Terénní úprava subárek - Kofilova verze
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Zvedat jsou forestři od 97-2009 stejně potom nastala změna tlumičů tak je třeba zvedat trošku jinak
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Viskóza není 100% uzávěrka, jen pomůže se svorností otevřeného diferenciálu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Ale funguje tedy skvěle ... několikrát jsem pocítil, jak sepnula a auto lezlo do kopce v lese na mokrým jehličí jako pavouk ... a na sněhu to samé :supeer:
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
To jo, ale pouze částečně. Prostě ty stavy, kdy je auto v křížení, viskóza nespasí...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
a proto se mi líbí ten systém airlock, kterej nemůžu zaboha najít!!! ale 35kolíků je dost :686:VDC píše:To jo, ale pouze částečně. Prostě ty stavy, kdy je auto v křížení, viskóza nespasí...
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Systém je stejný, jen to bylo na českých stránkách a cena kolem 35... třeba jsou to ty stránky výrobce, ale Foryna SG odtamtud prostě vyřadili, já fakt nevím
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
o viskozní spojce bych mohl napsat román - poslední zkušenost z minulého týdne- jedu po ledovaté cestě do kopce i s naloženým vozíkem začne hrabat zadek předek si myslím že né, nasadím řetězy na zadek - začal pro změnu hrabat předek dvoje řetězy jsem neměl tak jsem je přehodil na předek a samozřejmě hrabal zase zadek, no přibrzdil jsem ruční brzdou a ejhle zabralo to jak jsem předpokládal takže jsem nakonec tak tak zvítězil, a co z toho plyne - viscoza spíš nefunguje než funguje a hlavně nikdy nepůjčuj nikomu řetězy protože jedny jsou úplně k ničemu
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Tak že bych do to ho forestra 2004 šel? Ještě mi trochu vadí že tam je ten novější 116kw motor který asi není ideál na LPG ale pár roků by to snad ten motor vydržel zas mám brouka v hlavě :655:
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Tak mě se naopak několikrát stalo, že si hrabnul zadek, a trvalo to cca 1 vteřinu co sepnula viskoza a auto jelo jak z praku.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
jo pokud to asi není velký nápor tak to ta viscospojka udrží ale mi připadá že toho teda moc neudrží nebo ji mám nějakou špatnou, zas na stk nebo na sněhu a ledu funguje dobře to jsem zkoušel no je to systém na po....
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Petře způsob, jakým ty to auto používáš je extrémní a japonští inženýři to na to nestavěli. Jestli je ten Forester, co o něm uvažuješ 116kW, smiř se s tím, že motor musí ven na ventily. Zdaleka není tak odolný, jako 92kW.
Pod tím odkazem Ondro není na Forestra žádná uzávěrka, jen další příslušenství. Ale to je jedno, za 35kkč by mi to ještě muselo umět kouřit p***
To bych si radši pořídil naviják a holt bych se o kousek popotáhnul, když to nejde. Vyšlo by to na půlku...
Pod tím odkazem Ondro není na Forestra žádná uzávěrka, jen další příslušenství. Ale to je jedno, za 35kkč by mi to ještě muselo umět kouřit p***
To bych si radši pořídil naviják a holt bych se o kousek popotáhnul, když to nejde. Vyšlo by to na půlku...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Vážení, necu vám do teho moc kecat, ale uvedomte si jednu podstatnou vlastnost forestra a tou je jeho všestranost.
Mezinápravová spojka nepobere vše, je to jen částečná kompenzace plné svornosti. V případě zablokování zadních kol (plná trakce) se protáčí jedno přední zcela běžně (to s min. trakcí).
Ovšem průjezdnost jako taková je výborná nehledě na omezenou svornost mezinápravy. I na to je třeba pamatovat.
Uzávěrka zadního difu nemá smysl (jak už řekl přeceda :845: ) bez uzávěrky mezinápravy. Když jsem měl upravený zadní dif. s uzávěrkou a vyjel do kopce do křížení, nehnul sem se z místa a jen se točilo přední kolo....a to se zcela novou viskózou, takže tady problém být nemůže.
I na STK mi testoval brzdy na předku a zadek se nesepnul .... se starou viskózou by mu to ale vyjelo z válců. Pokud není nová mezinápravová spojka nahowno, pak to je, jak sem napsal (viskóza byla měněna v rámci reklamace.... jako řada jiných nových dílů ).
Moje doporučení je raději se naučit s forestrem jezdit jak je a využít, co využít jde.
Ohledně postřehů uzávěrky to sepšu, až se k tomu časově dostanu..... diskuse má samostatné vlákno.
Mezinápravová spojka nepobere vše, je to jen částečná kompenzace plné svornosti. V případě zablokování zadních kol (plná trakce) se protáčí jedno přední zcela běžně (to s min. trakcí).
Ovšem průjezdnost jako taková je výborná nehledě na omezenou svornost mezinápravy. I na to je třeba pamatovat.
Uzávěrka zadního difu nemá smysl (jak už řekl přeceda :845: ) bez uzávěrky mezinápravy. Když jsem měl upravený zadní dif. s uzávěrkou a vyjel do kopce do křížení, nehnul sem se z místa a jen se točilo přední kolo....a to se zcela novou viskózou, takže tady problém být nemůže.
I na STK mi testoval brzdy na předku a zadek se nesepnul .... se starou viskózou by mu to ale vyjelo z válců. Pokud není nová mezinápravová spojka nahowno, pak to je, jak sem napsal (viskóza byla měněna v rámci reklamace.... jako řada jiných nových dílů ).
Moje doporučení je raději se naučit s forestrem jezdit jak je a využít, co využít jde.
Ohledně postřehů uzávěrky to sepšu, až se k tomu časově dostanu..... diskuse má samostatné vlákno.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
tak nakonec do toho forestra nejdu projel jsem ho a jednak si myslím že hučí zadní diferenciál nebo minimálně ložiska ale spíš ten dif. a hlavně netáhne motor je to línější než ten můj chcípáček a to by měl mít o 25kw víc je nějaký zdechlý nevím proč, měl jsem tam i známého s notasem a žádné chyby to nehlásí
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Můžete kouknout jak vypadají SUV a lehká offr. z lesnického provozu. Jsou oceněny znaleckými posudky a prodejné i pro veřejnost.
http://pmm.lesycr.cz/apex/f?p=171:1::::::
Dneska oceňují 2xbouranou a totálně shnilou Vitaru na okrese Chrudim. A jednu L200 z naší obory, kterou kolega poslal na bok při škole smyku. Jinak je docela opravená (poslední servis 85tis.Kč), vzhled horší.
http://pmm.lesycr.cz/apex/f?p=171:1::::::
Dneska oceňují 2xbouranou a totálně shnilou Vitaru na okrese Chrudim. A jednu L200 z naší obory, kterou kolega poslal na bok při škole smyku. Jinak je docela opravená (poslední servis 85tis.Kč), vzhled horší.
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG