2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
aha, dik za pouceni.
marty: takze vykon mas cca kolik, taky tech +- 230 na kolech? mel jsem za to, ze motor WRX neni moc vhodny na nejake zasadni zvysovani vykonu. (ani nevim, kde jsem k tomu prisel)
marty: takze vykon mas cca kolik, taky tech +- 230 na kolech? mel jsem za to, ze motor WRX neni moc vhodny na nejake zasadni zvysovani vykonu. (ani nevim, kde jsem k tomu prisel)
ex Reza WRX 2,5 combi
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
mapa je laděná v RRR - nějakou dobu to strávilo na brzdě. Samotná výměna výfuku by toto neudělala. Co se týče efektních rozjezdů, tak ty jsou schopné zničit diff a spojku i ve standardním nastavení. už jsem zvyklý že musím mírně
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
MMira: musí se dát kované písty, jinak je pravděpodobné, že odejdou kroužky apod.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
no, to si nejak pamatuju. vubec bych se nedivil, ze ta puvodni info byla taky od tebe :pr:
ex Reza WRX 2,5 combi
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Já tam mám tento výkon v rámci tovární záruky od Prodrive, takže předpokládám, že britští soudruzi vědí, co ten motor a soukolí vydrží, když jim na to japonští soudruzi dávají štempl :850:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
s origo motorem bez uprav?
ptam se jen ze zvedavosti, navysovani vykonu nechystam, pro bezny provoz je tech 230 k dost.
ptam se jen ze zvedavosti, navysovani vykonu nechystam, pro bezny provoz je tech 230 k dost.
ex Reza WRX 2,5 combi
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Přesně tak - s origo motorem bez úprav.
PPP obsahuje pouze změnu ECU, výměnu had ice od turba za silnější silikonovou, výměna druhého catu za propustný mezikus, výměna koncovky výfuku.
Do motoru se při té úpravě nesahá. Zajímavé je, že PPP má maximální plnící tlak cca 0.9bar a Thanantos má tlak 1.2bar při stejné charakteristice výkonu. Takže Prodrive musí mít jinou mapu než Ecutec II.
PPP obsahuje pouze změnu ECU, výměnu had ice od turba za silnější silikonovou, výměna druhého catu za propustný mezikus, výměna koncovky výfuku.
Do motoru se při té úpravě nesahá. Zajímavé je, že PPP má maximální plnící tlak cca 0.9bar a Thanantos má tlak 1.2bar při stejné charakteristice výkonu. Takže Prodrive musí mít jinou mapu než Ecutec II.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Já mám plnící tlak 1,1 max. ale bude to tím že ty máš od prodrive propustnější CAT v downpipe, a ten já mám bohužel bez úprav. Až druhý cat je volnější. proto ten vyšší tlak na stejné výkony. Ale mapa bude určitě jiná. Pokud vím rrr ladí vždy konkrétní motor na konkrétní výfuk, čili to není univerzála od PPP.
Co se týče životnosti, určitě bych vsadil spíš na PPP než to co mám já, nicméně při mém režimu provozu bych řekl že to hned tak neodrovnám (doufám)
Co se týče životnosti, určitě bych vsadil spíš na PPP než to co mám já, nicméně při mém režimu provozu bych řekl že to hned tak neodrovnám (doufám)
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Přesněji řečeno - první cat v downpipe je u PPP originál a druhý před lambdou chybí a je nahrazen de-cat dílem.
Tady je křivka a popis:
270 ps at 5,700 rpm (previously 230 ps at 5,600 rpm on the standard engine) and delivers 420 Nm of torqueat 3,000 rpm - an improvement of 30 percent on the maximum torque of the standard car. With the performance package fitted, the Impreza WRX has more torquethan the peak of the standard road car, from 2,400 rpm, right through to 5,500 rpm.
Tady je křivka a popis:
270 ps at 5,700 rpm (previously 230 ps at 5,600 rpm on the standard engine) and delivers 420 Nm of torqueat 3,000 rpm - an improvement of 30 percent on the maximum torque of the standard car. With the performance package fitted, the Impreza WRX has more torquethan the peak of the standard road car, from 2,400 rpm, right through to 5,500 rpm.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
jak se to chova pod plynem, neni to "cukave"? ja mam rad atmo motory a 230 k verze se mi libi, ze to je v podstate LPT, ma takovy hladky, skoro bych rekl prave atmosfericky projev bez vyraznych narustu.
ex Reza WRX 2,5 combi
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Žádný kopanec se neděje - jde to stále velmi plynule od spodu skoro jako nafta a kolem 3000 to prostě ožije a táhne až nad 5000. Ten projev je prostě úplně jiný než u dvoulitrů do modelového roku 2005. Velmi uživatelsky přítulné a ne tak brutální (škoda). Jsem zvědavý na ten nový dvoulitr, ale tam to zkreslí CVT.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
to zni dobre.
novy dvoulitr bude bohuzel jen ve forestru a prave s CVT, ktera zarucene bude mit tak zpraseny management jako v XV. z toho mi vychazi, ze pro nas nic zajimaveho.
novy dvoulitr bude bohuzel jen ve forestru a prave s CVT, ktera zarucene bude mit tak zpraseny management jako v XV. z toho mi vychazi, ze pro nas nic zajimaveho.
ex Reza WRX 2,5 combi
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Netreba sa bát zasa prehnane .. shortblock 255(xt/wrx) a 257(sti) (apon ročníky 2005-2007)je zhodný komplet rozdiel su len v hlavách zakže 300ps pohode kružky a piesty su achilova pata ale je to aj o pristupe uživatela a kvalitnej mape samozrejme
FXTi MT6 400PS
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Tady to technicky přituhuje, tak já to zase trochu odlehčím.
Jen ještě k mojí mapě: charakteristika lineární v mém případě pryč. mezi 2500 a 3000 je ten nárůst dost prudký. je třeba si zvyknout - na sněhu to utrhne kola v podstatě hned;-)
ale ztrátu linearity zátahu bohatě vynahradí to co se děje potom a to je nevadnoucí zátah do 6000. podstatně silnější než předtím.
(pro ještě doplnění na mém původním grafu výkonu je stará křivka úrovní Ecutek 1 (chip)
no a slibované odlehčení zde: (bohužel mi odešla kamera tak je to nahrané jen z MiVue černé skříňky
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a-IX6KEV ... e=youtu.be[/youtube]
Jen ještě k mojí mapě: charakteristika lineární v mém případě pryč. mezi 2500 a 3000 je ten nárůst dost prudký. je třeba si zvyknout - na sněhu to utrhne kola v podstatě hned;-)
ale ztrátu linearity zátahu bohatě vynahradí to co se děje potom a to je nevadnoucí zátah do 6000. podstatně silnější než předtím.
(pro ještě doplnění na mém původním grafu výkonu je stará křivka úrovní Ecutek 1 (chip)
no a slibované odlehčení zde: (bohužel mi odešla kamera tak je to nahrané jen z MiVue černé skříňky
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a-IX6KEV ... e=youtu.be[/youtube]
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: 2,5T (WRX 08), jaký výfuk?
Thananthos: pěkný zvuk. A líbí se mi i to STI křídlo, co sis tam nechal dát (na fotkách v jiném vláknu). Takhle to tvoje auto má úplně jinou šťávu :657:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011