Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od Kofilka »

Zvedat jsou forestři od 97-2009 stejně potom nastala změna tlumičů tak je třeba zvedat trošku jinak :-)
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od VDC »

Viskóza není 100% uzávěrka, jen pomůže se svorností otevřeného diferenciálu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od goha »

Ale funguje tedy skvěle ... několikrát jsem pocítil, jak sepnula a auto lezlo do kopce v lese na mokrým jehličí jako pavouk :-) ... a na sněhu to samé :supeer:
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od VDC »

To jo, ale pouze částečně. :-) Prostě ty stavy, kdy je auto v křížení, viskóza nespasí...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5786
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od davidherda »

VDC píše:To jo, ale pouze částečně. Prostě ty stavy, kdy je auto v křížení, viskóza nespasí...
a proto se mi líbí ten systém airlock, kterej nemůžu zaboha najít!!! ale 35kolíků je dost :686:

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od OZP »

Tohle?
http://www.tjm.com.au/en-oceania/pro-lo ... -diff-lock
Akorat tam pisou ze jen pro 2008-2010
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5786
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od davidherda »

Systém je stejný, jen to bylo na českých stránkách a cena kolem 35... třeba jsou to ty stránky výrobce, ale Foryna SG odtamtud prostě vyřadili, já fakt nevím

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5167
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od petr »

o viskozní spojce bych mohl napsat román - poslední zkušenost z minulého týdne- jedu po ledovaté cestě do kopce i s naloženým vozíkem začne hrabat zadek předek si myslím že né, nasadím řetězy na zadek - začal pro změnu hrabat předek dvoje řetězy jsem neměl tak jsem je přehodil na předek a samozřejmě hrabal zase zadek, no přibrzdil jsem ruční brzdou a ejhle zabralo to jak jsem předpokládal takže jsem nakonec tak tak zvítězil, a co z toho plyne - viscoza spíš nefunguje než funguje a hlavně nikdy nepůjčuj nikomu řetězy protože jedny jsou úplně k ničemu
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5167
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od petr »

Tak že bych do to ho forestra 2004 šel? Ještě mi trochu vadí že tam je ten novější 116kw motor který asi není ideál na LPG ale pár roků by to snad ten motor vydržel zas mám brouka v hlavě :655:
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od goha »

Tak mě se naopak několikrát stalo, že si hrabnul zadek, a trvalo to cca 1 vteřinu co sepnula viskoza a auto jelo jak z praku.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5167
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od petr »

jo pokud to asi není velký nápor tak to ta viscospojka udrží ale mi připadá že toho teda moc neudrží nebo ji mám nějakou špatnou, zas na stk nebo na sněhu a ledu funguje dobře to jsem zkoušel no je to systém na po....
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49205
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od VDC »

Petře způsob, jakým ty to auto používáš je extrémní a japonští inženýři to na to nestavěli. Jestli je ten Forester, co o něm uvažuješ 116kW, smiř se s tím, že motor musí ven na ventily. Zdaleka není tak odolný, jako 92kW.

Pod tím odkazem Ondro není na Forestra žádná uzávěrka, jen další příslušenství. Ale to je jedno, za 35kkč by mi to ještě muselo umět kouřit p*** :-)
To bych si radši pořídil naviják a holt bych se o kousek popotáhnul, když to nejde. Vyšlo by to na půlku...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4042
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od Doro »

Vážení, necu vám do teho moc kecat, ale uvedomte si jednu podstatnou vlastnost forestra a tou je jeho všestranost.

Mezinápravová spojka nepobere vše, je to jen částečná kompenzace plné svornosti. V případě zablokování zadních kol (plná trakce) se protáčí jedno přední zcela běžně (to s min. trakcí).
Ovšem průjezdnost jako taková je výborná nehledě na omezenou svornost mezinápravy. I na to je třeba pamatovat.

Uzávěrka zadního difu nemá smysl (jak už řekl přeceda :845: ) bez uzávěrky mezinápravy. Když jsem měl upravený zadní dif. s uzávěrkou a vyjel do kopce do křížení, nehnul sem se z místa a jen se točilo přední kolo....a to se zcela novou viskózou, takže tady problém být nemůže.
I na STK mi testoval brzdy na předku a zadek se nesepnul .... se starou viskózou by mu to ale vyjelo z válců. Pokud není nová mezinápravová spojka nahowno, pak to je, jak sem napsal (viskóza byla měněna v rámci reklamace.... jako řada jiných nových dílů :baseball: ).

Moje doporučení je raději se naučit s forestrem jezdit jak je a využít, co využít jde.

Ohledně postřehů uzávěrky to sepšu, až se k tomu časově dostanu..... diskuse má samostatné vlákno.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5167
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od petr »

tak nakonec do toho forestra nejdu projel jsem ho a jednak si myslím že hučí zadní diferenciál nebo minimálně ložiska ale spíš ten dif. a hlavně netáhne motor je to línější než ten můj chcípáček a to by měl mít o 25kw víc je nějaký zdechlý nevím proč, měl jsem tam i známého s notasem a žádné chyby to nehlásí
siezer
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 152
Registrován: pon bře 24, 2014 7:23 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze

Příspěvek od siezer »

Můžete kouknout jak vypadají SUV a lehká offr. z lesnického provozu. Jsou oceněny znaleckými posudky a prodejné i pro veřejnost.
http://pmm.lesycr.cz/apex/f?p=171:1::::::

Dneska oceňují 2xbouranou a totálně shnilou Vitaru na okrese Chrudim. A jednu L200 z naší obory, kterou kolega poslal na bok při škole smyku. Jinak je docela opravená (poslední servis 85tis.Kč), vzhled horší.
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“