Stránka 4 z 15

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: čtv lis 27, 2014 9:52 pm
od Kofilka
Já uzávěrku nemám a nejspíš asi ani nebudu mít protože na to nebudu mít prachy :-)
Zeptej se na to přímo DORA, zvažoval jsem ji, nakreslil jsem si ju, chtěl jsem ju nechat vyrábět ale naštěstí to už někdo udělal předemnou.

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: čtv lis 27, 2014 10:05 pm
od M a r c e l
diik, ok, napisu Dorovi SZ...

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: pát lis 28, 2014 8:00 pm
od VDC
Konstrukce co má Doro je vyzkoušená, to není žádnej prototyp. Jen je to rozměrově vyrobené do mini Subaru diferáku. :-) Marceli máš diferák navíc, tak snadno můžeš nechat vyrobit. Pro výrobu je potřeba mít jeden dif plonkovej. Doro už má celkem otestováno. Taky jsem zvědav na informace.

Kofi jaký jsi tam vrazil pružiny, Pedders ? Na fotky jsem moc zvědavej...

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: sob lis 29, 2014 1:50 pm
od M a r c e l
vsak prave proto jsem si rikal,ze kdyz ho mam doma navic,tak ze bych si ho prave rovnou ocistil a udelal tuhle upravu, po ktere dllouho touzim...

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: sob lis 29, 2014 7:47 pm
od VDC
Taky jsem po ní toužil :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: sob lis 29, 2014 8:27 pm
od M a r c e l
mas pocit,ze to automat plne nahradi?

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: sob lis 29, 2014 9:47 pm
od VDC
Copak automat, tomu je to jedno. Ale nevím co by na to říkalo VDC. Toužil jsem po tom na Legacy, u Oťase jsem o tom zatím ani nepřemejšlel. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: ned lis 30, 2014 11:47 am
od Kofilka
Tak dnešní krátké testování a focení.
Křížení paráda, řekl bych kolem 40cm. Jak najdu vhodnej špalek tak to změřím přesně. Lem blatníku 50cm od středu kola. ale už se nemusím bát sjet z dálnice mimo sjezd :-)

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: ned lis 30, 2014 11:57 am
od VDC
Honzo paráda, cos to tam teda dal za pružiny ?

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: ned lis 30, 2014 12:16 pm
od Kofilka
Ironmany, jsou oskoušené a nepraskají hlavně :-)

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: ned lis 30, 2014 10:57 pm
od Dušan
Kofi,

to zvednutí je hodně slušné. Normálně má neturbový Forester od středu kola k lemu blatníku vpředu 432 mm a vzadu 435 mm.

Ale já ti nevím, jestli s tou křížitelnosti nemáš velké oči. Třeba se mýlím, jen usuzuji z toho, že např. Hammer H2 má křížení
27 cm, ….. a vím o jednom Samuraji, který byl upravován na velké křížení a vpředu dosáhl jen 35 cm. U obou měřeno podle této
nejběžnější definice: Křížení náprav představuje výšku, o kterou se může zdvihnout kolo automobilu, aby kterékoliv jiné kolo
neztratilo dotyk s terénem
. Takže to někde na rovném dvoře vyzkoušej najížděním jednoho kola po šikmině na špalek a odměř.
Přední i zadní. Moc by mě to zajímalo. Já typuji tak do 30 cm, víc asi ne. Možná mě překvapíš.

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: pon pro 01, 2014 7:17 am
od Kofilka
Jojo, díky žes to sem napsal protože mě se to nechtělo rozepisovat :-)
Ale asi budem překvapeni všichni :-)

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: pon pro 01, 2014 9:26 pm
od Doro
Ohledně uzávěrky ještě trpělivě vyčkejte. Shromažďují se zkušenosti a několik mi jich ještě chybí. Pokud se podaří, zítra bych mohl testnout i něco na ledě. Chybí ještě sníh a závěje. U ostatních terénu bych už řekl, že něco vím a můžu se podělit. Rád bych to vše najednou v jednom příspěvku. A vzhledem ke skutečnosti, že mám nový středový dif. s mezinápravou, jsou vyloučeny problémy a nejasnosti, zda a co je či není viskózou. Také vím, jak to funguje, když je viskóza poškozená a jak to nožná také poznat (jinak než jezdit kolečka po zahřátí na dálnici).
V každém případě, kdo jezdí hodně a hlavně po asfaltě, tak ať o tom vůbec neuvažuje. Dále problém křížení náprav to také neřeší, je třeba to řešit jinak.
:657:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: pon pro 01, 2014 9:31 pm
od M a r c e l
Co znamena, "jezdi hodne", jakoze, kdyz denne jezdim 100 - 200 km, tak si mam nechat zajit chut?

Sony Xperia L / Tapatalk

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Napsal: pon pro 01, 2014 9:59 pm
od Doro
M a r c e l píše:Co znamena, "jezdi hodne", jakoze, kdyz denne jezdim 100 - 200 km, tak si mam nechat zajit chut?
...přesně tak ... ono je to pak kontraproduktivní a spíše nevýhodné řešení.... důvody popíšu později a vše najednou.
Jistě, že je to každého věc, ale z mého pohledu to vidím spíše takto - nebo-li, každý ať si to zdůvodní vlastní úvahou na základě informací, které budou.
Osobně řečeno, pokud mě uzávěrka nepřesvědčí na ledě a sněhu, spíše ji nebudu nepotřebovat nebo možná jinak, nebude mi chybět. Občas mi bodla, někde zase naopak překáží.