Zkoušel jsem podložky na poface BP (ale mělo by to být stejný) předek +3 cm, zadek +3,5 cm. Při týhle úpravě musel zadní stabik ven (asi by to řešily delší kosti). Co se týká změny jízdních vlastností tak: 1) pocitově to bylo o dost tvrdší (příčný prahy se musely hodně pomalu jinak bolely, příčný nerovnosti na dálnici nic moc, ...), 2) Při rychlým nájezdu do zatáčky to hodilo prdelí (furt držela, ale pocit to nebyl příjemný). Žádný další negativa jsem z toho nevypozoroval. Nakonec jsem dal ven, protože ta tvrdos nebyla příjemná a pocitově Ota ztratil na jízdním komfortu a jistotě. Dle mého názor pokud je to daily auto tak to cenu nemá. Pokud s tím autem jezdíš denně nebo pravidelně do většího terénu, kde se se sérií bojíš a nevadí ti lehce horší vlastnosti (neřežeš vracečky 80km/h) tak by to cenu mít mohlo. Stejně jako kdyby to bylo expediční auto s nějakými off vložkami. Do Bibione fakt ne, ale už nějaký šplhání na Balkáně, Island, Skandinávie, Východ obecně, Afrika, Amerika, ...Boďák píše:Informace ktera mi byla řečena je ze outback nema na zvedání přes pružiny vhodné ramena, tlumiče ani homokineťák(oproti forestru). Proto se ptám ještě tady, bo věřím, že už to tu bylo řešeno.
Jinak předpokládám že jak to zvednu na položkách o 3,5cm vozu nijak neublížím.
Pak je tu možnost celového polazení podvozkových částí -> viz Přecedova kredenc
edit: ale nazvedaný to vypadalo nehorázně hezky