Terénní úprava subárek - Kofilova verze
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Já uzávěrku nemám a nejspíš asi ani nebudu mít protože na to nebudu mít prachy
Zeptej se na to přímo DORA, zvažoval jsem ji, nakreslil jsem si ju, chtěl jsem ju nechat vyrábět ale naštěstí to už někdo udělal předemnou.
Zeptej se na to přímo DORA, zvažoval jsem ji, nakreslil jsem si ju, chtěl jsem ju nechat vyrábět ale naštěstí to už někdo udělal předemnou.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
diik, ok, napisu Dorovi SZ...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Konstrukce co má Doro je vyzkoušená, to není žádnej prototyp. Jen je to rozměrově vyrobené do mini Subaru diferáku. Marceli máš diferák navíc, tak snadno můžeš nechat vyrobit. Pro výrobu je potřeba mít jeden dif plonkovej. Doro už má celkem otestováno. Taky jsem zvědav na informace.
Kofi jaký jsi tam vrazil pružiny, Pedders ? Na fotky jsem moc zvědavej...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Kofi jaký jsi tam vrazil pružiny, Pedders ? Na fotky jsem moc zvědavej...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
vsak prave proto jsem si rikal,ze kdyz ho mam doma navic,tak ze bych si ho prave rovnou ocistil a udelal tuhle upravu, po ktere dllouho touzim...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Taky jsem po ní toužil
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
mas pocit,ze to automat plne nahradi?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Copak automat, tomu je to jedno. Ale nevím co by na to říkalo VDC. Toužil jsem po tom na Legacy, u Oťase jsem o tom zatím ani nepřemejšlel.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Tak dnešní krátké testování a focení.
Křížení paráda, řekl bych kolem 40cm. Jak najdu vhodnej špalek tak to změřím přesně. Lem blatníku 50cm od středu kola. ale už se nemusím bát sjet z dálnice mimo sjezd
Křížení paráda, řekl bych kolem 40cm. Jak najdu vhodnej špalek tak to změřím přesně. Lem blatníku 50cm od středu kola. ale už se nemusím bát sjet z dálnice mimo sjezd
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Honzo paráda, cos to tam teda dal za pružiny ?
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Ironmany, jsou oskoušené a nepraskají hlavně
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Kofi,
to zvednutí je hodně slušné. Normálně má neturbový Forester od středu kola k lemu blatníku vpředu 432 mm a vzadu 435 mm.
Ale já ti nevím, jestli s tou křížitelnosti nemáš velké oči. Třeba se mýlím, jen usuzuji z toho, že např. Hammer H2 má křížení
27 cm, ….. a vím o jednom Samuraji, který byl upravován na velké křížení a vpředu dosáhl jen 35 cm. U obou měřeno podle této
nejběžnější definice: Křížení náprav představuje výšku, o kterou se může zdvihnout kolo automobilu, aby kterékoliv jiné kolo
neztratilo dotyk s terénem. Takže to někde na rovném dvoře vyzkoušej najížděním jednoho kola po šikmině na špalek a odměř.
Přední i zadní. Moc by mě to zajímalo. Já typuji tak do 30 cm, víc asi ne. Možná mě překvapíš.
to zvednutí je hodně slušné. Normálně má neturbový Forester od středu kola k lemu blatníku vpředu 432 mm a vzadu 435 mm.
Ale já ti nevím, jestli s tou křížitelnosti nemáš velké oči. Třeba se mýlím, jen usuzuji z toho, že např. Hammer H2 má křížení
27 cm, ….. a vím o jednom Samuraji, který byl upravován na velké křížení a vpředu dosáhl jen 35 cm. U obou měřeno podle této
nejběžnější definice: Křížení náprav představuje výšku, o kterou se může zdvihnout kolo automobilu, aby kterékoliv jiné kolo
neztratilo dotyk s terénem. Takže to někde na rovném dvoře vyzkoušej najížděním jednoho kola po šikmině na špalek a odměř.
Přední i zadní. Moc by mě to zajímalo. Já typuji tak do 30 cm, víc asi ne. Možná mě překvapíš.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Jojo, díky žes to sem napsal protože mě se to nechtělo rozepisovat
Ale asi budem překvapeni všichni
Ale asi budem překvapeni všichni
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Ohledně uzávěrky ještě trpělivě vyčkejte. Shromažďují se zkušenosti a několik mi jich ještě chybí. Pokud se podaří, zítra bych mohl testnout i něco na ledě. Chybí ještě sníh a závěje. U ostatních terénu bych už řekl, že něco vím a můžu se podělit. Rád bych to vše najednou v jednom příspěvku. A vzhledem ke skutečnosti, že mám nový středový dif. s mezinápravou, jsou vyloučeny problémy a nejasnosti, zda a co je či není viskózou. Také vím, jak to funguje, když je viskóza poškozená a jak to nožná také poznat (jinak než jezdit kolečka po zahřátí na dálnici).
V každém případě, kdo jezdí hodně a hlavně po asfaltě, tak ať o tom vůbec neuvažuje. Dále problém křížení náprav to také neřeší, je třeba to řešit jinak.
:657:
V každém případě, kdo jezdí hodně a hlavně po asfaltě, tak ať o tom vůbec neuvažuje. Dále problém křížení náprav to také neřeší, je třeba to řešit jinak.
:657:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
Co znamena, "jezdi hodne", jakoze, kdyz denne jezdim 100 - 200 km, tak si mam nechat zajit chut?
Sony Xperia L / Tapatalk
Sony Xperia L / Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terénní úprava subárek - Kofilova verze
...přesně tak ... ono je to pak kontraproduktivní a spíše nevýhodné řešení.... důvody popíšu později a vše najednou.M a r c e l píše:Co znamena, "jezdi hodne", jakoze, kdyz denne jezdim 100 - 200 km, tak si mam nechat zajit chut?
Jistě, že je to každého věc, ale z mého pohledu to vidím spíše takto - nebo-li, každý ať si to zdůvodní vlastní úvahou na základě informací, které budou.
Osobně řečeno, pokud mě uzávěrka nepřesvědčí na ledě a sněhu, spíše ji nebudu nepotřebovat nebo možná jinak, nebude mi chybět. Občas mi bodla, někde zase naopak překáží.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)