2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Thanantos »

Me chybí ten zvuk. výfuk to spraví a při té příležitosti ještě přibudou nějaké ty koníky. Poznatky z antiliftu a stabíků určitě dodám.

Co se týče pneu, tak na léto mám taky s001. Jsou supr, drží skvěle ale poměrně rychle odchází když se na to šlape. Uvidíme jak dlouho mi vydrží. Nicméně stabíky i antilift by měly i tomu sjíždění gum trochu pomoct. přecejenom se trochu změní geometrie podvozku a celkově přenosy váhy při průjezdu zatáček. no a když už se bude dělat geometrie... na vnitřníé straně jsou ty gumy téměř netknuté čili otázka jestli trochu neupravit i odklony aby to v zatáčce líp sedělo... ale to je zase jiná pohádka :-D
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od catana »

Thanantos: No, ono bys určitě využil i investici do LSD na zadek, to co má WRX v sérii je celkem nevýrazné a co jsem se tak měl možnost svézt, znát je to dost. Ostatně Richard (modré STI sedan/ Lungau) ho teď také plánuje.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Marty73 »

To je fajn, že ses nakonec rozhodl i pro antilift. Ta změna je fakt velká. Jestli ho ještě nemáš objednaný, tak bych doporučoval raději žlutou verzi COMFORT. V kombinaci s 24mm a 22mm swaybars to udělá svoje a není to tak tvrdé. Když tam dáš černou verzi MOTORSPORT, tak tě každá díra na silnici vytrestá a bude to dost slyšet uvnitř. Stabíky si nech nejprve nastavit na neutrální (to je tuším na střední díry) a pak případně přidej na přetáčivé. Chce to najít vlastní optimum. Předpokládám, že máš nastavitelné.
Jinak se ti začnou sjíždět gumy rovnoměrně, případně i víc zevnitř. Já mám běžnou geometrii a sjíždí se mi vnitřky. Prý je to i o jízdním stylu, ale to se mi nezdá, páč jezdím vcelku normálně a nedávám tomu nějakou extra zátěž.
Uvidíš tu změnu, je to hodně znát, tak se ze začátku hlídej :845:
Další je (jak psal catana) lepší diferák dozadu. Origo má svornost tak 15% ? Někdo ví a opraví mě.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Thanantos »

Antilift by měl být tuším žlutá verze a stabíky jsou nastavitelné, čili si stím bude možnost časem trochu pohrát.

Uvidíme jak se změní chování na neutrální nastavení stbíků, podle toho uvidíme co bdue vyhovovat víc. LSD dozadu by byl fajn, ale otázka je za jaké peníze to je. Přecejenom.. tahle úprava současně s výfujkem mi důkladně vysaje prasátko takže budu muset nějakou dobu čekat.
I tak je to teď dost úprav najednou. Musím si na to postupně zvykat abych se v tom někde nerozmetal :-D
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od catana »

LSD je plus mínus 30 tis. Aspoň o takové ceně mluvil Ladis a i AWD to za to dělá.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od MMira »

ja vam nevim, ale rvat LSD do 265 konove ctyrkolky mi prijde zbytecnost. na snehu a mokru staci i ten standard a na suchu to stejne urvat nepujde.
ex Reza WRX 2,5 combi
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od ladis77 »

MMira píše:ja vam nevim, ale rvat LSD do 265 konove ctyrkolky mi prijde zbytecnost. na snehu a mokru staci i ten standard a na suchu to stejne urvat nepujde.
ma pravdu, bratr kombikar :supeer: :pr: :supeer:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Thanantos »

No co se týče LSD, nemám zatím srovnání, je otázka do jaké míry to je potřeba a od jakého výkonu to na 4x4 má smysl...

a co se týče výfuku:

Trouba hromová tuto jest;-)
Lauf.jpg
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od ladis77 »

tak to se tesim az to uslysim na vlastni oucko ::-DD:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Thanantos »

Tak, a už se to montuje. Těším se jak malej kluk :-) Snad bude v Pátek odpoledne hotovo a naladěno.
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od hamoun »

dej pak vedet - jsem zvedav, na fotce to vypadalo paradne !!! :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Thanantos »

Tak první poznatky jsou tu:

Zatim je předčasné hodnotit do detailu jízdní vlastnosti - na tom sněho ten rozdíl není tak markantní ale každopádně auto je mnohem více neutrální, řízení o fous tužší, náklony nižší. Pocitově je auto bezprostřednější i reakce na řízení mi přijdou rychlejší.

Co se týče výfuku, konečně to zní jako subaru. Přestože je to kvůli emisím stále oCatěné zvuk je perfektní, občas si to krásně práskne do výfuku. Výkonově je teď na úrovni prodrive performance pack, čili 420nm krouťák a 235 koní na kolech (což by odhadem dle Martyho mělo být nějakých 275 - 280 na klice)
V tuhle chvíli mi to bohatě stačí - motor teď kolem 2,5 tisíc předvádí klasický turbokopanec který ve standardním naladění té 2,5ce chyběl.

Pro zájemce přikládám i záznam křivky výkonu a krouťáku (červená stará, modrá nová)
DYNO.jpg
V nejbližší době se pokusím o nějaký zvukový záznam :-)
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od MMira »

chapu to dobre, ze spolu s vyfukem ti nekdo soucasne ladil i mapy?

narust dole pekny, jsem zvedav, jak se s tim bude dlouhodobe prat spojka a prevodovka. obzvlaste, jestli tomu budes davat sodu na suchu :-)
ex Reza WRX 2,5 combi
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od M.Z. »

Do 300k to zvládne bez problémů, já měl na XT pořád sériovou spojku. Spíš bych měl obavu o zadní diferák, rozhodně se na suchu vyvaruj efektních rozjezdů z místa...
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?

Příspěvek od Marty73 »

Já mám úplně stejné charakteristiky a mám s tím najeto už 150k (+15k v základu) a bez problémů.
Spojku jsem měnil ve 100k spíš z vlastní vůle na Exedy a teď ve 165k budu asi měnit ložisko v diferáku, což je běžné opotřebení.
Jak píše M.Z., do 300 koní a 450Nm to zvládne i standardní nastavení.
Jinak zvuk je po úpravě přesně takový, jaký má být :supeer:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“