a...po druhém otočení motor "naskočil" !!! :826:

Tak to jsem opravdu nečekal.... navíc: jsem si myslel , že to po cca 3-5 sekundách chcípne, páč to nebude mít nahrátý kód k imobilizéru.....jenže....motor běžel....co běžel: "ševelil" si a pobrukoval dalších cca 20minut v garáži, dokud se celý neprohřál.

Závěr: záležitost jsem ještě pak telefonicky probíral s Ladisem ( http://www.proturbo.cz ). ŘJ Subaru (ECU Prodrive) kterou jsem zakoupil je s největší pravděpodobností z "evropského" auta, tzn. ze subara, oficiálně dodaného prodaného pro evropský trh v Anglii. Tyto vozidla neměly montovaný imobilizér a elektroinstalace byla totožná s vozy prodávanými v Evropě. Proto jsem nemusel řešit tyto 2 zásadní věci: 1) imobilizér 2) zapojení palivového čerpadla.
Jedinou nutnou úpravou bude přehození "mozku jednotky" do obalu v autě. Zakoupená jednotka je z auta s PRAVOSTRANNÝM řízením, tudíž nepasují samotné úchyty na obalu jednotky - jsou zrcadlově otočené.

Časem bych chtěl za pomocí Ladisovi diagnostiky porovnat orig. data z ŘJ versus data z ŘJ Prodrive.

Teď jsem si ještě objednal na základě doporučení silnější pumpu - Walbro 255l (GSS342) - abych měl jistotu, že vše bude fungovat optimálně.....
Pak už jen namontovat....

No a nová "motoristická" sezóna může začít...... :3gears:
Přílohy
_ECU_WRX_99_doma.jpg
_Walbro_GSS342.jpg
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49188
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od VDC »

Obrázek

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
David
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Kosov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od David »

Níže přikládám foto z realizace samotné výměny palivového čerpadla. Jelikož jsem to dělal poprvé a bez zkušeností,
celá výměna mi tvala cca 1,5 hodiny. Myslím, že z fotek níže je patrný postup, který by mohl být některým nápomocen.

Potřebné nářadí pro demontáž a výměnu palivového čerpadla:
-šroubovák křížový // -šroubovák plochý úzký // -kombinačky // -nástrčný klíč č.8

1) demontovat kryt v zavazadlovém kufru - šroubovák. 4x vrut s křížovou hlavou
2) pod krytem jsou vidět připojovací a odvzdušňovací hadice - za pomocí kombinaček
odpojit přívod/zpátečku k motoru
3) za pomocí plochého šroubováčku odpojit odvzdušnění- plast. hadici
4) za pomocí plochého šroubováčku odpojit elektrickou svorkovnici
5) doporučuji si prostor vycpat hadrami před odpojováním hadic, protože pak z nich dojde k vytečení benzinu
6) povolit 8x matici, kterou je přitažený kryt-sací koš k samotné nádrži
7) mezi krytem (víčkem se sacím košem) a nádrží je po obvobě gumové těsnění
8) opatrně vytáhnout celý sací koš s čerpadlem a plovákem z nádrže
TOTOK je asik nejhorší operace! Chce to čas a opatrně celým tělesem otáčet, dokud se jej nepodaří
celý vytáhnout z nádrže.

9) samotné palivové čerpadlo je pouze "zacvaknuté" v tělese sacího koše do gumového uložení.
Stačí jej směrem do strany vytočit, pak povolit gum.přívodní hadici, odpojit elektrickou svorkovnici a
čerpadlo odpojit.
Montáž ZPĚT je v opačném pořadí.... :845:
Přílohy
_Walbro_1.jpg
_Walbro_2.jpg
_Walbro_3.jpg
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek
Uživatelský avatar
David
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Kosov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od David »

Aby se celé dílo podařilo a byly splněny všechny "podmínky", které byly kdysik doporučovány fy. PRODRIVE,
včera mi přišel nový, prostřední díl výfuku zn. MILLTEK od Mariana Sabola, který bych tam chtěl ještě nasadit.
Vybral jsem ten s rezonátorem (no spíše s malým, průchozím mezitlumičem) - aby odpovídal co nejvíce tomu, co je orig. na autě. Průměr výfukového potrubí jsem zachoval - 2,5", tak jako je originál na autě. Koncový díl mám pak od podzimu celonerezový, originál "STI GENOME" koncový tlumič, taktéž s potrubím o velikosti 2,5".

Taxe uš docela těším, až to to celé dám DOKUPY a budu mít možnost vyzkoušet, jak to celé bude fungovat a jaký zvukový projev bude mít ten TURBO BOXER INSIDE.... :3gears:
Přílohy
_Milltek_1.jpg
_Miltek_2.jpg
_STI_GENOME.jpg
_STI_GENOME2.jpg
_STI_GENOME2.jpg (15.39 KiB) Zobrazeno 2922 x
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49188
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od VDC »

Hezký Dejve !!!

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1907
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od Fiba »

Krásnej lauf :supeer:
A nechtěls rézu náááhodou prodat? :845:
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
pavelblz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: úte zář 01, 2009 8:29 pm

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od pavelblz »

Ten zadní box vypadá parádně. Na jaký ročník ho dávali?
Jinak se těším, až se zde podělíš o první dojmy s novou jednotkou...
Forester 2006 2,5XT
Forester 2006 2,0-ex
Impreza GT kombi 2000-ex
Impreza 2,0GX kombi 2001 -ex
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21961
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: ECU - řdící jednotka PRODRIVE

Příspěvek od HonzaCZ »

Na to odpojování čerpadla je jeden zlepšovák - píšou ho i v originálních servisních manuálech. Najdeš si relé čerpadla a nastartuješ, pak relé vytáhneš a necháš motor běžet, dokud sám nechcípne. Tím to pěkně vyžere palivo z celé soustavy a moc ti z toho po odpojení už nevyteče.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“