Offroad úpravy Forestera a dalších

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Kofilka »

Duralovej dekl na 09tky forestříky taky budu umět, příští týden budu už aji vědět jestli sedne můj první prototip pro Jaromíra, sním pořeším i případné úpravy.....Takže potom jak to bude odladěno tak není problem ho vyrobit komukoliv......větrací otvory zespodu jsou jaksi trošku proti mojí filozofii protože jízda po závějích by mohla spůsobit trošku větší množství v motorovém prostoru a následné zmrznutí vody v konektorech a kolem táhel by mohlo míti opravdu nemylé následky, co se týče chlazení bych vůbec neřešil, jelikož při jízdě se pod dekl krásně vzduch dostane a když člověk stojí v koloně tak bych řekl že je uplně jedno jestli je zadeklováno nebo ne, navíc motor je chlazený vodou z chladiče a ne olejovou vanou a vzduchem jak byl POLSKI fiat 126p :-)
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od DDDD »

Souhlas.Ty díry jsou kontraproduktivní.To je akorát tak se o něco zaseknout :839: :826:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od VDC »

Tak jest, díry....nebrat ! :845: Ani originální plastový dekly nemají žádný otvory, směřující vzduch do motorovýho prostoru, protože máme vodou chlazený vozy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od seatik »

Tak ja tim prispevkem ani tak nemyslel motor spise jako prevodovku nebo diferencialy.. Samozrejme je jasne,ze pro ty offroud labuzniky ty derovane plechy nemaji smysl,ale Ti co jezdi dost festovne po silnici to nejaky vyznam mit bude..ne nadarmo se treba na diff vymysli ruzne pasivni chladice..viz zde to zebrovani
Přílohy
dif.jpg
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Kofilka »

No tak vtomto případě když to honí 230 koníků a hodně často na max tak bych tam asi nějaké ty náběhy vzduchu udělal :-) Ale naco na auto které jezdí jen po silnici na max duralovej dekl :-) To už tam fakt stačí jen nějakej plast :-) ALe na druhou stranu vtom origoš plastovém náběhů moc není a navíc ty plastove uplně utěsňují prostor motoru takže stále tvrdím že duralkovej dekl kterej není utěsněn k podběhům je více produktivnější jak origoš plast.....
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1515
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Vladimir_xh »

Chtěl jsem se zeptat, když jste dávali podložky na zvýšení. Dělali jste pak předpokládám geometrii. A ještě něco jiného? Sice mě nenapadá co, ale pro jistotu se ptám. Díky
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Kofilka »

nic :-) prostě zvedneš, nastavíš odklon na max na přední nápravě, zadní vyjde tak jak je a pokud máš nutkání tak uděláš geometrii ale ta se změní jen zlehka, akorát pokud jsi ju měl rozhozenou už dřív tak ti naměří odchylku, pokud ji máš dobrou tak nenaměří nic.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od DDDD »

Tak takhle to je.
Přílohy
podvozek 001.jpgz.JPG
podvozek 002z.JPG
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Kofilka »

Dušane pěknééé!!!! Když si to člověk dělá přesne sám pro sebe tak si stím vyhraje!!! Ale udělal bych to z duralu aby to tolik nevážilo :-) :-)
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1515
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Vladimir_xh »

Dušane vypadá to velmi dobře. :supeer:
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1515
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Vladimir_xh »

Díky Kofilko, s geometrií teď žádné potíže nemám. Takže si s ní tedy lámat hlavu nebudu a udělám jen ten odklon na předku. Kdybych začal pozorovat nějaké divné sjíždění, tak tu geometrii udělám posléze.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od DDDD »

Ale jó.Kofi to víš že to z toho duraláče taky prubnu.Teď když mám mustr tak je to už jednoduší.
Dneska jsem začal dělat dekl pod diferák.Ten už bude lehčí ale zatím ze zbytků toho pancéře ::-DD:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
Dušan
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1376
Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
Jméno a příjmení: Dušan Šindel
Bydliště: Ostrava

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Dušan »

No a pak už jen dva ochranné plechy pod nádrž a budeš hotov. Nebo chceš dělat ještě něco dalšího ?
Tam je jakoby cesta .....

Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od DDDD »

Ahoj jmenovče.Nádrž určitě a potom ještě mně dost sejří podélný nosníky pod podlahou a prahy.Tam ale něco tenčího proti odřeninám.Asi nerez.A taky popřemejšlím o nosné příčce převodovky.Je tam dost naostro. :655: No a pak už asi pudu nahoru.Ale to až po druhý garančce. :4690: :845:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Kofilka »

Poslední dobou mám pocit že si forestra kupijí jen lidi co to auto považují za plnohodnotného Offroada stejně postižení jako já, Doro, Dušan, Rallycad a DDDD....ale jen dodám je to pouze osobní vůz tipu SUV :-).......Na nádržích taky začnu pracovat před zimou, to už bude venku kosa takže zas lehnu pod auto a budu dumat nad tím co tam vylepšit....Jo ten kryt převodovky je lehce ukotvtelný na šrouby krytu pod motor a na šrouby co drží silentblok převodovky na tom příčném nosníku co je pod ní, už sem nad tím dumal když sem ležel pod jednou 2009tkou.....
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“